Meiden 21 t/m 24 die zwanger willen worden??

@ m88,  Mijn vriend en ik hebben allebei een grote kinderwens, en we zijn nu bijna 6 jaar bij elkaar, en we wonen nu 2en half jaar samen, en hebben financieel ook niks te klagen.
Wij vonden het heel belangrijk dat we ons kindje alles kunnen bieden wat het nodig heeft.
En het is ook heel belangrijk dat jullie er allebei achter staan,een kindje kost een hoop tijd en energie.
Als je een gezinnetje wil stichten zal je daar ook een hoop voor op  moeten offeren,  maar ik ben van mening dat je daar iets heel bijzonders voor terug krijgt.
Heel veel mensen zeggen geniet van je jeugd zolang het nog kan, want zodra er een kindje komt kan het niet meer.
Het lijkt ons geweldig om jonge ouders te zijn, de tijd van het stappen hebben we al achter ons gelaten.
Wij zijn er iig helemaal klaar voor.

Hoi  meiden,

De spannende dagen komen er voor de meeste nu wel aan!! Spannend!!

@m88: Mijn man is nu 28 en hij wilde al wat langer kinderen. Degene die het tegen hield was ik. Ik wilde nog lekker kunnen voetballen. Ik speel nu 1ste klasse. Maar zodra er kinderen wil ik weer naar mijn oude club, op wat lager niveau ballen.
Maar toch merkte ik in mijn omgeving dat er veel mensen zwanger waren enzo. Dan ga je er wat meer op letten en toen dacht ik. Dat wil ik ook!!
We wilde eerst pas in juni stoppen met de pil. Maar toen dacht ik waarom wachten??
Ook ik denk op sommige momenten, is het wel slim? Maar dat duurt nog echt lang! haha.

Groetjes Rafri

Hoi meiden.

Nou hier is vandaag eindelijk mijn ongi gekomen! Ene kant super blij andere kant ook wel een domper.. Maar nieuwe ronde nieuwe kansen..  

Hoi meiden.

Rafri
23
1
1
1 juni

Mama van Aimee
21
5
2
2 juni

Janine
23
1 na mk
1
29 mei

Woman in love
22
5
1
30 mei

Sanne
21
3
1
31 mei

Babygirl
21
4
1
30   mei

Samantha
21
1
1

Lola
20
7
1
6 juni

Shanti
23
1
1

M88
21
1
1

Denise
21
1 na cr
1

Feetje
21
1
1

Wendy
21
8
1
.. juni

Wachtbankje

Leeftijd                  
Ronde                    
kindje                    
Nod

Geen idee wanneer mijn volgende NOD is.. laatste 2 maanden een cuclus van  32 dagen gehad en nu was het al een cyclus van 40 dagen! Pff iemand anders een idee??

Ik lees morgen ff alles door, heb vreselijke buikpijn dus wil lekker snel op de bank hangen.. (en ook nog eens kiespijn van de tandarts!!)

xXx Wendy

Hoi Hoi,

Wat leuk dat er zoveel jonge meiden moeder willen worden.
In mijn omgeving vinden ze dat ik nogal jong ben daarvoor.
Ik ben zelf 23 jaar en mijn vriend is 33. We hebben het onwijs leuk samen en weet gewoon zeker dat hij de ware voor mij is. In september gaan we samenwonen, we zijn nu nog bezig met een huisje te verbouwen.
Wegens een medische ingreep ben ik in april met de pil gestopt. We willen beide heel graag een kindje. Zijn ouders hebben er 7 jaar over gedaan om zwanger te raken en mijn ouders 3 jaar. Ik heb zoiets van, ik begin gewoon niet weer aan de pil maar toch op sommige momenten twijfel ik ook wel. Stel je voor dat ik direct zwanger raak en dat het huis nog niet klaar is.
Dus al met al ben ik nog aan het twijfelen of ik wel of niet meer met de pil zal beginnen. We hebben beide wel zoiets van, we gaan ervoor maar dan begin ik weer te twijfelen.
Als ik eraan denk dat ik zwanger zal worden, word ik gewoon helemaal week van binnen..
Leuk om met meiden van mijn eigen leeftijd ervaringen uit te wisselen

Hoi meiden,

Toch maar eens een test gedaan vandaag.. maar helaas, negatief...
ach ja, was pas ronde 1! we gaan met frisse moed verder..
wil vanaf de volgende ronde beginnen met temperaturen. iemand ervaring mee?

xx rafri

Hee meiden!

ik ben nieuw hier dus ik zal me even voorstellen.

22 jaar bijna een jaar getrouwd, woonachtig in het buitenland  en sinds januari gestopt met de pil. Sinds maart zijn we echt aan het klussen.

Sinds januari een vrij regelmatige cyclus gehad. Ben nu een paar daagjes over tijd en met vlagen misselijk gedurende de dag. Ook voel ik me snel duizelig als ik vanuit een zit of lig positie omhoog kom en heb ontzettend last van puistjes (als ik ongesteld ben heb ik hier geen last van).

Misschien omdat ik in het buitenland woon maar meiden, wat is een nod??

@ someone.. İk ben ook al eerder met de pil gestopt. Maar we zijn pas in maart begonnen met 'klussen'. İn de tussentijd condooms gebruikt.

hee meiden..

zo nou ik ben maandag weer bij de gyn geweest..
daar moest ik bloed prikken en gingen ze kijken of me waarden heel hoog waren.. en dan zou ze smiddags bellen.. ze belde en zei nou je waarde waren torenhoog je mag je pregnyl prik zette.. dat betekend dat ik dan 34 uur erna me eisprong heb.. dus dinsdag nacht moet ik me eisprong hebben gehad.. dus we hebben de maand ons best gedaan nu 2 weken wachten en dan mag ik testen.. dus ik houd me vingers gekruisd.. na meer dan 2 jaar en 1 miskraam vind ik het wel tijd worden.. was 19 toen we begonne maja het komt goed positief blijve..  dat geld voor iedereen hier..

Rafri
23
1
1
1 juni

Mama van Aimee
21
5
2
2 juni

Janine
23