mei stoppers??

Dames van de RD's op naar de volgende ronde! We hebben toch maar mooi 3 zwangeren erbij deze maand, dusse voor ons nog even geduld.

Ik heb de lijst even iets anders gelay out, zullen we de maanden maar netjes apart houden?

Fijne avond, wie kijken er voetbal?

Net heerlijk op het balkon gegeten.

Morgen reageer ik niet, moet naar de kapper...dus tot woensdag dan ben ik lekker vrij.

Tot snel en fijne avond! Ik ben vanavond klusvrij, hihi.

Zag dat Jajo midden juni stond, dus hierbij de laatste versie!

JUNI 2008

Knorretje                           27jaar            1e ronde         1e kindje       NOD 11 juni
Bloemetje                           22jaar            1e ronde           1e kindje        NOD   14 juni
Wens voor 3                   30jaar                 1e ronde           3e kindje      NOD   14 juni
Mooie dromen               30 jaar               1e ronde           1e kindje         NOD  21 juni
21052007                            25 jaar               1e ronde           2e kindje            NOD 11 juni
kakkie                                    24jaar                 2e ronde         1e kindje         NOD ?????
Tijgetje                                  35 jaar                2e ronde             1e kindje           NOD 23 juni
Leeuwtje                       24jaar                1e ronde           1e kindje       NOD  27  juni (als het goed is)
Schmetterling               23 jaar               2e ronde          3e kindje            NOD 29 juni

JULI 2008

Jajo                                     29jaar              1e ronde             2e kindje        NOD   01 juli
Ester                                       27jaar               2e ronde            1e kindje           NOD    1 juli
Daan                                       26 jaar                 2e ronde           1e kindje           NOD 04 juli
Sunlover                     33jaar                 1e ronde           1e kindje           NOD    04 juli
Luus                             29 jaar           2e ronde          3e kindje         NOD 07 juli
Joyce                                     25 jaar                 2e ronde              1e kindje         NOD 09 juli
an1974                               34jaar                  2e ronde         2e kindje         NOD 09 juli
Mariska 0808               21jaar                    2e ronde              1e kindje           NOD 12 juli

Wachtende:
Rianne                         26jaar         1e ronde         2e kindje         NOD 20 mei
MissDreamer           34jaar         1e ronde         2e kindje         NOD 2   juni
j_m_v                                    22 jaar              1e ronde            2e kindje            NOD   4 juni
Tc                                 29jaar                2e ronde         2e kindje           NOD   7 juni

Zwangeren :
Yasmine, 24 jaar, 1e ronde zwanger 2e kindje
Karin, 29 jaar, 1e ronde zwanger 2e kindje, uitgerekend rond 4-2-2009
Vlinder, 24 jaar, 1e ronde zwanger 1e kindje, uitgerekend rond 9-2-2009

Hallo allemaal,

Hier ook een mei stopper!

We hebben al een kindje van 2, maar we dus begonnen om een 2e kindje te mogen krijgen. Maar na de minipil te hebben gebruikt komt mn menstruatie niet op gang.

Herkennen jullie dit?

Groetjes mama

JUNI 2008

Knorretje                           27jaar            1e ronde         1e kindje       NOD 11 juni
Bloemetje                           22jaar            1e ronde           1e kindje        NOD   14 juni
Wens voor 3                   30jaar                 1e ronde           3e kindje      NOD   14 juni
Mooie dromen               30 jaar               1e ronde           1e kindje         NOD  21 juni
21052007                            25 jaar               1e ronde           2e kindje            NOD 11 juni
kakkie                                    24jaar                 2e ronde         1e kindje         NOD ?????
Tijgetje                                  35 jaar                2e ronde             1e kindje           NOD 23 juni
Leeuwtje                       24jaar                1e ronde           1e kindje       NOD  27  juni (als het goed is)
Schmetterling               23 jaar               2e ronde          3e kindje            NOD 29 juni

JULI 2008

Jajo                                     29jaar              1e ronde             2e kindje        NOD   01 juli

Ester                                       27jaar               2e ronde            1e kindje           NOD    1 juli
Daan                                       26 jaar                 2e ronde           1e kindje           NOD 04 juli

Sunlover                     33jaar                 1e ronde           1e kindje           NOD    04 juli
Luus                             29 jaar           2e ronde          3e kindje         NOD 07 juli
Joyce                                     25 jaar                 2e ronde              1e kindje         NOD 09 juli
an1974                               34jaar                  2e ronde         2e kindje         NOD 09 juli
Mariska 0808               21jaar                    2e ronde              1e kindje           NOD 12 juli

Wachtende:
Rianne                         26jaar         1e ronde         2e kindje         NOD 20 mei
MissDreamer           34jaar         1e ronde         2e kindje         NOD 2   juni
j_m_v                                    22 jaar              1e ronde            2e kindje            NOD   4 juni
Tc                                 29jaar                2e ronde         2e kindje           NOD   7 juni

Zwangeren :
Yasmine, 24 jaar, 1e ronde zwanger 2e kindje
Karin, 29 jaar, 1e ronde zwanger 2e kindje, uitgerekend rond 4-2-2009, intake VK + 1e echo op 7 juli
Vlinder, 24 jaar, 1e ronde zwanger 1e kindje, uitgerekend rond 9-2-2009

Heb hem dus even bijgewerkt, als jullie dit dus interessant vinden, ha ha!

He Joyce,

Ja enorm heftig voor die vriendin. Ben je zo blij met je 1e kleine en dat weet je dat ze geopereerd moet worden. Ik had dus de afgelopen paar maanden alleen maar verhalen van vrienden waarbij er iets was. Daarom was ik eerst niet zo gemotiveerd om zelf zwanger te worden. Niet dat het me tegenhoudt maar het zet je wel te denken!

Dames, allemaal voetbal aan het kijken??? Zo stilletjes hier.

Weer een nieuwkomer zie ik, welkom, zet je jezelf in de NOD lijst?

Reageert trouwens nog iedereen die op de NOD lijst staat? Is wel zo leuk anders heeft het weinig zin om erop te staan denk ik.

Nou, na 2 dagen van errug moe, gaat het vandaag weer een stuk beter met me! Minder moe en dan ook meteen minder misselijk. Hangt heel erg samen, had ik vorige keer ook. Vandaag de VK gebeld en kon over 3 weken al terecht, maar dan ben ik op vakantie, ha ha! Dus het wordt een weekje later, dan ben ik ongeveer 10 weken (als alles goed gaat natuurlijk...). Dan ook meteen termijnecho, ben benieuwd!

Heb uiteindelijk iedereen te pakken gekregen. Ik was van te voren gewaarschuwd dat  reacties bij een 2e kindje meestal minder uitbundig zijn dan bij 1e kindje en helaas, aan den lijve ondervonden. De reacties: "Nou, leuk voor jullie, we hadden het wel verwacht." Beetje lauw, he? Mijn broer  zei: "Oh, dat is wel erg dicht op Christian's verjaardag, he? Onhandig hoor." En mijn ouders... helaas. Zelfs het woord gefeliciteerd is niet over hun lippen gekomen. Alleen een simpel: "Oke, rond dezelfde tijd als Christian dus?"  Zucht. Maar wij zijn heel erg blij, lekker puh !

Mooie dromen, wat heerlijk, zeilen! Als het mooi weer is... Fijn even relaxen.
Maar heftig hoor, zo'n ziek kindje bij die vriendin van je! Poeh, ik vind het al  zielig genoeg als Christian 40 graden koorts heeft en flink moet hoesten, moet er niet aan denken dat hij geopereerd zou moeten worden! Veel succes voor hun in ieder geval.

En ja, wij willen het echt graag weten wat het wordt.  Nou ja, vooral ik dan en mijn man gaat er in mee. Ik hou niet echt van verrassingen en ik heb bij Christian gemerkt (toen wij het ook wisten) dat het erg handig is met inkopen doen e.d. Er zijn weinig unisex kleertjes te koop en ook beddegoed e.d. is vaak heel duidelijk of roze of blauw, zeg maar! En je hoeft maar 1 naam te kiezen (en dat vond ik al moeilijk genoeg, ha ha). Maar we gaan het wel weer geheim houden voor iedereen. Het blijft dan ons kleine geheimpje...

Missdreamer, balen dat je niet lekker voelt! Ik hoor nu ook best veel collega's klagen over hoofdpijn, duizeligheid, vermoeidheid en misselijkheid, heb het idee dat er wel iets heerst. Maar nog steeds geen ongi! Kan dus toch nog!! Ik duim voor je en hoop dat je mijn voorbeeld mag volgen!

Snoopy, welkom en balen van de RD's! En ja, zonder hormonen kan het echt een stuk heftiger zijn... Helaas is het bij mij na de bevalling alleen nog maar heftiger geworden, een waar bloedbad die eerste 2 dagen. Vind het ook niet erg dat het nu dus (als het goed is) ook weer een jaar gaat wegblijven!

Welkom ook Willemijn en heel veel succes!

An en TC, balen van de RD's, ik duim voor de volgende ronde voor jullie!

Jmv, poeh, het wordt steeds spannender!! Ik hoop dat je ons snel uit ons lijden kunt verlossen, ha ha!

En ook welkom Ingrid! Even over de minipil, die heb  ik na mijn bevalling ook een tijdje gebruikt. Nadat ik gestopt was heeft het helaas 10 (!) weken geduurd voordat ik weer een keer ongesteld werd! (ik was inmiddels al 4 zwangerschapstesten verder...) Maar daarna was ik wel meteen weer redelijk regelmatig 28-32 dagen... Ik hoop dat jouw cyclus het snel weer oppikt!

He Karin, ja tuurlijk vinden we het interessant! We volgen graag hoe je zwangerschap gaat en kijken zelf ook uit naar het heuglijke moment dit te kunnen melden! Heb je inmiddels de mensen die je wilde kunnen bereiken?

Vlinder hoe is het bij jou?

Terug
Bovenaan