Meiden 21 t/m 24 die zwanger willen worden??

Hallo Allemaal!

@ Wendy; bij mijn vader heb ik hetzelfde idee. Ik weet zeker dat hij het leuk zal vinden als het zover zou zijn dat ik zwanger ben en hij opa wordt, maar voor mijn gevoel heeft hij er het meeste moeite mee. Kan ik wel bij inkomen, je bent toch zijn kleine meid die ineens groot is en zelf kindertjes gaat krijgen.

Hoooi meiden!

@Janien: Ja ben erg blij met hem:) Ik kom zelf uit Limburg.. Helemaal in het zuiden haha..

@Inge: Ik ben ook heel erg onregeldmatig! Ik ben nu in ronde 7 maar was in 10 maanden tijd.. Heb zelfs 1 x geen eisprong gehad, van de HA medicijnen gekregen om ongi te worden.. maar de laatste 2 rondes heb ik een cyclus van 32 dagen dus gaat beter.. dnek dat het ff tijd nodig heeft..

@Kadwiel: Ja het is ook nog eens met mijn vader dat ik 8 jaar geen ciontact heb gehad met hem en sinds vorig jaar oktober wel weer dus is extra rara dnek ik hihi..
Kom allemaal goed:)

Zo ik ga nu lekker van de pc af..
Dus totmorgen dnek ik wel!

Kuss Wen

Hoi Inge,

Ja als je zoiets mee hebt gemaakt kan ik me ook wel voor stellen als je er dan zo bang voor bent!
Ja mijn cyclus werd elke keer langer eerst 30 toen 36 toen 40 en toen met 31 een positieve zwangerschapstest..maar dit is dus misgegaan..
Ik weet niet hoe lang deze maand me cylus is hoor kan ook zo zijn dat die weer rond de 30 is .. maar omdat ik na me curettage pas na 7 weken en 2 dagen ongi werd ga ik nu maar van 40 dagen uit omdat ik andersin de stres zit of ik zwanger ben of niet :p haha

Groetjess

Hoi Meiden!

Ik heb morgen mijn NOD dag, maar heb al een aantal dagen last van krampjes enzo. En echt het gevoel dat het wel eens raak kan zijn.
Dus ik heb er gister een test tegenaan gegooid, en leek wel een heeeel licht streepje te zien.
Dus vandaag nog maar eens getest, en nu zag je hem al iets duidelijker! Ik denk dus dat ik zwanger ben! Ik ga morgen en maandag nog een keer testen! Zou echt super zijn, de eerste ronde! Bij ons eerste kindje was het ook gelijk raak...dus ik hoop het heel erg!

Bij jullie nog nieuws??
Groetjes Dong

He Dong,

Een streepje is een streepje dus GEFELICITEERD !!
Geniet er lekker van!!

Anderen al nieuws??

Liefs Janine

Dong, gefeliciteerd..! Een streep is een streep zeggen ze overal. Ben erg blij voor je...

Ik ben nog steeds niet ongesteld. Heb vanochtend maar weer eens een test gedaan maar die was weer negatief. Hoop maar dat het bij mij zo is dat het hcg wat later is me lijf is ofzo. (blijf positief)

Groetjes Lola

Hoi Meiden!

Hier nog een weekje voor mijn Nod! spannend! merk dat ik er wel een beetje te veel mee bezig ben  maar was dan ook vrij afgelopen week.... komende week meer werken en kan ik me daar op richten!

@ Dong al een nieuwe test gedaan? majaa zoals ze zeggen een streepje is en blijft een streepje! dus bij deze GEFELICITEERD!!

@ alle klussers... veel klusplezier!
@alle wachtenden... Duurt lang he!

Liefsx

Haalloo meiden,

naam
leeftijd
ronde
kindje
Nod

sanne_88
21
2
1
9  mei

Janine1986
23
1na mk
1
29 mei

Mama van Aimée                                                    
21                                  
2                                          
4                                    
3 mei                                                  

Wendy-muis
21
7
1
15 mei ong.

Wachtbankje

Naam                                                      
Leeftijd                  
Ronde                    
kindje                    
Nod

Babygirl
21
4
1
22 april

Lola20
20
5
1
27/28 april  
Ff lijstje weer naar boven halen..

@Dong: jij kan je als zwanger erbij zetten dalijk:d Heel erg gefeliciteerd! Een streep is een streep, dat zei mijn dokter altijd duss.....

@Lola: Bale dat je test nega was!! Duim echt heel erg voor je dat het raak is! Kan zijn dat je verlate eisprong heb gehad.. heb je wel goed geklust ook later?

Ik heb vrijdag eisprong gehad geloof ik.. ik had wat krampjes, heb wel goed geklust de afgelopen dagen  dus wie weet is het raak:D Het zou wel erg mooi zijn als ik echt eisprong had dan zit ik precies op een cyclus van 28 dagen..
Nu maar af wachten!

Wie heeft nog leuk nieuws voor de rest?

Kuss Wen

Terug
Bovenaan