mei stoppers??

hoi,

karin, ja, dat dacht ik, kan je dat niet meteen zien. ach ja, gebeurd, niets meer aan te doen.
ongi word gelukkig een stuk minder, maar mijn lijf kennende duurt het nog wel een paar dagen, maar dan gaan we er weer voor.
lekker genieten vandaag, van het niets doen, hier ook, me vader,zn vriendin en oma komen straks op visite.

jvm, balen dat je zo zwaar ongesteld bent. sterkte meid, ik snap dat het een klap is, je had zoveel hoop. ik denk aan je.

zo, ga maar eens douchen, hihi,lekker lang, want heb zo slecht geslapen, lag er half drie in, en vriend heeft vanaf half 5 lopen snurken, echt niet normaal, nadien bijna niet meer geslapen pff, ben moe.

Dames, fijne dag.

Jeetje, JMV wat heftig zeg. Vooral om je ergens diep in je binnenste een ander gevoel hebt dan dat het een gewone ongi is. Ik kan er nog niet over meepraten maar hou wel in gedachten dat de natuur soms een handje moet helpen omdat een vruchtje niet altijd in orde is. Niet dat het het er nu makkelijker opmaakt, want je voelt je gewoon klote. Heel veel sterkte, en ik duim extra hard voor je!

Dank je, Karin! Ja, je hebt met dat soort dagen als er problemen zijn een vervelend sluimerend gevoel om je heen, maar als ik lees heb jij een behoorlijk verleden achter de rug en weet je daar, helaas, vanalles vanaf. Gisteren wel heerlijk gewandeld met een vriendin en lekker geluncht dus dat maakt veel goed. Gisteren samen met vriendlief een dvd-tje gehuurd, lekker in de relaxkleding op de bank!

He Bloemetje, wanneer is je klustijd weer?

Nou, ik wens jullie een fijne dag. Mijn ouders komen zo op bezoek, en ik hoop op wat zon buiten!

x

He Daan, sorry was vergeten op je berichtje te reageren. Bijzonder is dat he dat je zelf weet dat je voor het echie gaat en de rest van de wereld niet! Alsof er in je buik een huppelsprongetje gaat!

Ik heb nu zoveel vriendinnen met een stalen gezicht aangekeken, lijk wel expert. Er zijn er 3 die weten dat we begonnen zijn maar dat zijn dan ook wel de types die je niet " lastig vallen" met vragen!

Haha, KArin, ja die platte buik is leuk, maar heb weer teveel bil, vind ik. Ook al weeg je minder elke kilo erbij is niet fijn, of je nu een laag of hoog basisgewicht hebt! Mijn vriendin is met Sonja behoorlijk teruggekomen op gewicht. Ieder zijn keuze maar het werkte bij haar wel.

jmv.........wat erg voor je....... ik had zo'n goede hoop !!! (ik denk iedereen hier!!)

volgende maand nog harder duimen!!!

voor iedereen verder een fijne dag en heeft volgend jaar voor iedereen een iets vollere vaderdag betekenis!!!

Hallo Meiden

Ik heb geen tijd om alles nu bij te lezen en hierop te reageren, dus even snel een berichtje.

We zijn flink aan het klussen in huis. Half juli krijgen we nieuwe meubelen en voor die tijd willen we alles op orde hebben. De hele vloer moeten we opnieuw behandelen. Ik heb alle spullen overal uitgehaald en ben alles aan het uitzoeken wat weg kan. Wat kan een mens toch veel sparen in 3 jaar tijd, zeg.

Zaterdag waren we 9 jaar bij elkaar. Dit was echt leuk en gezellig. Zelfs onze vrienden wisten dit nog. Hier stonden we echt van te kijken.

De RD's zijn helemaal weg, gisteren zijn we weer begonnen met klussen. We gaan het nu om de dag doen en in de vruchtbare paar dagen denk ik elke dag.

Gisteren een verjaardag gehad en daar was mijn nichtje van 1 jaar. Ik heb zo van haar genoten, ik ben er echt aan toe ze is zo'n knuffelbeestje.
Ook op die verjaardag kreeg ik allemaal babyspulletjes aan geboden, terwijl ze niet eens weten dat we er mee bezig zijn, maar niemand wil er nog een kindje bij en willen de spullen weg doen. Ze denken dan die zijn al zo lang bij elkaar en zijn zo leuk met kinderen dat kan toch niet lang meer duren. Als of het van ons gezicht af te lezen is. Natuurlijk heb ik de spullen niet afgewezen, maar gezegd laat ze nog maar staan tot dat het bij ons zo ver is.

Ook hadden we gisteren met een groep van 20 kinderen een activiteit, dit was vlot bouwen en kanovaren, daarna samen bbq. Was  erg gezellig.

Vrijdag gaan we met mijn petekindje klimmen in een outdoorzaal. Hij vind dit echt te gek en mijn man ook. Hier hebben we allebei al heel veel zin in.

ALs ik zo aan het schrijven ben dan valt het me op dat er altijd kinderen om ons heen zijn, geeft een heerlijk gevoel.

Nog niemand van de wachtende nieuwtjes??? Ben erg benieuwd en hoop voor jullie dat het raak is.

tot snel.

groetjes joyce

hoi,

joycher, wat hebben jullie het druk, maar wel leuk om weer te klussen in huis toch?
met dit huisje vond ik het ook erg fijn, en iedereen vind het erg leuk, doet me dan wel goed, hihi, dat iedereen zo vol lof is :d

mooie dromen, mijn klustijd is van 23 tot 28 juni, nod is 9/10juni. Gerekend op cyclus van 27 en 28 dagen. zo kan ik er wat meer rekening met houden als het langer duurt.

ester, ik hoop ook dat vader/moederdag voor ons een mooiere betekenis heeft. ik zou het erg fijn vinden.

verder gaat het heel goed hier.

liefs

Ha Meiden,

Wat veel berichten al weer. Heb nu 2 dagen niet gekeken, maar wat een drukte. j-m-v balen van de RD's. Hopen dat het de volgende ronde goed gaat !!
Ik zag ook dat iemand een vraag had, over de tabletten van de Etos. Ik slik zelf Etos Multi Zwanger Worden. Ik heb ergens op een ander forum alleen maar positieve dingen gelezen hierover. Er zitten alle vitaminen in die je nodig hebt om zwanger te worden, ook bevat het foliumzuur en helpt het je cyclus weer "normaal" te krijgen.
Ik weet alleen nog niet of het helpt, dat is nog afwachten, haha.

Hier is verder alles goed. Geen kwaaltjes, wel het gevoel alsof mijn buik op knappen staat. Dat heb ik wel vaker, maar meestal maar een dag en nu al een aantal dagen. Maar ja, waarschijnlijk beeld ik me het ook in. Betekend vast niks. Vrijdag 20 juni is "als het goed is mijn NOD". Kan niet wachten.

Iedereen weer veel klusplezier en de wachtenden succes ermee.

Groetjes Blondje

Oh ja, ik zal mezelf ook even toevoegen aan het lijstje.

JUNI 2008

Blondje83                            25 jaar                 1e ronde          1e kindje        NOD 20 juni (als het goed is)
Mooie dromen               31 jaar               1e ronde           1e kindje         NOD  21 juni
kakkie                                    24jaar                 2e ronde         1e kindje         NOD ?????
Tijgetje                                  35 jaar                2e ronde             1e kindje           NOD 23 juni
mama_marieke           22 jaar             1e ronde               3de kindje       NOD 26/28 juni?

Leeuwtje                       24jaar                1e ronde           1e kindje       NOD  27  juni (als het goed is)
Schmetterling               23 jaar               2e ronde          3e kindje            NOD 29 juni
Rianne                                   26 jaar               2e ronde           2e kindje           NOD 29 juni (ongeveer)

JULI 2008

Jajo                                     29jaar              1e ronde             2e kindje        NOD   01 juli

Ester                                       27jaar               2e ronde            1e kindje           NOD    1 juli
Willemijn                                33jaar                1e ronde                2e kindje        NOD      2 juli

Snoopy                                    35jaar                2e ronde                1e kindje        NOD 03 juli
Daan                                       26 jaar                 2e ronde           1e kindje           NOD 04 juli

Sunlover                     33jaar                 1e ronde           1e kindje           NOD    04 juli
Luus                             29 jaar           2e ronde          3e kindje         NOD 07 juli
Wens voor 3                   30jaar                 1e ronde           3e kindje      NOD   07 juli
knorretje                              27 jaar                 2e ronde             1e kindje         NOD 08 juli
Joyce                                     25 jaar                 2e ronde              1e kindje         NOD 09 juli
an1974                               34jaar                  2e ronde         2e kindje         NOD 09 juli
Bloemetje                     22jaar                  2e ronde           1e kindje        NOD   9 juli
Mariska 0808               21jaar                    2e ronde              1e kindje           NOD 12 juli
j_m_v_20                           22 jaar                 2e ronde             2e kindje           NOD 15 juli
21052007                       25 jaar                 2e ronde             2e kindje         NOD 19 juli

Wachtende:
MissDreamer           34jaar         1e ronde         2e kindje         NOD 2   juni
Tc                                 29jaar                2e ronde         2e kindje           NOD   7 juni

Zwangeren

:
Yasmine, 24 jaar, 1e ronde zwanger 2e kindje
Karin, 29 jaar, 1e ronde zwanger 2e kindje, uitgerekend rond 4-2-2009, intake VK + 1e echo op 7 juli
Vlinder, 24 jaar, 1e ronde zwanger 1e kindje, uitgerekend rond 9-2-2009, 1e echo: 1-7 en intake 2-7

Terug
Bovenaan