mei stoppers??

Sjnoge jonge, wat gebeurd er hier toch veel, het is haast niet bij tehouden,haha.

Wij zitten midden in de klusdagen, hoop dat het dit keer raak is.

Bloemetje, succes bij de dok.

Hier kennen ze helaas geen mvm. heb er de vorige x ook aan meegedaan.

heb niet veel tijd nu, kindjes komen zo thuis en dan gaan we eten.

Succes allemaal met wachten testen en klussen!!!

Hoi schmetterling, spannend, middenin de klusdagen.
Succes,hihi, en veel plezier.

Ik denk dat ik ongesteld ga worden, al zal het toch wel tegenslag zijn.
Heb nu test gedaan Ik weet het, kon weer niet wachten,maar heb toch langer gewacht dan vorige keer.
Hij is negatief, deze is een gevoelige test, maar zit nu twee a drie dagen voor nod, dus het kan nog steeds.

Verder gaat het goed hier. Straks dokter, ben benieuwd.
We zien het wel, kunnen uiteindelijk ook gewone bloeduitstortingen zijn, maar wil gewoon zeker zijn.

liefs

hoi,

ben ik snel even, moet eigenlijk weg,maar wil jullie even laten weten hoe het bij ha was.

nou,daar komt ie.

Ik ben dus niet voor niks geweest. Het komt waarschijnlijk doordat mijn
bloed te dun is(dit kan komen door medicatie,maar langs andere kant
moet je dan snel en heviger bloeden aan wondjes,bloedneus,tandvlees)
maar toch denkt hij dit. neem medicijnen voor hart en misschien komt
het door die medicijnen, in samenspel met mijn leeftijd)

Als uit bloedonderzoek blijkt dat dat niet het geval is dan gaat hij
verder zoeken,maar hij zegt dat ik me niet ongerust moet maken. probeer
dat dus ook niet te doen, maar blijf positief en hoop dat het aan
medicatie ligt.

krijg ook verwijsbrief naar reumatoloog, om even te kijken hoe ik fris
en vol energie aan zwangerschap kan beginnen, maar we gaan wel gewoon
door met proberen, ik voel me nu goed. dus, we gaan ervoor.

liefs.

xx

JUNI 2008

Mooie dromen               30 jaar               1e ronde           1e kindje         NOD  21 juni
kakkie                                    24jaar                 2e ronde         1e kindje         NOD ?????
Tijgetje                                  35 jaar                2e ronde             1e kindje           NOD 23 juni
mama_marieke           22 jaar             1e ronde               3de kindje       NOD 26/28 juni?

Leeuwtje                       24jaar                1e ronde           1e kindje       NOD  27  juni (als het goed is)
Schmetterling               23 jaar               2e ronde          3e kindje            NOD 29 juni

JULI 2008

Jajo                                     29jaar              1e ronde             2e kindje        NOD   01 juli

Ester                                       27jaar               2e ronde            1e kindje           NOD    1 juli
Willemijn                                33jaar                1e ronde                2e kindje        NOD      2 juli

Snoopy                                    35jaar                2e ronde                1e kindje        NOD 03 juli
Daan                                       26 jaar                 2e ronde           1e kindje           NOD 04 juli

Sunlover                     33jaar                 1e ronde           1e kindje           NOD    04 juli
Luus                             29 jaar           2e ronde          3e kindje         NOD 07 juli
Wens voor 3                   30jaar                 1e ronde           3e kindje      NOD   07 juli
knorretje                              27 jaar                 2e ronde             1e kindje         NOD 08 juli
Joyce                                     25 jaar                 2e ronde              1e kindje         NOD 09 juli
an1974                               34jaar                  2e ronde         2e kindje         NOD 09 juli
Mariska 0808               21jaar                    2e ronde              1e kindje           NOD 12 juli

Wachtende:
Rianne                         26jaar         1e ronde         2e kindje         NOD 20 mei
MissDreamer           34jaar         1e ronde         2e kindje         NOD 2   juni
j_m_v                                    22 jaar              1e ronde            2e kindje            NOD   4 juni
Tc                                 29jaar                2e ronde         2e kindje           NOD   7 juni

21052007                        25 jaar               1e ronde         2e kindje           NOD  11 juni

Bloemetje                     22jaar            1e ronde           1e kindje        NOD   14 juni

Zwangeren

:
Yasmine, 24 jaar, 1e ronde zwanger 2e kindje
Karin, 29 jaar, 1e ronde zwanger 2e kindje, uitgerekend rond 4-2-2009, intake VK + 1e echo op 7 juli
Vlinder, 24 jaar, 1e ronde zwanger 1e kindje, uitgerekend rond 9-2-2009, 1e echo: 1-7 en intake 2-7

Hoi,
Lief dat ik op het wachtbankje ben gezet, maar ik ben al op dag 23 verrast met de rode vloed. Baal ik wel een beetje van, zo vroeg....
Ik merk dat ik bijna geen tijd heb om te reageren. Ik werk in het voortgezet onderwijs (regio Noord) en ben dus druk bezig met de afronding van het schooljaar. Griebels, wat een hoop werk toch weer.
Het is dit weekend wel gezellig druk op het wachtbankje. Spannend hoor. Gelukkig is het ook zo weer 7 juli ;).
Morgen nog een dagje werken en dan is het al weer weekend. Hebben jullie al leuke plannen?

Hoi mooie dromen en Knorretje,

fijn om te horen dat ik niet de enige ben met het migraine-probleem. Er is inderdaad weinig begrip voor....werkgevers denken toch snel: ' wat een heisa om een beetje hoofdpijn'. Dat het zo erg kan zijn dat je het gevoel hebt dat je doodgaat, realiseren mensen zich niet. Ik heb ook uiteindelijk mijn baan opgezegd. Dit nadat ik vanwege mijn ziekteverzuim een hele belangrijke opleiding niet meer mocht gaan doen. Ik heb nu wel gereageerd op een andere functie, maar vind het eng omdat ik nu ook zwanger wil worden en weer met het stoppen van de propranolol zit. Volgende week moet ik ovuleren en ik zit de hele dag te bedenken hoe ik binnen die paar dagen afgebouwd heb (radicaal stoppen mag niet) Of is het zo dat er voor innesteling toch nog geen uitwisseling is met het bloed van de moeder????????
Wat een moeilijke keuzes allemaal!!!!   Wat eenmaal zwanger is het lastig solliciteren....maar uitstellen wil ik niet!

Willemijn

knorretje wat vervelend dat de rd er weer is
hopen dat het snel weer weg is dat je snel naar de volgende ronde kan
en dat het dan raak zal zijn

bloemetje gelukkig ben je dan toch even naar de dokter gegaan
nu kunnen ze nog je medicijnen aanpassen
en het in de gaten houden en je weet nu tenminste wat het kan zijn brengt weer een beetje rust
en balen van die negatieve test maar er is nog hoop je was er nu erg vroeg bij
ik hoop het voor je dat het dit keer raak is

Karin dank je wel dat je zo voor ons duimt ben blij ook met je berichtjes dat je ook lang heb moeten wachten tot je positief teste.Dat geeft me toch weer een beetje hoop Ik denk nu ook steeds zal ik schijnzwanger zijn maar weet dat dat onmogelijk is na een maand proberen volgens mij moet je er dan wel heel veel langer mee bezig zijn denk ik.Hoe gaat het nu verder met jou hoe voel je je nu?
nog ff kan je eindelijk je kleine zien op de echo spannend hoor

En missdreamer hoe voel jij je spannends he dat wachten word er helemaal zenuwachtig van.En er gaat zo veel door mijn hoofd heen.Dan hoor je nog zo veel mensen zeggen probeer er niet zo aan te denken ja ja makkelijk gezecht dan gedaan.Ik heb vandaag niet zoveel gevoeld eigelijk maar nu ik even zit begint de kramp in mijn buik en onderrug te komen heb ook vandaag best veel gedaan en getilt.Dus misschien komt het daar door.Toch wel vaag dat ik dat steeds krijg als ik iets zwaars heb gedaan normaal dus nooit.En heb ook nog steeds niet het idee dat ik ongi moet worden.Ik hoop met vaderdag op een positieve test.En hoop dat jij je man ook een mooi cadeau kan geven.

Ik blijf duimen voor iedereen

hoi dames,

hier ben ik weer even.
Om te melden dat ik net ongi geworden ben. Dus, cyclus deze maand 26 dagen.
Baal er wel van, en zeker dat het zo vroeg is.
dus op naar ronde 3.
mijn volgende ongi is op 9 juli. gerekend van het gemiddelde van mijn cyclussen de afgelopen maanden.
Dus we gaan weer verder.
Voor dames die nog op wachtbankje zitten, veel succes met wachten.

Liefs.

Hallo Dames,

Wat wordt er enorm veel geschreven op dit forum. Leuk !! Ik lees stiekem al een paar dagen mee en heb besloten om me aan te melden.
Ik ben 25 jaar, heb 6 jaar een relatie en woon bijna 5 jaar samen. Wij willen allebei graag kinderen, maar wilden eerst het huis helemaal in orde hebben. Het huis is ook bijna af, maar wij kunnen eigenlijk niet meer wachten. Op 22 mei is  mijn laatste menstruatie geweest en sindsdien ben ik ook gestopt met de pil. Begin mei begonnen met het slikken van Multi Zwanger worden van de Etos.
Bij NOD is 20 juni (als mijn cyclus normaal is), dit is afwachten omdat ik misschien eerst moet ontpillen. Omdat ik niet weet hoe snel ik ontpilt ben is het allemaal extra spannend. Geduld hebben dus.
Zijn er nog meer mensen, die na het stoppen met de pil, niet hebben gewacht op de eerste menstruatie ??

Groetjes Blondje83

Terug
Bovenaan