Meiden 21 t/m 24 die zwanger willen worden??

Hey meiden,

Even snel een kort berichtje van mij.

Ben de dag dat ik bij de dokter geweest was ongi geworden terwijl het allemaal goed leek zei de dokter ook ... baal er best wel van had er nu een goed gevoel bij.
Nu weet ik alleen niet hoeveel dagen ik moet tellen vanaf eerste dag 28 gewoon of de laatste maand?

Voor de rest sucses.

liefs babygirl.

Ben gister ongesteld geworden  Baal dr wel van hoor.. Maar goed nieuwe ronde nieuwe kansen..
Iedereen die nog ongi moet worden, ik duim met jullie mee (zodat jullie niet ongesteld worden he :p)

naam
leeftijd
ronde
kindje
Nod

sanne_88
21
2
1
9  mei

Janine1986
23
1na mk
1
29 mei

Mama van Aimée                                                    
21                                  
2                                          
4                                    
3 mei                                                  

Wendy-muis
21
7
1
15 mei ong.

Wachtbankje

Naam                                                      
Leeftijd                  
Ronde                    
kindje                    
Nod

Babygirl
21
4
1
22 april

Lola20
20
5
1
27/28 april

Hallo meiden!

@ Dong, heb je nog een test gedaan! Waarschijnlijk gefeliciteerd dan? Zou super zijn :).

@ Janine, wel heftig joh een curettage. Ik begreep van  mn collega dat je na een curettage wel een grotere kans hebt op een zwangerschap omdat alles dan schoner is! Dus ik hoop voor je dat het snel lukt! Had je daarvoor wel een regelmatige cyclus?

@ babygirl & mama van Aimee echt balen dat jullie ongi zijn! Ik zal voor jullie duimen voor de volgende ronde ;).

Meiden, hoe gaan jullie om met de omgeving? Vertellen jullie aan mensen dat je zwanger probeert te worden? Mijn man heeft liever niet dat ik het er met iemand over heb,    terwijl ik het graag met vriendinnen zou bespreken, het is zo spannend! Daarom ben ik ook blij met zo'n forum;).

Liefs en voor iedereen die binnenkort een NOD dag heeft: ik duim voor jullie.

Inge

Jaaa ik ben ZWANGER!!!!
Gister en vanmorgen nog weer getest, en de streep is nu echt een goede streep, ik kan er niet meer onder uit!!
Gister had ik mijn NOD. We zijn echt super blij, dat het weer in 1x mocht lukken! En nu komen er spannende weken aan, tenslotte moet je altijd maar weer afwachten of het goed blijft gaan....
Ik   blijf wel met jullie meelezen, en ik hoop dat er snel meiden zijn die volgen!!
X Dong

@Babygirl: Oooh bale dat je ongi bent geworden! Jemoet beginnen te tellen vanaf de eerste dag dat je ongi bent geworden.

@Mammavanaimee: Erg bale dat je ongi bent geworden! Maar je heb je een goede houding! Mij lukt dat steedsmoeilijker om zo te denken.

@Inge: In het begin hebben we hetniet verteld, maar nu wel. aangezien het wat langer duurt is het soms toch fijn dat je kan praten met mensen.. we vertellen het niet iedereen maar wel waar we veel mee omgaan.

@Dong: Proficiat meid!! Super leuk voor jullie.. En super snel!! Geniet er lekekr van en laat ons af en toe eens weten hoe hetmet je gaat!

@Lola: Hoe is het met jou nu? Al goed nieuwes?

Hier is het nu wachten of ik genoeg geklust heb omde goeie dagen..
Nu naar de tandarts, verstands kiezen worden getrokken. Auwaaaaa

Kuss Wen

ff kort berichtje had net een heeeel verhaal getypt en toen wou die het plaatsen gister zelfde probleem dus nu nog een x maar dan in het kort hehe

Meiden die ongi zijn geworden jammer :(

Dong gefeliciteerd!!

Inge, ja zeggen ze wel als je dan eerder zwanger bent.. maar is niet altijd zo er zijn genoeg vrouwen waar het nog heeeeeel lang duurt voor ze weer zwanger zijn..
en nee me cyclus was voor dat ik zwanger was onregelmatig.. helaas.

en toen wij bezig waren met zwanger worden wist alleen me tante het en die vroeg telkens al of ik ongi was dus ben blij dat niet meer mensen het wisten haha en ja nu na d emiskraam weet iedereen dat we weer bezig zijn.. dus van veel mensen de vraag of ik alweer ongi ben of zwanger ben.....

Wendy suc6 met je verstandkies trekken en ja hopelijk heb je op de goede dagen geklust

Liefs Janine

hallo allemaal,
ik heb een vraagje:
mijn vriend 28 en ik 22 hebben al een jaar nu een verschrikkelijke goede relatie,
hebben samenwoon plannen en hij heeft vorig jaar al een huis gekocht waar we nog steeds bezig zijn met de puntjes op de i te zetten zodat het helemaal af is,

nu mijn vraag bij mij begint het zwanger worden aardig te kriebelen overal om ons heen zijn vriendinnen zusje bekenden zwanger of net bevallen,
als ik zie hoe hij naar de babys en kindjes kijkt en er mee om gaat word het kriebelen bij mij alleen maar erger,
ik weet dat hij kinderen wel heel leuk vind
maar hoe vertel ik hem dat het bij mij begint te kriebelen dat ik eigenlijk wel klaar ben voor een kindje en dat ik die dan ook van hem wil natuurlijk?

groetjes pia

Hoi allemaal!

Hier is het nog steeds afwachten tot mijn Nod.... wat duurt wachten toch lang.

@Pia, Ik ben zelf ook pas 21 en mijn vriend 22, bij ons begon het eigenlijk toen we een weekendje weg waren. Het kwam toen ter sprake toen we een klein jochie over het strand zagen lopen. Daar heb ik toen op ingespeeld.. gewoon eerlijk zijn! zeg dat je best wel graag al een kindje zou willen... zo te lezen is de basis goed? huisje? werk?

Mijn vriend en ik hebben beide een vaste baan en we hebben samen een huis gekocht. Je vriend is 28 en misschien denkt hij er wel hetzelfde over? alleen durft hij er niet zo over te beginnen omdat hij jou jong vind??

Wees eerlijk dan komt het allemaal goed!

@ alle klussers veel plezier
@ de mensen die ongi zijn geworden balen zeg!!

En ik moet nog afwachten.. Hoop zo dat het raak is! majaa zo niet was pas ronde 2 en dan op naar ronde 3

Toedels!

Terug
Bovenaan