Meiden die weer zwanger willen worden na een miskraam/buiten baarmoederlijke zwangerschap.

Aan Kitty:
Balen he, mensen die vragen of je het aankan en dan je antwoord niet afwachten, ze moeten de tranen dan maar voor lief nemen, dan voelen zij zich ook ongemakkelijk en jij niet alleen.

Aan Dion:
Dion ik heb echt bewondering voor je positieve instelling en de manier waarop je andere meiden benadert in je berichten. Moest ik gewoon even kwijt na een tijdje je berichtjes lezen.

Aan de andere meiden:
Ik ben ook blij dat ik jullie verhalen kan lezen en mijn verhalen kan vertellen aan jullie.

Voorbereidingen voor mijn trouwen zijn in gang gezet.
Mijn schoonpa in spé dacht dat we in stilte zouden trouwen (heeft zijn dochter gedaan).
Mijn pa zit in Thailand met de bruiloft, jammer maar ik kan er geen rekening mee rme houden wat hij allemaal doet.
En mijn moeder gaat m'n jurk maken (als het lukt vanwege d'r zere armen)!!!

Fijne dag vandaag en anders zo vast fijn weekend.

Shanaz

@ Marije: hoop idd dat de testen kloppen en je een dezer dagen toch je ei vindt. Alvast heel veel succes met klussen!

@ Kitty: erg vervelend die mensen die zo reageren. Vraag me soms ook af of er geen rekening gehouden meer kan worden met anderen. Ik heb zelf (gelukkig!!) een omgeving die erg goed reageert en echt wel rekening houdt met mijn gevoelens. Maar als ik het zo lees is mijn omgeving dus eentje  die helaas niet iedereen heeft.

@ Shanaz: super dat je moeder je trouwjurk gaat maken! Geeft er toch een speciaal tintje aan. Wanneer is ook alweer de grote dag? (weet niet of ik het ben vergeten of dat het hier nog niet gestaan heeft)

groetjes,
Dionne

Welkom nieuwe meiden!

Ben ongesteld geworden iets later als de vorige keren,maar 'gelukkig' is het er weer!Want je hoort soms verhalen dat het zon tijd duurd na een miskraam.Dus we gaan weer vol goede moed beginnen.

Ik had vandaag een sollicitatiegesprek voor gastouder en ze vroeg aan mij waarom ik dit werk wilde doen.En ik vertelde dat ik het leuk vind om met kinderen om te gaan en het me praktisch lijkt als ik zelf straks een kindje krijg.In het gesprek vloepte ik er eigenlijk uit dat ik pas een miskraam had gehad,verder helemaal niet over gehad hoelang ik zwanger was of wat.En toen zei ze ja dat kan je geen miskraam noemen
Ik heb verder niets verteld he niet hoelang niets,nou zo raar was eigenlijk helemaal uit het veld geslagen....

Liefs Nathas.

Hoi Shanaz,
Gefeliciteerd met je voorgenomen huwlijk!
Hopelijk ook snel met een mooi en gezond kindje!

hi nathas,

wat een rot opmerking van zo'n vrouw!! kan me voor stellen dat je even helemaal uit het veld geslagen was. zelf heb ik ook een tijdje als gastouder gewerkt maar dat beviel niet zo goed, ben nu 3 dagen in de week gewoon oppas bij een gezin met twee kinderen bij hun thuis.
ik vond het na de bbz wel even moeilijk om weer met de kids omtegaan maar nu gaat het een stuk beter.
ik hoop voor je dat je snel een eigen kindje krijgt.
liefs nimfje

Aan Natasha,
Wat een heks zeg dat mens, ze weet duidelijk niet waar ze over praat. Gaat zij zelf ook met kinderen? Dan kunnen ze haar beter laten schieten als ze bij meer mensen zo doet.
Wil je bij dat bureau nog wel gastouder zijn?
In vond het ook fijn om weer een keer gewoon ongesteld te worden hoor, wist ik dat mijn lijf nog werkte.

Aan Dion,
Ik ga 24 dec. trouwen, ik had het nog niet op het forum gezet. Of het was m’n verjaardag, maar da’s een beetje lastig, valt namelijk met carnaval hier in Brabant, of dus 24 dec. Met kerst. Dat wilde mijn manneke graag, heeft ie een excuus om dit jaar onder alle verplichtingen uit te komen (familiebezoekjes, blabla, mooi excuus voor de komende jaren ook).
Aan Nimf
In het begin ook moeilijk gehad met mijn vriendin die twee weken na mijn tweede miskraam is bevallen. Maar juist het zien van andere kindjes vooral van vrienden doet me goed. De kans dat ik zo’n wonder in mijn armen mag sluiten moet er ook zijn. Ik zie nu allerlei dingen die ik ook zou doen of juist niet bij opvoeden.

ha meiden, zie dat jullie al een tijdje bezig zijn, hoop dat ik er nog tussen kan. De verhalen die ik heb gelezen komen me bekent voor!

Zal eerst eens wat over mezelf vertellen. Ben net 28 jaar, heb een lieve man en een dochter van 2 en een half. Na een zware zwangerschap ( 9 maanden misselijk) en een zware snelle bevalling kwam er geen roze wolk voor mij. belande in een pnd, waar ik nu na therapie en medicijnen, aardig uit ben. samen met mijn man de knoop door gehakt om voor een broertje of zusje voor onze dochter te gaan, want alleen is ook maar alleen, en ik hoop zo dat ik er deze keer wel van kan genieten. Bij onze dochter was het de eerste keer raak, en ook nu was het weer de eerste keer raak. Helaas kreeg ik na ruim drie weken bloedverlies, na twee weken bloedverlies toch maar de huisarts gebeld ( ik was op vakantie in frankrijk) en hij vertelde wat mij al duidelijk was...een miskram. gelukkig bleef de volgende dag de bloedingen uit en hoefde ik niet naar e.o.a.raar ziekenhuis in frankrijk... Twee weken geleden voor het eerts weer ongesteld geworden en heb dus van het weekend de meeste kans om zwanger te worden.... Ben wel zenuwachtig en er erg mee bezig, hoop dat het lukt en goed gaat deze keer...

groetjes Lorelijn

Welkom Lorelijn,

Ben zelf ook wat later bij dit topic gekomen.
Wat een vervelende tijd heb je gehad na de bevalling van je dochter, en dan nu dit weer.
Thumbs up voor dit weekend zullen we maar zeggen.

Groetjes Shanaz

Terug
Bovenaan