Meiden die weer zwanger willen worden na een miskraam/buiten baarmoederlijke zwangerschap.

hallo allemaal

nimfje: ik vind het ook moeilijk in mijn omgeving zijn er een hoop zwangere. mijn schoonzus was zelfs tegelijk met mij zwanger en we waren op precies deezlfde dag uitgerekend. dit maakt het nog eens extra moeilijk.
ik werk ook met kinderen dus dat herken ik ook.

schanaz: wat leuk dat jullie gaan trouwen GEFELICITEERD!!!  heb je echt iets leuks om naar uit te kijken.

ook alle andere meiden wil ik even zeggen dat jullie zo leuk op elkaar reageren! mijn complimenten! ik denk dat een hoop mensen wat kunnen hebben an dit topic.

o ja ook dion bedankt voor je reactie, hoop dat het met jou ook allemaal snel mag gaan.

liefs angela

Hoi meiden,

Heb nog steeds mn ei niet gehad volgens die ovulatietesten, maar ik snap het niet want volgens mij had ik dat afgelopen woensdag al moeten hebben en tot nu toe is mn cyclus altijd 27/28 dagen, dus ik snap er niks van. Mijn mannetje en ik hebben woensdag en gisteren dus toch maar geklust voor de zekerheid.

@ Nathas: wat een enorme rotopmerking zeg van die vrouw, een mk is een mk, hoe vroeg of laat het ook gebeurt in de zwangerschap. Ga je nog wel voor ze werken?

@ Lorelijn: wat spannend zeg, ik hoop voor je dat je, als het eenmaal zover is, kunt genieten tijdens je zwangerschap en na de bevalling.

@ Iederen: lekker genieten van het weer dit weekend!!!!!

Marije

@ Shanaz: gefeliciteerd met je huwelijk!!! Wat een leuke datum om te trouwen!!!

Liefs Marije

Hoi Lorelijn,

Van harte welkom hier bij dit topic. Tjeemig, niet niks wat je hebt meegemaakt. Ik hoop voor je dat dit klusweekend weer iets positiefs oplevert en dat je dan wel mag gaan genieten van je zwangerschap.

groetjes,
Dion

ps: meiden, de komende week ben ik er ff niet ivm vakantie. Zal wel veel bij te lezen hebben na volgende week ;-)

O ja, en Shanaz: super trouwdatum! Die kun je niet snel vergeten :)

hallo allemaal,

fijn om te zien dat iedereen met elkaar meeleeft, voor mij de eerste keer dat ik mee doe aan een forum, lees altijd wel mee, maar vond het "eng"om mee te doen.hoop voor iedereen dat het zwanger raken snel lukt en dan hopelijk genieten van een mooie zwangerschap! Heb nog wel wat vraagjes, misschien heeft iemand hier antwoord op. is het zo dat als je een miskraam hebt gehad dat de kans groter is dat het weer gebeurt? En als je zwanger bent dat je dan rustiger aan moet doen? en is het zo dat als je in je vruchtbare periode teveel klust (zoals jullie dat noemen) je kans op zwangersschap vermindert?

groetjes lorrelijn

Dag Lorelijn,

Best logisch dat je het eng vind om mee te doen op het forum, had ik ook in het begin. Zit er ook nog niet zo lang op, van voor mijn 2e miskraam.
Ik geloof niet dat als je een miskraam hebt gehad de kans dat je een miskraam krijgt groter is. Ook niet als je - net als ik - al meer miskramen hebt gehad. Die kans wordt wel groter als er aanwijsbare redenen zijn voor de miskramen heb ik begrepen.
Bij mijn tweede miskraam had ik al het gevoel dat het niet goed was, ik liep als een stresskip rond. Stress is niet goed voor jou, het kindje en je relatie, maar zeker ook qua klusjes in het huishouden, rustig aan doen. Mag het manneke wat meer doen :)
Denk ook niet dat als je in de vruchtbare periode veel klust de kans op zwangerschap vermindert. Ben de twee keren dat ik zwanger raakte in de vakantie zwanger geworden, en mijn ventje had ook vakantie, dus dan weet je het wel :)
Ik hoop voor je dat dit weekend resultaat heeft gehad!
Groetjes Shanaz

hallo meiden,

ik zit midden in de trouwerij stress, maar toch nog even op het forum gekeken. Ik lees eigenlijk nog alleen maar deze topic een keer in de zoveel tijd. Heb toch heel veel herkenning.

Oja, andere kitty , mijn trouwdag is as donderdag. we hebben een mooie datum gekozen, 09-08-07.   Ik heb nu redelijk wat stress. niet dat ik bang ben dat er wat mis gaat, maar je trouwt maar een keer in je leven (hoop ik toch wel) en het lijkt me een geweldige dag. Jurk is helemaal mooi, proefkapsel en make up ook. mannetje heeft een heel mooi pak, locatie is geweldig (ook bij slecht weer) dus ik ben er helemaal klaar voor. Na de bruiloft komt gelijk een mooie vruchtbare periode, dus we gaan er voor zeg maar .

De miskraam lijkt om de een of andere reden zo verschikkelijk lang geleden. Niet dat ik het vergeten ben, maar in het gevoel heeft het erg ver weg een mooi plekje gekregen.

groetjes en Shanaz, (weer een moeilijke naam die ik volgens mij niet helemaal goed schrijf) veel succes met de voorbereiding van de bruiloft. Mijn advies, probeer te genieten van de voorbereiding. De voorpret is al zo leuk.

groetjes
kitty

Terug
Bovenaan