Meiden 21 t/m 24 die zwanger willen worden??

hey lola,

ik ben bij mijn nod uitgegaan van 38 dagen, omdat dat de vorige keer zo was.. maar ik weet dus niet of ik wel zo regelmatig ben, omdat de vorige keer de eerste keer na het stoppen van de pil was (uitgezonderd de ongesteldheid die na de pil volgt) ik weet dus eigenlijk helemaal niets..
ga iig vanaf mijn volgende cyclus beginnen met temperaturen (maar hopelijk is dat niet eens nodig!!)

xx rafri

Hoi hoi meiden,

Ik wil me ook graag toevoegen bij jullie,

Ik ben Jacqueline en heb al een dochtertje van bijna 3!
Dit jaar word ik alweer 23 jaar...
Sinds februari is mijn spiraaltje verwijdert...
Daarna ben ik 1 keer ongesteld geweest...Toen een maand overgeslagen....En toen weer ongesteld geweest..

En nu ongeveer 29dagen verder ben ik nog niet ongesteld geworden...
Er is dus   niet echt een peil op te trekken bij mij...Tot nu toe dan...
Ik heb wel al 2 dagen last van menstruatie krampjes...maar op een een of andere manier zet het maar niet door....Waar ik wel van baal...

Vooral omdat ik vorige keer een hele maand heb overgeslagen....En dat ik baalde dat ik toch niet zwanger was...
Ik voelde toen ook vanalles...Een volle buik...pijnlijke borsten...Misselijk...

En eigenlijk heb ik nu alleen last van een beetje misselijkheid...Maar verder nergens last van..!
En voel me ook totaal niet zwanger ofzo....Dus ik moet ook maar weer wachten...

Sorry voor mijn lange verhaal haha, Maar ik ben het effies kwijt!

@Wendy...Ik ben benieuwd naar je test....Voel je je anders of iet? Of helemaal niet?

Groetjes,
Jacqueline

hoi allemaal,
@ Wendy, ik zal voor je duimen..

Ik kan niet w8 tot het de 30ste is...
Ik heb tot nu toe nergens last van, de afgelopen maanden was ik steeds misselijk, maar nu voel ik niks bijzonders

groetjesss

Spannend hoor wendy, ik zit hier al voor je te duimen ;-)

En dat over welke tests, ik gebruik zelf altijd die van het kruidvat, zijn goedkoop en heb nooit problemen met die dingen gehad, de rest is idd toch wel heel duur, maar ik kan me voorstellen dat daar opstaat dat je zwanger bent toch een duurdere koopt waar het woord zwanger op komt te staan (hihi volgens mij zou ik dat iig wel doen :p)
Wij hebben niet echt super goed geklust deze periode, dus t zal met mij wel niks worden haha. We zullen zien..
Succes allemaal!!
Enne Wendy laat je t meteen ff weten??

Kusss

hey meiden,  

mijn nod is als het goed is 5 juni. dat zou dan de eerste keer   (niet) ongesteld zijn na de pil, met een cyclus van 28 dagen. maar het lijkt me zo stug dat ik gelijk de eerste ronde al zwanger zou kunnen zijn. voel me wel sinds een aantal dagen beetje gek, ongesteldheidskramp, af en toe pijnlijke borsten, maar dat kan toch ook gewoon zijn omdat je lichaam eraan moet wennen dat je de pil niet meer slikt? Iemand een idee?
liefs en succes allemaal!

m88.

En o ja meiden,
Heb de afgelopen dagen het boek van claudia de breij - krijg nou tieten gelezen. echt een aanrader. Heel leuk om te lezen als je geintereseerd bent in zwanger zijn.
doeg

Hoi iedereen.

Nou ik had gister nog een test gedaan.. maar was negatief, dus ik en me vriend dachten misschien moet het met ochtend urine.. dus net test gedaan maar ook negatief! Ppfffffff baal behoorlijk.. ik dacht dat ik na 2 x een cyclus van 32 dagen had gehad dat ik nu wel beetje regelmaat zou hebben, maar dus niet! nu maar hopen op snel mijn ongi want dit nu alweer op een cuclus van 37 dagen!
Vandaag beetje baaldag!

xXx Wen

ps ik lees alles strax even.. ga zo ff op de bank hangen.. ff gee zin voor de pc

O  Wendy, echt balen zeg!! nou maar hopen dat je echt snel ongi word. Dan kan je tenminste weer door.. Kop op meid.
Het komt allemaal goed!!

xx rafri

Terug
Bovenaan