Meiden 21 t/m 24 die zwanger willen worden??

Hoi meiden!

@woman in love: Ja je lichaam kan je echt goed voor de gek nemen! Ik denk als ik strax echt ongi ben dat ik wel een traantje laat, maja wat je zegt.. en chagerijnig zijn, huilen enzo en weer goeie moed oprapen!

@M88: Ja ik heb zeker wel de instelling het komt wel goed, maar soms zakt je de moed ff in je schoenen.. dan huil ik ff enzo en heb ik slechte zin en daarna is het wel weer goed.. Nieuwe ronde nieuwe kansen..
Wel leuk dat het zoontje een kleine broertje of zusje erbij krijgt haha.. Wanener is je NOD eigenlijk? Ik heb je bij het lijstje gezet!

@Rafri:Een harde buik.. Misschien veel gegeten? Of moest je naar de wc (grote booschap zeg maar) Anders moet je msischien eens een testje doen? You never now haha..

Janine
23
1 na mk
1
29 mei

Rafri
23
1
1
1 juni

Mama van Aimee
21
5
2
2 juni

Sanne
21
3
1
31 mei

Babygirl
21
4
1

Samantha
21
1
1

Lola
20
6
1

Shanti
23
1
1

Woman in love
22
5
1
30 mei

M88
21
1
1

Wachtbankje

Leeftijd                  
Ronde                    
kindje                    
Nod

Wendy
7
1
14 mei

Nou ik ben nog steeds niet ongi! Hier en daar wat krampjes maar niet dat je zeg van ongi krampjes.. En nog steeds gevoelige tepels.. Heb wel een 'vol' gevoel zeg maar.. Als ik vrijdag nog niet ongi ben doe ik nog een testje..

xXx Wendy

Hoi is het eigenlijk met alle anders meiden??
Lang nix meer gehoort?!?

xxx Wendy

Hai allemaal!
Ik ben Denise, ben 21 jaar en me vriend is 27.
We zijn februari gestopt met pil, was al vrij snel zwanger maar met eerste echo kwamen we erachter dat ik een 'leeg ei' had, dus wel een vruchtzakje maar geen embryo erin, helaas heb ik toen curreatge gehad, geen pretje maar ben er nu weer bovenop en we zijn weer aan het klussen hihi..
Ik ben nog niet ongestelt geworden na de curretage maar dat kan een paar maanden uitblijven.

Leuk zo'n forum voor jonge meiden!!
Oja.. het word ons eerste kindje..

Liefs Denise

Hey meiden!

@Denise: Welkom.. Leuk dat je er bij bent!
Wat erg voor je dat het niet heeft mogen lukken toen.. Maar komt allemaal goed hoor! Heb je gelijkff bij het lijstje gezet..

Rafri
23
1
1
1 juni

Mama van Aimee
21
5
2
2 juni

Janine
23
1 na mk
1
29 mei

Woman in love
22
5
1
30 mei

Sanne
21
3
1
31 mei

Babygirl
21
4
1

Samantha
21
1
1

Lola
20
6
1

Shanti
23
1
1

M88
21
1
1

Denise
21
1 na cr
1

Wachtbankje

Leeftijd                  
Ronde                    
kindje                    
Nod

Wendy
7
1
14 mei

Nou nog nix te zien hier.. Me geduld begint langzaam op te raken!
Morgen testen misschien vandaag nog haha..

Hoe is het met de andere meiden?

xXx Wendy

Hey Hey,

Heb al een tijdje niks meer laten horen van mezelf hier. We zijn nu flink aan het klussen vandaag of morgen me vruchtbare dagen. Wel handig dus die 2 extra vrije dagen hihi.

Nou kreeg ik van de week de vraag van een collega: 'Lola, ben je zwanger?" Grr...wat erg als iemand dat vraagt en het niet zo is. Ik ben namelijk een ex-roker en heb een beetje een buikje gekregen omdat ik gestopt ben en daardoor meer ben gaan snoepen. Ze dacht dus dan ik al langer zwanger was en dat ik daarom iets dikker ben geworden. Ben namelijk best een slank meisje maar het snoep dat ik eet lijkt alleen maar in me buik te gaan zitten. Vond het wel verveld dat ze het vroeg. Had zo graag ja willen zeggen. Hoop dat ik dat over een paak weekjes wel kan zeggen.

Heb ook van de week gehoort dat ik een vast contract krijg. Yeah..! Was misschien bang dat als ik zwanger zou worden me jaar contract niet meer velengd zou worden maar met een vast contract kunnen me me niet meer zomaar op straat zetten. Daar ben ik erg blij mee. We hebben gelukkig geen last van de crisis hier.

Ik ben me NOD dag weer op het lijstje zet. Ga er denk ik toch maar van uit dat me cyclus gewoon 28 dagen is ook al was dat de laatste keer niet.

Groetjes Lola

Rafri
23
1
1
1 juni

Mama van Aimee
21
5
2
2 juni

Janine
23
1 na mk
1
29 mei

Woman in love
22
5
1
30 mei

Sanne
21
3
1
31 mei

Babygirl
21
4
1

Samantha
21
1
1

Lola
20
7
1
6 juni

Shanti
23
1
1

M88
21
1
1

Denise
21
1 na cr
1

Wachtbankje

Leeftijd                  
Ronde                    
kindje                    
Nod

Wendy
7
1
14 mei

Hoi meiden..

@Lola: Leuk dat je er were bent hihi.. Word steeds stiller hier..
 Proficiat met je vast contract! wees blij ik kan met die crisis geen werk vinden $%$^
En ik heb 11 jaar lang gerookt! Ben een maand voordat we gingen stoppen met de pil ook gestopt en ik hoor ook van alle kanten boh je bent wel dikker aan het worden he.. ik ben best dun, en nu niet meer! Vind het allang goed,, ben wat zekerder over mezelf nu! Maja snoepen moet ik toch minder gan doen hahaha..

Hier nog steeds geen ongi te zien, strax testen!
Ff op het vriendje wachten !

xXx Wen

eej meiden,

hier is de buikpijn weer weg, maar wel heel erg misselijk vanmorgen..
misschien toch maar een keer testen?? dat zou dan mijn eerste keer testen worden.
mag ik vragen welke tes jullie gebruiken?  vind het ook wel een beetje eng om dat te moeten kopen in de winkel

@ wendy: hopen op een mooi resultaat!! succes!!

xx rafri

Heej rafri, Als je NOD op 1 juni is wat op het lijstje staat is het misschien nog wel wat vroeg om te testen...  maar dat je misselijk ben kan wel wat betekenen, lastig hihi... Als je toch wil gaan testen maak het echt niet uit met welke test je dat doet. Van de een hoor je dat de ene test beter is en de ander zegt weer een ander merk. Wel vindt ik de meeste testen erg duur dus koop ik meestal de test van de kruidvat. Dat zijn er 2 voor 5 euro. Die vndt ik zelf ook makkelijk en duidelijk.

Heej Wendy, Ik zit er nog best wel mee dat ik wat dikker ben geworden (ben denk ik 5 kilo aangekomen na het stoppen met roken). maarja dan denk ik, straks wordt ik (hopelijk) toch dik haha. Maar moet maar wel is beginnen met minder te snoepen, wil geen nieuwe verslaving...

Groetjes Lola

Terug
Bovenaan