Meiden die weer zwanger willen worden na een miskraam/buiten baarmoederlijke zwangerschap.

hey meiden,

wat fijn dat er nu een topic is om samen te babbelen over je onzekerheden.
ik zat ook op het forum zwanger worden na een miskraam, maar vond dat er weinig geschreven werd over het weer zwanger worden.

ik heb in juni een miskraam gehad van een bbz. gelukkig kwam alles weer snel op gang en kunnen we er nu weer voor gaan. ik vind het nu spannender dan de eerste keer. we zitten nu in onze eerste ronde na een keer een menstruatie te hebben afgewacht en moet nu nog negen dagen wachten of ik ongesteld wordt (of niet)haha.

nou vind het allemaal heel spannend en hoop dat we er met z`n allen over kunnen praten en wat voor elkaar kunnen beteken.

liefs angela

even iets recht zetten,

juni moet zijn mei.

in mei had ik een miskraam gehad.
(sorry)

HI Angela

Welkom hier.
Als je verhaal zo lees zitten we ongeveer gelijk. Ik  ben 21 juni geopereerd aan een buitenbaarmoedelijke zwangerschap.  En zit nu  ook in de eerste ronde na 1 keer een menstruatie te hebben afgewacht.
Zelf vind ik het nog wel eens zwaar emotioneel gezien dan omdat er veel vrouwen zwanger zijn in mijn omgeving en ik zelf ook met kinderen werk, maar over het algemeen  heb ik  het wel verwerkt en gaan we er  ook weer helemaal voor.
Bij mij is er een eileider verwijderd dus  gebruik ik nu  ovulatietesten om te kijken of ik een goed eisprong heb met een eileider.
Zelf reageer ik niet zo vaak meer als de eerste keer omdat de sfeer anders is nu en ik niet zo veel anderwerpen meer vindt waar ik me zelf ook bezig mee houd nu.
Maar dit topic is wel gezellig en wordt zoals je ziet genoeg bezocht.

Liefs Nimfje

Dag meiden,

Na al die ellende die mijn vriend en ik over ons heen hebben gekregen dit jaar hebben we voor zijn vakantie al besloten dat we zouden gaan trouwen voordat er een kleintje gaat komen.
Niet al het romantische er om heen, maar vooral omdat we van elkaar houden en dat het praktisch is.

Vanadaag hebben we dan de stap genomen en de dag vast laten zetten op 24 december.
Het is weer iets anders moois om naar toe te leven en het helpt je gedachten te verzetten.

Groetjes Shanaz

Hi Shanaz
gefeliciteerd met je voorgenomen huwelijk!
totaal iets anders om mee bezig te zijn is wel fijn en wie weet krijgen jullie wel een heel leuk huwelijks kado van elkaar.
liefs nimfje

@ Shanaz: Gefeliciteerd met het feit dat jullie gaan trouwen. En ik hoop dat er snel een wondertje mag volgen!

@ Angy: spannend zeg! Ik duim voor je dat je idd NIET ongi gaat worden volgende week.
Voor ons komt de ontknoping 2 dagen later, mijn NOD is over 11 dagen.

@ Kitty: kan gebeuren dat een naam verkeerd gaat, geeft niet hoor. Hoop zelf ook altijd dat ik het goed heb. En ja, we gaan idd op zoek naar een andere gyn die het wel wil voorschrijven.

@ de rest van de dames: sorry, heb niet alles gelezen, volgende keer beter!

groetjes,
Dion

Goedemorgen meiden,

Daar ben ik ook weer ff. Ben van de week begonnen met de ovulatietesten, maar tot nu toe hebben ze nog niet aangegeven dat mn eisprong eraan komt. Als het goed is had ik rond  woensdag mn ei moeten hebben. Ik hoop wel dat de testen het juist weergeven, want we hebben nog niet geklust, we willen wachten tot de eisprong en niet zomaar lukraak (dagelijks) klussen, want daar schijnen de zwemmertjes niet beter op te worden.....

Ga zo weer lekker aan het werk, bijna weekend!! Morgen komen vrienden van ons en dan gaan we lekker bbq-en en genieten van het mooie weer!

Als ik niet meer schrijf, dan wens ik jullie alvast een heel fijn weekend!

Liefs Marije

Hoi meiden,

Angela, welkom hier.....hopelijk kun je hier alles kwijt wat je wilt! En hopelijk zal je snel een positieve test in je handen hebben (wij allemaal natuurlijk).

En Shanaz: Wat leuk dat je gaat trouwen! Is weer even wat om naar uit te kijken..

Ik heb het dit aankomende weekend erg druk, verjaardag, bezoekjes etc. Maar beter ook, want dan denk ik ook even niet aan het "zwanger worden". Ben net mn menstruatie voorbij, dus nog even en dan mogen we weer klussen....

Gisteren had ik weer wat hoor: Een collega kwam naar me toe (was gisteren op kraamvisite geweest): "Kun je het aan om een baby-foto te zien??" En voor ik er over na kon denken en antwoorden duwde ze de foto al onder mn neus!!! Vraag het dan niet!!! Ze weet wat er is gebeurd, en de meeste tijd kan ik er wel tegen hoor, maar soms ook niet. En dat moeten ze toch kunnen begrijpen lijkt mij. Ik heb er dus ook weinig over gezegd....Doet gewoon af en toe pijn om een pasgeboren baby te zien .

nou ja....nu gaat het allemaal wel weer. En ik heb zin in het weekend. Volgende week ben ik ook vanaf donderdag 2,5 week vrij. Dus lekker relaxen. Heb er helemaal zin in.....

Fijn weekend allemaal en spreek jullie later....

Liefs, Kitty26

Terug
Bovenaan