mei stoppers??

Hallo,

Blondje welkom! Ik ben ook gelijk begonnen met klussen (kon natuurlijk niet wachten), zit nu in ronde 2.

Balen van die rd's bloemetje! En Rian! Mijn jongste heeft ook een roze muur in haar kamer + roze gordijnen, is erg leukl!

Balen dat je je zo rot voelde, karin. Hoop dat het snel beter gaat. Maar het hoort natuurlijk wel allemaal bij he?

Gisteravond had ik pijn in mijn onderbuik, kan dit mijn eisprong zijn geweest? Die heb ik nog nooit gevoeld nl. En eigenlijk  zou die pas zaterdag zijn.  Manlief was moe en wou slapen, dus vanmorgen vroeg nog ff snel geklust, hahahha! (eergister ook dus da's hoop ik genoeg).
We wachten geduldig af en blijven natuurlijk gewoon doorgaan met klussen!

We gaan eindelijk in de tuin bezig! We hebben een megagroot huis + een grote tuin en die ligt al een hele poos op de kop. Wordt tijd dat we er wat moois van maken! Ben die zwarte grond aardig zat. Maar ja, we kunnen niet alles in 1x he.

Een fijne dag allemaal!!!
Liefs,

Even snel, want ik heb weinig tijd: Bloemetje, ik slik de Etos zwanger worden pillen en heb hier 6 juni iets over geschreven op dit forum. Kijk maar even of je het terug kunt vinden en anders schrijf ik op een ander tijdstip nog wel even wat. Kort gezegd zijn het in mijn geval prima pillen om een regelmatige cyclus te krijgen (alhoewel ik nog maar 1 ronde heb gehad na het stoppen met implanon, dus het kan nog toeval zijn..). Als je "etos zwanger worden" googlet, kom je ook op een forum waar een topic is over deze pillen.

Groeten,
Corine

Hoi,

Miss dreamer, super dat het gelukt is haha, kunnen we mee volgen, vind het alleen lastig dat we hem elke keer weer opnieuw in het berichtje moeten zetten dat ie niet automatisch verder erop komt.

Karin, gelukkig vandaag weer een goede dag. Want elke keer zo beroerd zijn is ook niet fijn. Maar je merkt wel dat je zwanger bent. Heb je verder nog klachten? En merk je al wat aan je buikje?

Vlinder, hoe gaat het met jou?

snoopy, ik heb gekeken, maar zijn niet voor mij denk ik. want cyclus is wel vrij regelmatig.

Nou dames, ik hoop dat ongi hier snel voorbij is, want ben het nu al zat, en zoals het deze keer is, vind ik het echt niet fijn.
Heb zelfs geen trek in eten vandaag, en dat gebeurd me nooit.

fijn weekend alvast dames.
liefs

Dag allemaal,

Daar ben ik weer even tussen de bedrijven door. Heb al 3 nachten slecht geslapen en dan vier ik ook nog mijn verjaardag....maar goed, na regen komt zonneschijn.

Balen Knorretje van de RD's maar op naar de volgende ronde!

Schmetterling, succes met klussen!

He Bloemetje, goed dat je naar de HA bent gegaan, dan weet je vaak wel wat meer waar je aan toe bent, anders wordt je zo onzeker.

Ha Willemijn. Ik moest echt afbouwen voor ik ging beginnen, had betablokkers. Ik heb 3 weken lang een halve dosering genomen en daarna 2 weken om de dag. Dokter zei al: wordt maar snel zwanger dan is het waarschijnlijk even weg! Bij mij is het deze maanden heftiger door het stoppen met de pil: hormonen....

JVM, nog geen nieuws oftewel een mooie streepje??

Bloemetje, balen van de ongi, goed nieuwe ronde nieuwe kansen!!

Blondje, welkom!

He Rian, fijn weer wat te horen! We maakten ons al ongerust!

Missdreamer, heb je normaal wel een regelmatige cyclus? Ja, ik ga uit van eind juni zat de laatste keer op 47 dagen....hoopte op wat meer regelmaat maar helaas.

Karin, leuk weer wat van je te lezen! Ja...valt soms niet mee de zwangerschap, al helemaal niet als er dan nog een ander kindje gezellig rondwandelt!

Fijne avond allemaal!!

hai hai dames

Hier dan maar even een kleine update van mijn kant
tot nog toe niks te merken van een eventuele ongesteldheid
Ik dacht met me dochter vroeg getest te hebben net als dat ik nu
wou doen als ik morgen niet ongi ben geworden dan zou ik
nu   3 weken en 6 dagen zijn
met me dochter teste ik positief met 4 weken en 4 dagen
mis kan ik dan maar beter afwachten of ik niet ind ongi word in deze
laatste 5 dagen anders test ik mis negatief   pff wat een spanning zo zeg

Jeetje wat balen bloementje van die rode duivels weer wel fijn dat het
zo'n snelle ronde's zijn dan weet je wel waar je aan toe bent het is
alleen niet dat gene wat we graag horen en zien natuurlijk pff zo balen dit zeg ..
Vind dat iedereen maar wat snel zwanger moet worden hoor ..

En tja we duimen maar weer verder zo voor mij is het morgenochtend de vraag
weer wel of niet ongi wakker worden pff we gevoel neigt naar wel ongi worden
al merk ik er niks van wel moet ik vaker na de wc dan normaal maar goed dat
kan ook die spanning zijn goed kijken na dat papiertje van aj gelukkig geen spatje
bloed te zien...........
Hoe gek kun je jezelf maken hé.

Groetjes bajesklant 21052007

hihihihihi is geboorte datum van me dochtertje

Terug
Bovenaan