Meiden 21 t/m 24 die zwanger willen worden??

he wendymuis

wat rot balen zeg hoeveel dagen was je dan overtijd???
wat kan je lichaam je voor de gek houden he!!!!
ik nu ook heb echt steken in me buik en een soort gevoel of me menstruatie eraan kom dus maar voor de rest geen klachten
moet nog een weekje kan bijna niet wachten was er maar iets die je kon vertellen deze keer is het gelukt voor je NOD dag dan was het niet zo afwachten elke keer hihi!!!
nou jij weer op naar de volgende keer he meid we houden elkaar op de hoogte

He He

Wendymuis: Wat *** joh dat je een negatieve test had. Heb je te vroeg getest? Of maar een paar dagen?

Als je je vruchtbare dagen hebt, dan verlies ik altijd heel veel slijm (sorry) maar vandaag zit er ook wat bloed bij, herkent iemand van jullie dit?
Nou ja 1 ding weet ik wel dat ik vandaag flink aan de klus ga hihi.

Wie zit er allemaal op t wachtbankje? Spannend hoor allemaal..

xxx mama v Aimée

Hoi meiden.

Toenstrax heeft me vriend mee eens goed geknuffeld, dat deed me erg goed!
Ben weer uit me dipje maja baal natuurlijk wel nog. dat heeft iedereen wel na een negatieve test he..

Als ik uitga van 28 dagen cyclus dan ben ik 4 dagen ovetijd vandaag, maar de laatste 2 maanden had ik een cyclus van 32 dagen wou dat nu ook zo zijn heb ik vandaag mijn NOD.. had gehoopt dat het nu 30 dagen of 28 dagen waren maja we zullen zien..

@MamavanAimee: Misschien een kleine tussenbloeding? Zou anders ook eigenlijk niet weten..

xXx Wendy

Hey meiden,

Even voorstellen.
Ik ben 21 jaar,mijn vriend is een stuk ouder dan dat ik ben, we zijn 4 jaar samen, mijn vriend heeft een vaste baan en ik ben als alles goed gaat zo rond november klaar met mijn opleiding.
Wij willen al lange tijd erg graag een kindje.
Nu ben ik benieuwd of er hier  andere jonge (aanstaande) moeders zijn die ook zo'n soort gelijke situatue hebben.
Aan de ene kant  denk ik praktisch, moet ik eerst wachten totdat ik een baan heb, of moet ik mijn hart volgen en gaan stoppen met de pil?
Als alles natuurlijk goed gaat, zou ik dus gewoon mijn studie af kunnen ronden, eventueel even werken, en dan inshallah kunnen bevallen.
Ik weet dat het natuurlijk allemaal niet te plannen is en niet vanzelfsprekend is, maar omdat ik ook wel praktisch wil denken, aan beginnen met werken, financieel enz. ben ik erg benieuwd naar ervaringen van anderen.

Groetjes en liefs,

M

Hoi M88.

Welkom! Leuk dat je er bij bent!

Ik ben zelf ook  21 en me vriend is 26. Ik ben bijna klaar met me opleiding, moet nog 2 exames.. maar die kan ik nu nog niet doen dus ff wachten. Maar ik ben ook soms bezig van.. moeten we niet ff wachten toch of gaan we dat redden ookal heb ik misschien nog geen werk dan. Maar we willen heel graag een kindje en mijn vriend heeft een vaste baan dus financieel komt het wel goed.
Ik zeg maar zo: Voor alles is een oplossing en alles komt goed haha..
Slik je de pil wel nog?

xXx Wendy

naam
leeftijd
ronde
kindje
Nod

Janine
23
1 na mk
1
29 mei

Rafri
23
1
1
1 juni

Mama van Aimee
21
5
2
2 juni

Sanne
21
3
1
31 mei

Babygirl
21
4
1

Samantha
21
1
1

Lola
20
6
1

Shanti
23
1
1

woman in love                                               22                                 5                                               1                                      30 mei

Wachtbankje

Leeftijd                  
Ronde                    
kindje                    
Nod

Wendy
7
1
14 mei

hoi meiden,

Ik heb mezelf er ook maar even bij gezet, het is niet zo netjes, maar goed, het staat er.

@wendy, jammer dat het deze maand weer niet mee zit..
Je lichaam kan je echt in de maling nemen, ik heb ook wel eens gehad dat ik hele gevoelige borsten had, toen had ik echt het gevoel dat het raak moest zijn, en toen kwam die teleurstelling dat het niet zo was..
Het enige wat je kan doen is flink huilen, en dan diep zuchten en denken van volgende maand beter, nieuwe ronde nieuwe kansen..

Hey Wendy

En ben je inmiddels ongesteld of toch nog niet? spannend zeg.
Maar jij hebt dus ook zoiets van, het komt allemaal altijd wel goed..dat heb ik ook, maar toch lastig omdat er altijd een geschikter moment bestaat dan nu al aan een kindje willen beginnen.
Maar ik ben dus sinds vorige week gestopt met de pil....
Dus ben heel benieuwd hoe het allemaal gaat lopen. Het zal vast zwaar worden, een klein kindje en net beginnen met werken, maar ik heb zoiets van... het komt goed.
Mijn vriend heeft een zoontje van 5 uit een vorige relatie waar ik het grote deel van de week ""mama" voor ben. weet dus een beetje hoe het is, maar zelf zwanger zijn en een eigen kindje.....het lijkt me zo mooi en geweldig. ik vind ook dat het zoveel meer toevoegt aan de relatie die je hebt, zoiets moois is het.
En uitdagingen en moeilijkheden maken je alleen maar sterker....
Erg fijn om er met andere meiden over te praten zeg.

Doei doei, xx

Hoi meiden,

@ wendymuis: balen zeg van de test.. al wel ongi nu?

@ m88 : welkom, ik denk dat als jullie er klaar voor zijn, dan moet je het gewoon doen.
mijn vent heeft een eigen bedrijf en de discussies hier gingen ook al over en weer. hij kan dan niet zomaar een paar weken vrij nemen. nu ben ik bang dat ik veel in mijn eentje moet doen straks.. want ook ik heb een vaste baan van 4 dagen in de week. En ik wil niet altijd maar richting de kinderopvang..
hoe zijn andere meiden dat van plan te doen? al ideeen daarover?

Verder heb ik nu al een paar dagen pijn in mijn onderbuik. en mijn man zei gister, wat heb jij een harde buik zeg! wat zegt dat?? als ik een cycles van 28 dagen zou hebben dan zou gister mijn NOD moeten zijn, maar aangezien ik de vorige x een cycles van 38 dagen heb ben ik daar maar vanuit gegaan..
wat nu te doen??

xxx rafri

Terug
Bovenaan