Meiden 21 t/m 24 die zwanger willen worden??

hoi meiden

leuk om te zien dat er meer meiden zijn die jong moeder willen worden...
mag ik gezellig met jullie meeschrijven?

zal me even voorstellen:
ben 24 jaar en vanaf januari gestopt met de pil. wij zitten midden in  klusronde 6.
mijn NOD is 17 juni.

Rafri
23
1
1
1 juni

Mama van Aimee
21
5
2
2 juni

Janine
23
1 na mk
1
29 mei

Woman in love
22
5
1
30 mei

Sanne
21
3
1
31 mei

Babygirl
21
4
1
30   mei

Lola
20
7
1
6 juni

Shanti
23
1
1
..

M88
21
1
1
5 juni

Denise
21
1 na cr
1
..

Feetje
21
1
1
..

Wendy
21
8
1
24  juni (ong.)

Grace
23
1
1
..

Wachtbankje

Leeftijd              

samantha
Leeftijd

21
Ronde                    

pff ben de tel kwijt
kindje          

1
Nod

10 jun

Mama va Aimée                              
21                            
5                                                                                  
2                                      
2juni              
Women in love, ik hoop voor je dat je zwanger bent ik ga voor je duimen..
Dnies21, het zou best kunnen dat er nog hormonen in je lijf zitten van voor de tijd, maar dat je zwanger bent zou ook heel goed kunnen, je bent meestal na een miskraam heel vruchtbaar (ook door je hormonen) Maar net wat je zegt even in het ziekenhuis laten checken dat is de enige manier om dr achter te komen. Ik hoop het voor je meid!!

Ik heb mezelf maar even op het wachtbankje gezet, ik had gister ongesteld moeten worden, maar het is mij overgeslagen, en ik heb gister getest maar was negatief, misschien te vroeg?? Ik wacht gewoon rustig af misscien heb ik wel gewoon weer een lange cyclus.

Liefs Mama v Aimée

Sorry allemaal! ben al 2 weken niet meer online geweest... was erg druk met verbouwen en verhuizen! mijn Nod was 31 mei... maar tot op heden nog niks... en ook niet getest!!
Goed he.. haha ik wacht nog tot zondag af.. dan gaan we een aantal dagen weg.. als er dan nog niks is dan Testen!!

Nog nieuws hier? zwangeren?

Liefs

hoi allemaal,

Ik ben nog steeds niet ongi geworden,en heb ook nog niet getest..
Ik wacht ermee tot   me vriendje thuis is.
Ik vind het wel spannend, aan de ene kant wil ik heeeelll graag weten waar ik aan toe ben,maar aan de andere kant, ben ik ook bang om weer teleurgesteld te worden.

@mama van aimee: lief dat je voor me duimt ,thanks

Goedendag meiden,

Ik ben weer ongi worden ... ben er gelukkig al bijna weer vanaf af en toe nog druppeltje.
Baal er best wel van maar ja weer een nieuwe maand weet niet me nod in te vullen want ben nu al 2 keer later ongi geworden dan de bedoeling was me hele cyclus is door de war door stress denk ik.

Ik stop ook met forum's enzo denk ik reageer toch niet echt want vind dat ik er dan te veel mee bezig ben misschien tot nog een keer ik blijf wel lezen bij jullie.
En duim dat  jullie allmaal snel zwanger mogen zijn.

Liefs babygirl.

goedenavond allemaal..

pff wat duurt wachten lang he..

wendymuis: nou ik weet het niet mag aanstaande woensdag testen.. maar echt voelen ja krampjes in me onderbuik.. toen ik zwanger was en een miskraam kreeg wist me gewoon ook wel dak zwanger was dus ik wacht gewoon nog maar af en hou hoop..
en hoe is het met jou..?

woman in love: en al getest weet je al wat meer?hoop op goed nieuws..

zal blij zijn als ik eindelijk ook is mag gaan geniete van een zwangerschap na 2 jaar verlang je er zo naar..

nou iedereen succes

groetjes samantha

goedenavond allemaal..

pff wat duurt wachten lang he..

wendymuis: nou ik weet het niet mag aanstaande woensdag testen.. maar echt voelen ja krampjes in me onderbuik.. toen ik zwanger was en een miskraam kreeg wist me gevoel  gewoon ook wel dak zwanger was dus ik wacht gewoon nog maar af en hou hoop..
en hoe is het met jou..?

woman in love: en al getest weet je al wat meer?hoop op goed nieuws..

zal blij zijn als ik eindelijk ook is mag gaan geniete van een zwangerschap na 2 jaar verlang je er zo naar..

nou iedereen succes

groetjes samantha

Hoi meiden..

Ik was nog steeds niet ongesteld, dus we dachten laten we nog maar even een testje doen! En....... een heel erg licht streepje!!!!
we willen het nog wel een keer bevestigen, dus morgen even een nieuwe test kopen!!
spannend!!!!
hoe is het met de andere meiden?

xx rafri

Terug
Bovenaan