Nou, na 2 dagen van errug moe, gaat het vandaag weer een stuk beter met me! Minder moe en dan ook meteen minder misselijk. Hangt heel erg samen, had ik vorige keer ook. Vandaag de VK gebeld en kon over 3 weken al terecht, maar dan ben ik op vakantie, ha ha! Dus het wordt een weekje later, dan ben ik ongeveer 10 weken (als alles goed gaat natuurlijk...). Dan ook meteen termijnecho, ben benieuwd!
Heb uiteindelijk iedereen te pakken gekregen. Ik was van te voren gewaarschuwd dat reacties bij een 2e kindje meestal minder uitbundig zijn dan bij 1e kindje en helaas, aan den lijve ondervonden. De reacties: "Nou, leuk voor jullie, we hadden het wel verwacht." Beetje lauw, he? Mijn broer zei: "Oh, dat is wel erg dicht op Christian's verjaardag, he? Onhandig hoor." En mijn ouders... helaas. Zelfs het woord gefeliciteerd is niet over hun lippen gekomen. Alleen een simpel: "Oke, rond dezelfde tijd als Christian dus?" Zucht. Maar wij zijn heel erg blij, lekker puh !
Mooie dromen, wat heerlijk, zeilen! Als het mooi weer is... Fijn even relaxen.
Maar heftig hoor, zo'n ziek kindje bij die vriendin van je! Poeh, ik vind het al zielig genoeg als Christian 40 graden koorts heeft en flink moet hoesten, moet er niet aan denken dat hij geopereerd zou moeten worden! Veel succes voor hun in ieder geval.
En ja, wij willen het echt graag weten wat het wordt. Nou ja, vooral ik dan en mijn man gaat er in mee. Ik hou niet echt van verrassingen en ik heb bij Christian gemerkt (toen wij het ook wisten) dat het erg handig is met inkopen doen e.d. Er zijn weinig unisex kleertjes te koop en ook beddegoed e.d. is vaak heel duidelijk of roze of blauw, zeg maar! En je hoeft maar 1 naam te kiezen (en dat vond ik al moeilijk genoeg, ha ha). Maar we gaan het wel weer geheim houden voor iedereen. Het blijft dan ons kleine geheimpje...
Missdreamer, balen dat je niet lekker voelt! Ik hoor nu ook best veel collega's klagen over hoofdpijn, duizeligheid, vermoeidheid en misselijkheid, heb het idee dat er wel iets heerst. Maar nog steeds geen ongi! Kan dus toch nog!! Ik duim voor je en hoop dat je mijn voorbeeld mag volgen!
Snoopy, welkom en balen van de RD's! En ja, zonder hormonen kan het echt een stuk heftiger zijn... Helaas is het bij mij na de bevalling alleen nog maar heftiger geworden, een waar bloedbad die eerste 2 dagen. Vind het ook niet erg dat het nu dus (als het goed is) ook weer een jaar gaat wegblijven!
Welkom ook Willemijn en heel veel succes!
An en TC, balen van de RD's, ik duim voor de volgende ronde voor jullie!
Jmv, poeh, het wordt steeds spannender!! Ik hoop dat je ons snel uit ons lijden kunt verlossen, ha ha!
En ook welkom Ingrid! Even over de minipil, die heb ik na mijn bevalling ook een tijdje gebruikt. Nadat ik gestopt was heeft het helaas 10 (!) weken geduurd voordat ik weer een keer ongesteld werd! (ik was inmiddels al 4 zwangerschapstesten verder...) Maar daarna was ik wel meteen weer redelijk regelmatig 28-32 dagen... Ik hoop dat jouw cyclus het snel weer oppikt!