Waarom wilde ik ook al weer zwanger worden??? Nee grapje hoor, maar pffff, gisteren was een heftige dag. Ik was zoooooooooooo moe, huilerig, misselijk, hongerig... En dan voel je het al op je klompen aan (nou ja, ik aan mijn water ), Christian was strontvervelend, huilerig en heeft nauwelijks geslapen overdag (waardoor ik ook niet kon slapen ) en ik had er echt geen geduld meer voor! Oh, oh, wat was ik blij dat het avond was en ik hem met goed fatsoen in bed kon leggen, zodat ik RUST had...
Zo bizar, terwijl ik me net 3 dagen heel goed heb gevoeld en me vandaag ook weer prima voel... Ik voel me of uitstekend of helemaal niet goed! Ik kan me niet herinneren dat het bij Christian ook zo wisselde van dag tot dag. Daar waren gewoon de meeste dagen een beetje bleh... Maar ach, het hoort erbij. En vandaag, als ik me weer prima voel, dan ben ik weer echt heel erg blij met dat 1-cm-grote wurmpje dat ergens in mijn onderbuik moet dobberen!
Dadelijk komt MvM dame ook hier langs, ik ben benieuwd. Ik ga in ieder geval proberen het tot de 16e week vol te houden.
Willemijn, balen dat je zoveel last hebt van migraine, dat je zelfs je functie hebt moeten opgeven! En spannend nu met die nieuwe plaats, solliciteren terwijl je zwanger bent is idd niet makkelijk. Ik vind het al moeilijk genoeg om tegen mijn baas te zeggen dat ik nu al zwanger ben, ben pas op 6 mei gestart met mijn deze baan... Wat betreft uitwisseling via bloed, dat kan volgens mij alleen via een placenta. Voor de innesteling haalt het vruchtje zijn voedingsstoffen uit het vocht in de eileiders, en de eicel had een grote voorraad om te beginnen. Met innesteling begint wel meteen het vormen van een placenta.
Bloemetje, 'fijn' dat je in ieder geval niet voor niets naar dokter bent geweest, ik hoop dat het ook gewoon aan medicatie ligt. En dat straks alles bij reumatoloog goed is! Maar meid, balen, balen, van de RD's!!! Ik hoop op een beter maand nu!
Mooiedromen, lang wachten op NOD, he, als je zo'n lange cyclus hebt... Maar niet meteen wanhopen toch? Ik kan me voorstellen dat je nu toch het liefst ongesteld zou worden, dan is het wachten tenminste over, niet? Vind het erg vervelend voor je, maar kop op! En wat betreft die standjes, tja... Daar hoor je van alles over, maar ik denk dat dit allemaal niet zoveel uitmaakt. Wel het klaarkomen van de vrouw NA de man, dan wordt de baarmoedermond nog extra in het zaad geduwd, zeg maar. Maar ook dat is niet nodig, ik kom altijd eerst en het is hier ook gelukt. Misschien dat ik na maanden van teleurstelling daar anders over zou gaan denken, dat weet ik niet.
Missdreamer, poeh, lang wachten! Bij 14 dgn overtijd zou ik persoonlijk ook geen hoop meer hebben. Balen dat die RD's dus niet gewoon komen!! Ik hoop dat je snel verder kunt en een volgende keer niet zo in spanning hoeft te zitten!
Jmv, bij jou blijft het ook zo spannend! Ik hoop echt dat er snel duidelijkheid komt!
Wensvoor3, wat een drukte op het eind van het schooljaar, ik zie daar mijn vriendin (die ook docent is) altijd mee zwoegen! Ik hoop dat het jaar snel voorbij is (en je leerlingen vast ook, ha ha!) en de 7e juli, die komt echt snel! Naar die datum leef ik ook, hi hi. Wat de weekendplannen betreft, er gaat flink geklust worden aan de kamer van Christian en ik mag... op Christian passen! Dus voor mij niet zo spannend. Ik hoop dat het droog is, dan gaan we misschien lekker shoppen voor vakantie ofzo...
Rianne, welkom terug! Jammer van RD's, maar ik dacht het eigenlijk wel. Als het wel positief was, dan nam ik aan dat je het (net als ik ) van de daken geschreeuwd zou hebben. En druk aan het klussen, dus! Zowel letterlijk als figuurlijk, ha ha! Ik hoop dat beide een goed resultaat geven.
En Blondje, welkom!! Ik hoop dat je niet te lang hoeft te ontpillen. Het kan erg meevallen hoor, toen ik in 2006 stopte met de pil werd ik meteen na 28 dagen ongesteld en de ronde erna werd ik zwanger... Wij waren toen ook meteen voor het eggie gegaan, zonder eerst te wachten hoe mijn cyclus zonder pil zou zijn...