Meiden 21 t/m 24 die zwanger willen worden??

Goedendag,

Zie dat veel meiden bijna hun nod hebben SPANNEND ik vind het erg vervelend nu want ik weet niet zeker waarneer ik het heb heb de 30ste aangegeven als ik me normale dagen aan houdt (28 dagen) dan ben ik nu 2 dagen overtijd , maar was vorige keer 6 dagen te laat door stress heb dus nu ook geen test gehaald ik zie het wel ben ik vrijdag de 5de nog niet ongi misschien dan nog eens testen :D

Pfff ik heb drukke dag vandaag en heb er helemaal geen zin in hoe gaat het veder met jullie meiden?

@ wendy ... jammer dat je toch ongi bent geworden maar nu weet je wel waar je aan toe bent....

Ik wou nog iemand iets zeggen maar weet de naam niet meer ... maar hoop dat het goed is gegaan met prikken en dat je over 2 weken een positiefe test in handen hebt.

Liefs babygirl

@Nalan: NOD is Niet Ongesteld (worden) Dag.
Ik heb te horen gekregen dat ik door middel van een zomerstage mn opleiding af kan maken, dus hoop dan zeker eind november klaar te zijn.
Want ik ben dus bijna klaar met de opleiding fysiotherapie, is natuurlijk wel zwaar lichamelijk werk vaak dus ben benieuwd hoe zwanger zijn met stage/werk te combineren is.
Ik wil gewoon echt niet wachten totdat ik een baan heb enzo.
Wil iemand mijn nod erbij zetten, het lukt mij niet, Het is 5 juni.

liefs,

M

Hey meiden.

Ben ik weer..

@Someone: Ik denk dat iedereen altijd wel een beetje twijfelt.. Er zijn zoveel dingen die veranderen, ik denk dat dat wel normaal is.

@Rafri: Bale dat je test negatief is!! Samen aar de volgende ronde hihi.
Over dat tempe, ik heb 7 maandne getemp.. Je moet ene vast ritme hebben daarvoor, zelfde tijden naar bed, zelfde tijden opstaan, voordat je uit bed stapt tempe en iedere dag dezelfde tijd. je kan het het beste opschrijven dan zie je een vergelijking.. als je op een gegevenmoment 3 dagen je temp wat hoger is en dan 1 dag weer laat en dan heel hoog hier weet je dat je je ei heb gehad.. na die 3 dagen heb je je ei (dus als je temp 1 dag weer lagen is). dus die 3 dagen moetje flink klussen haha.
hoop dat je hier wat aan heb! Bij mij had tempe geen zin omdat mijn temp heel erg verschilt!

@Nalan: Misschiene eens een testje doen? Als je overtijd bent al een paar dagen en 'klachtjes' hebt wie weet?! Ben eens benieuwd!

@Samantha: Oooh meid ik duim voor je echt!! Ik wist niet dat je al zo lang bezig was.. ben ik hier al aan het balen met bijna een jaar.. Ik duim voor je! en steek een kaarsje aan!

@Babygirl: Spannend spannend! Duim ook voro jou natuurlijk!

@M88: Ja ik ben nu ook bijna klaar.. heb ook nog geen baan maar wij willen ook niet wachten.. mocht ik geen baan hebben dan redden we het ook wel een tijdje met 1 loon duss.. Ik wil zowiezo maar partime werken dan.

Rafri
23
1
1
1 juni

Mama van Aimee
21
5
2
2 juni

Janine
23
1 na mk
1
29 mei

Woman in love
22
5
1
30 mei

Sanne
21
3
1
31 mei

Babygirl
21
4
1
30   mei

Lola
20
7
1
6 juni

Shanti
23
1
1

M88
21
1
1
5 juni

Denise
21
1 na cr
1

Feetje
21
1
1

Wendy
21
8
1
..  juni

Wachtbankje

Leeftijd              

samantha 21 jaar    
Ronde                    

pff ben de tel kwijt
kindje          

1          

Nod

10 jun

Lekker weertje! en weekend!

xXx Wendy

Hey,

@ wendy: Ik vind het echt heel fijn om te horen dat jij in een soort gelijke situatie zit qua opleiding en nog geen vaste baan. Mijn vriend is basisschoolleraar dus geen vetpot maar ik ben zeker wel bereid en me ervan bewust dat het financieel zo anders gaat worden met een kleintje. Maarja het blijft spannend he.
Wat doe jij voor opleiding? Hoe reageert jou omgeving erop, dat je nog geen baan hebt en toch aan een kindje wilt beginnen? Ben benieuwd. Ik heb in mijn omgeving verder niet iemand waar ik hierover kan praten (behalve mijn vriend dan) dus ik ben echt blij met dit forum.
Ik ben dan ook van plan om parttime te gaan werken dan. Lijkt me ideaal.
Liefs en succes en sterkte voor de andere meiden!

M88.. Dank je voor de nog dag  uitleg. Mijn nod dag was dan 25 mei. Heb vandaag een apart gevoel in mijn buik.  Niet de buikpijn die ik gewend ben als ik ongesteld moeten worden maar toch.. Ben bang dat  ik vandaag toch ongesteld moet worden.
Ben ook benieuwd hoe werk en zwanger zijn te combineren is. Vaak omdat je toch misselijk en ontzettend moe ben.

Wendymuis.. Heb vandaag 2 testen gekocht. Wil er toch even mee wachten tot morgen of na het weekend.

Zo ik ga me nu eens verdiepen in alle meiden in dit topic.

İk heb last van maagzuur.. Zal ik toch vandaag maar een test doen?

Hey meiden.

@Nalan: Als ik jou was zou ik gewoon een testje doen, kan nooit kwaad en je weet waar je aan toe bent. laat wel wat weten he hihi.

@M88: Bij mij vinden ze het allemaal leuk.. en kwa werk, dat zien we dan wel weer.. Met zo'n kleintje ga je tochniet iedere week meer dingen doen, minder vaak ergens eten en noem maar op dus dan bespaar je zowiezo al.. Komt allemaal goed he;)

Ik ben bijna klaar met de opleiding beveiliging, maar wil dnek ik niet verder in dat beroep.. ik wil graag met jeugd iets doen daar heb ik ook mee stage gelopen maar ik wilniet daar heen en dat is de enigste plaatst in mijn buurt, dat was al een half uur rijden.

Wat doe jij dan? Spannend bliven doet het altijd.. ookal heb je allebei een goeie vaste baan, het is toch een hele nieuwe wereld wat open gaat he.

xXx Wendy

Hey

@ wendy: Ik doe de opleiding fysiotherapie. ik moet nu alleen nog een stage succesvol afronden. verder na juni geen lessen en opdrachten meer enzo.
Mijn omgeving zal het niet "verstandig" van me vinden dat we nu aan een kindje zullen beginnen. Alleen mijn jongere zus weet het en die reageerde niet echt fijn.
Dus ja... het moeilijke voor mij is vooral hoe de omgeving erop zal reageren, vooral mn moeder. Ze blijft mij namelijk altijd nog zien als haar "kleine" dochter en geeft het signaal af dat ze  vindt dat ik niet zo verstandig en zelfstandig ben terwijl dat echt niet zo is.
Maarja,
Liefs,

Marloes

Terug
Bovenaan