Meiden 21 t/m 24 die zwanger willen worden??

He Meiden..

Patricia welkom.

Wendy spannend morgen je NOD testen maar zou ik zeggen heb ik ook gedaan zie hier onder hehe

Mamski welkom!

Samantha.. ja dat is zekers moeilijk als je dan al zo lang bezig bent...

Ik ging uit van een cyclus van 40 dagen maar vandaag.. moest ik gewoon testen ik konniet meer me gevoel zei dat ik het moest doen vandaag dag 25 en had 2 streepjes  hij was nog wel licht... maar durf het niet te geloven wil vanne week toch nog een keer testen.. maarja ik geniet er pas van wanneer ik de 12 weken echo heb gehad dat die dan goed is want daar kregen we toen dus slecht nieuws....

Liefs Janine

Hoi meiden!

@Mamaski: Welkom, leuk dat je er bij bent!
  Dat er maar snel een broertje of zusje bij mag komen dan..

@Samantha: Duim voor je! Dat het maar snel mag gebeuren voor jullie.. En als het zover is dat alles mee mag zitten en jullie er dubbel zoveel van moge genieten!!

@Janine: Aaaaaah gefeliciteerd!!! Oh super voor je meid! Dat jou ook maar alles mag mee zitten nu! Duim voor je dat de volgende test een vette dikke streep mag zijn!

Hier een nieuwtje: Ik heb nog eens geteld en als ik uitga van 28 dagen dat heb ik vandaag mijn NOD !!! Dus vind het super spannend.. duimen dat het goed zit.. heb alleen tot nu toe gevoelige tepels.. Pff nerveus!!

Fijne avond iedereen..

xXx Wendy

hoi meiden

@Janine,   mag ik je alvast een klein beetje   feliciteren?

@wendy, Spannend..

Mijn NOD is 30 mei.
Het is elke maand weer spannend, ik hoop zo dat het deze keer raak is..
Vandaag me eisprong...  

groetjes

Hoi meiden.

@Woman in love: Vandaag je ei.. Klus maar flink dat haha.. Spannende 2 weken beginnen nu voor je dan he..

Hier isnog nix te bekenne.. wel beetje opgezwollen buik, weet niet wara het van komt. ongi of niet..

Janine had jij dat ook voordat je er achter kwam dat je zwanger was? weetniet of je dat ook heb als je zwanger bent..

Fijne dag nog!

xXx Wendy

Even lijstje aanpassen:

naam
leeftijd
ronde
kindje
Nod

Janine
23
1 na mk
1
29 mei

Rafri
23
1
1
1 juni

Mama van Aimee
21
5
2
2 juni

Sanne
21
3
1
31 mei

Babygirl
21
4
1

Samantha
21
1
1

Lola
20
6
1

Wachtbankje

Leeftijd                  
Ronde                    
kindje                    
Nod

Wendy
7
1
14 mei
Spannign spanning..

xXx

Hoi Allemaal!!

ff voorstellen: Ik ben Shanty en ben 23 jaar. Mijn vriend en ik hebben besloten om in April de laatste pil te nemen. Dus we zijn gestopt!!

(Echt leuk dat er een forum is voor de wat jongere onder  ons)

Ook ik zit een een andere levenfase dan mijn vriendinnen, we hebben een mooi huisje gekocht, ik heb een baan en hang niet meer donderdagavond en zaterdagavond in de stad. Vind het dan ook erg moeilijk hoe mijn omgeving zal reageren als we met het nieuws naar buiten zouden komen, dus hebben we besloten om niet te vertellen dat wel al bezig zijn.
We hebben het wel aan mijn moeder en de moeder van mijn vriend verteld, zij waren echt heel blij.

Super dat sommige van jullie nu al zwanger zijn! Ik hoop dat jullie echt kunnen genieten van jullie zwangerschap, er leeft maar 9 maanden een wondertje in je buik!

Wij moeten nog ff wachten.....nou is wachten niet echt mijn sterkste punt!

gr Shanty

Hoi meiden.

@Shanti: Welkom welkom! Ik voeg je meteen bij het lijstje.. Moet je alleen even zelf invullen de rest.

naam
leeftijd
ronde
kindje
Nod

Janine
23
1 na mk
1
29 mei

Rafri
23
1
1
1 juni

Mama van Aimee
21
5
2
2 juni

Sanne
21
3
1
31 mei

Babygirl
21
4
1

Samantha
21
1
1

Lola
20
6
1

Shanti
23
1
1

Wachtbankje

Leeftijd                  
Ronde                    
kindje                    
Nod

Wendy
7
1
14 mei
Hier nog steeds geen duivels! Ben zo zenuwachtig! Me schoonmoeder zei vandaag dat ik anders zuitzag.. en of ik zwanger.. pff morgen testen!
Duimen jullie?!

xXx Wendy

Hoi meiden.

Hield het niet meer uit dus heb test gedaan..
 Een dikke vette negatieve streep!
Hoop nu maar dat ik snel ongi word!
Snap er ff nix meer van..

xXx wendy

Terug
Bovenaan