Meiden 21 t/m 24 die zwanger willen worden??

naam
leeftijd
ronde
kindje
Nod

sanne_88
21
2
1
9  mei

Janine
23
1 na mk
1
29 mei

Mama van
 Aimee
21
5
2
2 juni

Wendy
21
7
1
15 mei ong

Rafri
23
2
1

Babygirl
21
4
1

Samantha
21
1

Wachtbankje

Naam                                                      
Leeftijd                  
Ronde                    
kindje                    
Nod

Lola20
20
5
1
27/28 april

Ik heb kindje en ronde nummer maar ff omgewisseld. Stond ronde 2 en kindje 4 haha, gelukkig heb ik dr niet al 4 rondlopen :p Ik heb mijn NOD alweer ff veranderd naar 2 juni.. Hoop dat het deze ronde raak is.. En hoop dat voor alle meiden, Hoe is het mt jullie??
Weltrusten..

Liefs Mama van Aimée

Meiden! dat mag wel wat fanatieker! we staan al op de 2e pagina!...,

Oke okee ik ben ook een tijdje stil geweest.. Dinsdag krijgen we de sleutel van ons nieuwe huis!:) dus dat word flink Klussen... Najaa en dan ook nog de Klusweek!! haha dus nog meeer klussen...

Iemand nog nieuwtjes?? ik ga maar aan de schoonmaak... moet ook gebeuren

Toedels!

Hoi meiden!

@Sanne: Oooh spannend!! nieuwe huisje en ei, dubbel klus werk haha.. Wanneer is je NOD?

@MamavanAimee: Boh 4 kinderen haha zou wel veel zijn..

naam
leeftijd
ronde
kindje
Nod

Janine
23
1 na mk
1
29 mei

Wendy
21
7
1
15 mei ong

Rafri
23
1
1
1 juni

Mama van Aimee
21
5
2
2 juni

Sanne
21
3
1

Babygirl
21
4
1

Samantha
21
1
1

Lola
20
6
1

Wachtbankje

Leeftijd                  
Ronde                    
kindje                    
Nod

Ff lijstje mooi gemaakt ..

Iemand nog nieuws?

xXx Wendy

zo even mijn Nod ingevuld!

naam
leeftijd
ronde
kindje
Nod

Janine
23
1 na mk
1
29 mei

Wendy
21
7
1
15 mei ong

Rafri
23
1
1
1 juni

Mama van Aimee
21
5
2
2 juni

Sanne
21
3
1
31 mei

Babygirl
21
4
1

Samantha
21
1
1

Lola
20
6
1

Wachtbankje

Leeftijd                  
Ronde                    
kindje                    
Nod

Hey meiden

Ik ben Patricia en ben 21 jaar,
Ik heb Gister mijn laatste pil genomen, wij gaan een poging wagen om zwanger te worden :D
We hebben helaas al een geschiedenis achter de rug maar gaan er met positieve geest voor.
heb vanmiddag multi zwanger gekocht van Etos met Extra Foluim zuur..!
Waarschijn wordt ik maandag nog ongesteld van de pil maar daarna moet me lijf het zelf gaan doen :D

Lijkt me leuk om mee te mogen kletsen

xxx

Hallo meiden.

Waar is iedereen toch? Stonden bijna op pagina 2

@Patries: Welkom! Leuk dat je er bij komt..

Morgen mijn NOD! Ben best nerveus.. De vrouw van de neef van mijn vriend die had laatst een voorgevoel dat haar vriendin zou bevallen binnen 1/2 dagen, en dat klopte ook nog! En gister zei ze me ineens dat ze al 3 dagen een voorgevoel had dat ik zwanger was! dus hoop dat ze gelijk heeft.

Nog even me geduld bewaren he;)

xXx Wendy

Hallo allemaal,

Ik ben Mamamski, 24 jaar  en we zijn nu 'bezig' met de eerste ronde voor ons tweede kindje! Toen ik 22 was kregen we onze eerste, hij wordt volgende week alweer 2 jaar. Hoog tijd voor een broertje of zusje vonden wij :).

Leuk dat er zoveel jonge moeders zijn. Ik werd bij de eerste toch wel een beetje vreemd aangegeken af en toe en zelfs nu nog af en toe afwijzende gezichten als ze mij met mijn zoontje zien. Hebben jullie daar ook ervaring mee?

Groetjes, Mamamski

haaj mense..

nou ik ben vanochtend weer bij me ferteliteitarts geweest die heb gekeken of al de eiblassjes weg zijn omdak ik dinsdag ongesteld ben geworden.. ze zag nog een eiblaasje zitten maar ze zei dat we wel alvast konden beginne met prikken.. ik heb   nu perugon gekregen die is beter om de dosis te bepale ga nu beginne met 50.. en woensdag moet ik weer voor een echo om te kijken hoeveel en hoe groot ze zijn.. dus ben benieuwd.. vind het nu echt te lang duren we willen zo graag een wondertje.. ook omdat er zoveel mense zwanger zijn.. sommige zijn al zwanger van de 2de.. die hebben in die tijd dat wij bezig zijn al 2 kindere das wel echt moeilijk soms..
maar positief blijven het kom wel goed..

jullie allemaal succes;)
en jullie horen nog wel van mij..

groetjes samantha

Terug
Bovenaan