Meiden 21 t/m 24 die zwanger willen worden??

Test was negatief. Wacht maar eerst een rustig af of ik ongesteld word of niet en zo niet heb ik nog een test liggen.

Hoi meiden,
ik ben grace 23 jaar
in januari gestopt met de pil
27 mei voor het laatst ongesteld geworden
en mijn man en ik gaan nu aan de eerste ronde beginnen.
Ik ben erg benieuwd hoe het allemaal gaat lopen.

oja, we gaan voor ons eerste kindje
http://mt.lilypie.com/p2Sjp2.png

Hoi allemaal,

Super druk gehad, en erg moe.

welkom alle nieuwe meiden!!!

Het is vreemd je weet niet meer wat je allemaal voelt of het er nu gewoon is of dat je zwanger bent. Zoals ontzettend   moe zijn, hoofdpijn, raar gevoel onder in m'n buik. Is het nou ergens anders van of zouden we toch zwanger zijn.
en dan is het alleen maar af wachten tot je een test kan doen.
Hoe ervaren jullie dat?

Liefs Feetje

Hoi meiden.

@M88: Sorry dat ik nu pas were reageer! Maar ik denk als je eenmaal zwanger bent dat je omgeving ech blij zullen zijn.. Ookal denken ze dat hetniet zo heel verstandig is maar als het goed voelt moet je er gewoon voor gaan zeg ik altijd.

@Nalan: Bale van die test! Ben je nu al ongi? Of ga jenog een testje doen? Duim voor je!

@Grace: Welkom! Leuk dat je er bij bent.. ik zet je bij het lijstje.

@Feetje: Wanneer is je NOD eigenlijk? Ja met al die kwaaltje wat je heb voor je NOD.. kan van alles zijn af en toe word ik er gek van dan.. dan heb e zit weer wel en dan weer iets nieuws.. je lichaam kan je goed voor de gek houden!

Rafri
23
1
1
1 juni

Mama van Aimee
21
5
2
2 juni

Janine
23
1 na mk
1
29 mei

Woman in love
22
5
1
30 mei

Sanne
21
3
1
31 mei

Babygirl
21
4
1
30   mei

Lola
20
7
1
6 juni

Shanti
23
1
1
..

M88
21
1
1
5 juni

Denise
21
1 na cr
1
..

Feetje
21
1
1
..

Wendy
21
8
1
24  juni (ong.)

Grace
23
1
1
..

Wachtbankje

Leeftijd              

samantha
Leeftijd

21
Ronde                    

pff ben de tel kwijt
kindje          

1
Nod

10 jun

Hier is alles okee.. Na 5 dagen ongi te zijn geweest (pfffff) is het gelukkig weg.. Ik heb ff niet geschreven omdat ik ff op andere gedachtes moest komen, ik heb wel gewoon gelezen!

@Samantha: En hoe is het met jou? Al last van dingen ofzo?

xXx   Wendy

hoi meiden,

Pfff ik ben nog steeds niet ongesteld, ik denk dat ik als ik het morgen nog niet ben maar even een test ga doen..
Ik heb sinds gister enorm gevoelige borsten..
Ik hoop op een wonder
liefs

Hello allemaal!

Heb net test gedaan en zag een heeel licht streepje, ik ben drie weken gelden gecurreteerd en vraag me af of er nog HCG in mijn bloed zit van die zwangerschap?
Heeft iemand er ervaring mee hoelang het duurt voor dat het hormoon uit je bloed is?
Ik lees sommige verhalen van vrouwen die voordat ze ongestelt zijn na curratege weer zwanger zijn! Ik hoop dat het zo is natuurlijk maar wil niet teveel hopen.. moet maandga in Zhuis zijn voor nacontrole misschien dat ze daar even bloed kunnen   prikken ofzo..

Weer onzekere tijden dus...

Liefs Denise

Terug
Bovenaan