Meiden 21 t/m 24 die zwanger willen worden??

Hoi iedereen,

@Rafri: Word er gek van..  Nog steeds geen ongi te zien!  Zit nu alweer op dag 37 nu pff..
tepels nog steeds gevoelig.. nog steeds gerommel in me buik.. alleen nu heb ik dunnere afscheiding
Snap er nix meer van!

Was zo aan het hopen dat ik het regelmatiger zou zijn maja..

xXx Wen

Goedenmogen meiden,

Tijdje niet hier geweest maar dat komt omdat ik tijdens de klusdagen er niet mee bezig wil zijn vindt het anders niet echt fijn ben ik er te veel mee bezig.

Ik wil graag iedereen opnoemen maar zo te zien zou dat een hele klus worden dus dan maar zo:
-alle nieuwe meiden WELKOM
-meiden die op het wachtbankje zitten leef met jullie mee en hoop op positiefe test.
-meiden die aan het klussen zijn ... zet em op hihi
-meiden die ongi geworden zijn .. wat klote zeg leef met jullie mee.

Hier dus een tijdje geleden geklust kom nu in de dagen voor me nod.
Weet nu ook niet waarneer die is ik hou het op de 30ste dus als iemand dat voor mij in het lijstje zou kunnen zetten dank je wel :D
Heb gisteren een heel klein beetje vocht met donker bloed verloren maar maar 3 streepjes ofzo en beetje gerommel in buik kramp enzo maar ik echt niet hopen meer en ook niet denken wat ik voel enzo want dacht vorige maand echt raak te zijn was zelfs overtijd en niks...stom lichaam af en toe hihi.

Ik ga zo werken liefs babygirl

Wendy: wat rot dat je nog steeds geen zekerheid hebt :-(..   Je kan dr ook geen peil op trekken he zo'n vrouwen lichaam.. Hoop voor je dat je snel meer weet.
Ik heb t ook gehad in het begin zo'n lange cyclus (64 dgn!!) Nou op een gegevn ogenblik had ik zoiets van laat me dan ook maar ongi worden dan kan ik tenminste weer verder bah niks aan.

M88: ja het zou kunnen dat je lichaam dr aan moet wennen maar misschien ben je ook wel gewoon zwanger.. Ik hoop t voor je meid..   K ga voor je duimen meid!!
Lache he dat boek van claudia de breij, heb em ook gelezen hihi..

Rafri1986: weet jij al wat meer?? je zou binnenkort toch ook testen??

Ik zit op t wachtbankje.. Mijn NOD is 2juni ongeveer.. Had gisteravond en nu nog een beetje wel heel erg kramp in mn buik, maar dat hoeft niks te betekenen natuurlijk. We wachten maar weer rustig af..
Succes allemaal meiden!

Kus mama van Aimée

Hoi meiden,

Gister weer een verjaardag gehad en ze blijven het maar vragen.. Wanneer ben jij zwanger?? Mijn moeder aan iedereen verkondigen dat ze heel graag oma wil worden.. (ze moest eens weten dat we bezig zijn) Word er  zooo gek van! Ga het staks niet eens meer leuk vinden om naar een verjaardag te gaan! Maarja..
Ik heb de testen thuis liggen.. maar ik durf niet??
Maar ik weet niet of ik nog een week kan wachten.. Was vorige week de hele week vrij, dus was er echt super veel mee bezig. Toch maar beter dat ik vanaf morgen weer ga werken. En van het weekend een toernooi met voetbal dus hele weekend weg.. Beetje afleiding.. Ik wist niet dat een kinderwens je hele gedachte op je kop kan zetten! Denk aan bijna niets anders..
Ondertussen helaas halve finale beker verloren afgelopen zaterdag.. En nu een blessure ..

xx rafri

Hoi,

Ik zal me even voorstellen. ik ben Eefje en ik bijna 22 jaar. Vanaf kleins af aan al helemaal dol op kinderen. Ik werk ook op een kdv. Mijn kinderwens was er al vanaf erg jong, maar nu ik samen met mijn vriend een eigen huisje heb en allebei een vast inkomen gaan we ervoor.
Ik ben erg benieuwd hoe het allemaal gaat lopen, en hoop met jullie hulp er doorheen te komen . Want vragen heb ik genoeg.
Wij zijn nu een maand gestopt met de pil en natuurlijk folium aan het slikken en volop aan het klussen. Ben erg nieuwsgierig hoe het gaat lopen.
Begin maar gelijk met mijn eerste vraag; wanneer kun je op z'n vroegst een test doen?

Kus eefje

Hoi meiden.

Rafri
23
1
1
1 juni

Mama van Aimee
21
5
2
2 juni

Janine
23
1 na mk
1
29 mei

Woman in love
22
5
1
30 mei

Sanne
21
3
1
31 mei

Babygirl
21
4
1
30   mei

Samantha
21
1
1

Lola
20
7
1
6 juni

Shanti
23
1
1

M88
21
1
1

Denise
21
1 na cr
1

Feetje
21
1
1

Wachtbankje

Leeftijd                  
Ronde                    
kindje                    
Nod

Wendy
7
1
14 mei
wachten, wachten

@Babygirl: Zo heb het ff erbij gezet voor je.

@Mama van Aimee: Ja word gek van die onzekerheid! Ik heb ookal cylussen gehad van in de 60/50/40 en nu zit ik ookal weer tegen de 40 aan bijna..
Wel spannende tijd voor jou nu! duim duim duim

@Rafri: Ja bij mij vragen ze nu ook vaker en wanneer is het zover enzo.. moeilijk maja hoop dat het miss nu wel zo is!

@Feetje: Welkom welkom! Leuk dat je er bij bent.. Over je vraag, ze zeggen dat je het beste een week na je NOD (nietongesteldheidsdag) moet testen.. majan iemand die dat volhouden natuurlijk de meetste doen het de dag erna of een paar dagen erna.. Wanner wat je NOD dan? Ik zet je bij het lijstje..

Nou hier nog steeds geen ongi te bekenne.. Geen gevoelige tepels meer, minder opgezwolle buik, dunnere afscheiding en sinds 2 dagen geen krampjes meer enzo.. snap er helemaal nix meer van! Iemand een idee??

xXx Wendy

hoi allemaal,

De 30ste komt nu erg dichtbij.. Ik vind het zoooo spannend.. Ik voel alleen helemaal niks, ik hoop elke ochtend dat ik misselijk ben etc, maar helaas
Als het deze maand niet raak is, gaan we alweer naar ronde 6...
Ik ben soms zo bang dat ik geen kinderen kan krijgen, mischien stom van mij om dat te denken, en heb ook helemaal geen reden om dat te denken, maar soms ben ik daar wel heel erg bang voor..
het is altijd een bijzonder wonder om een kindje te krijgen, en dat is niet voor iedereen weggelegd..
@ feetje, welkom bij de club

@ wendy, ik hoop voor je dat je zsm weet waar je aan toe bent, al die onzekerheid is heel vervelend.

liefsss..

Hey meiden,

Ik zet even mijn nod erbij.
Ik heb een vraagje.. hoe wisten jullie dat je klaar bent om een kindje te krijgen. we zijn jong natuurlijk en (ik tenmiste) heb af en toe nog wel eens wat dagen dat ik het moeilijk met mezelf heb.... hoe denken jullie daar over?
wanneer ben je er echt klaar voor? Ik denk dat je best aan het moederschap kunt beginnen als je zelf nog niet helemaal "uitgeleerd" bent zeg maar, maar af en toe maakt dat me wel aan het twijfelen.
Hoe zit dat bij jullie? ben benieuwd naar jullie menig hierover.

liefs,
m88

Rafri
23
1
1
1 juni

Mama van Aimee
21
5
2
2 juni