Meiden die weer zwanger willen worden na een miskraam/buiten baarmoederlijke zwangerschap.

Hallo!

Ff van me af schrijven hoor.....

Ben sinds gisteren toch een beetje verdrietig weer, overal zie/hoor je dat mensen zwanger zijn en dan denk ik anders was ik nu 5 maanden zwanger.......... En dan ga ik me afvragen waarom het niet lukt. De vorige keer was ik in de 2e ronde al zwanger en we zitten nu in ronde 4. Ik weet ook wel dat we nog niet zo heel lang bezig zijn, maar het geeft zo'n rot gevoel...Ik hoop dat ik andere meiden die al meerdere miskramen hebben gehad of die het langer proberen nu niet boos maak.... Maar echt, ik weet niet hoe ik positiever moet denken (niet dat ik heel erg depressief ben hoor, maar zo af en toe dan schiet het door mn hoofd). Iedereen zegt wel, het komt wel en zo maar ja daar heb je zo weinig aan he?

Ik vind het wel fijn dat dit topic is geopend, want zo kan ik tenminste een beetje lekker van me afschrijven.

Hebben meerderen hier last van eigenlijk?

Liefs Marij

Hallo meiden,

Aan Kitty2

M’n naam is goed geschreven hoor. Ik neem het van je aan dat het leuk is om van
alles te regelen voor de bruiloft. We maken het niet te groots, maar dan nog
komt er veel meer bij kijken dan je op het eerste gezicht denkt. M’n manneke wil
overal over meebeslissen, maar ik mag uiteindelijk bellen en bestellen.

Aan Marije,

Mij maak je niet boos hoor :), weet hoe je je voelt, kan niet snel genoeg
zwanger proberen te worden!!!  Wij zijn
nu 15 maanden bezig met na 8 maanden een zwangerschap en gelijk na de 1e
miskraam weer zwanger, helaas dus weer een miskraam. Ik heb een maandje
gewacht, maar begin nu bang te worden dat ik weer last heb van onregelmatige
cyclus.

Weet je waar ik wel boos om kan worden: Mijn schoonzusje die
net als ik na 8 maanden proberen zwanger raakte en vervolgens begon te zeuren
dat het maarliefst 8 maanden duurde. Heks!!!

Groetjes Shanaz

Hallo lieve meiden,

Ben ik weer! Hoe gaat het met jullie allemaal? Met mij gaat het eigenlijk wel weer goed. Had vorige week een flinke dip....maar de zon schijnt, en dus nu ook bij mij.

Over een paar dagen heb ik als het goed is mn eisprong....leef er eigenlijk wel een beetje naar toe. Erg he? Voor mn eerste zwangerschap had ik echt zoiets van: Ach, het komt vanzelf....Maar hoe langer ik toe leef naar een kindje (nu dus al anderhalf jaar), hoe meer ik er mee bezig ben. Dus Marije: Ik begrijp je volkomen hoor, en ook al ben je misschien nog niet al te lang bezig....het is heel begrijpelijk. Je weet hoe het was om even zwanger te zijn, en dat wil je weer! En uiteraard dan gewoon goed zwanger zijn. Dus daar maak je mij in ieder geval niet boos om.... Maar weet dat het geluk ons als het goed is allemaal een keer toekomt, dus ook vast jou! En jammer dat je je ei niet vond zeg....Probeer er wel positief over te denken hoor, misschien dat die staafjes het gewoon bij het verkeerde eind hadden.

@Natas: Jeetje, wat een opmerking van die vrouw. Laat dr lekker in de *&&&*!!! zakken (vul zelf maar in hihi) met dr baan. Daar ga je toch zeker niet voor werken?
Een beetje begrip van mensen is soms zo moeilijk gevraagd!

@mn naamgenootje (Kitty2): Meid, een hele mooie bruiloft toegewenst met allemaal lieve mensen om jullie heen! En een fijne huwelijksnacht . Maak er iets moois van.
En ik las dat je je miskraam een mooi plekje hebt kunnen geven, dat is fijn om te lezen. Ik heb denk ik ook aardig mn overleden kindje een plekje in mn hart kunnen geven, maar af en toe komt er nog wel eens wat naar boven hoor. Maar het "slijt" om het zomaar te zeggen.

@Lorelijn: Welkom hier, hoop dat je hier lekker alles van je af kunt schrijven.

Hoop dat alles met jullie verder goed gaat!

Liefs, Kitty26

Hoi meiden,

Inderdaad wel fijn om hier een beetje van je af te schrijven!! Ik ben gewoon erg verwent doordat ik van mijn dochter in 1 maal zwanger was, maar nu ik bezig ben na een miskraam ( was ook gelijk weer raak), moet ik zeggen dat ik niet makkelijk vind om op "commando"" te klussen! Kom ik vanavond thuis uit mijn werk ziet m'n man het even niet meer zo zitten....even over gehad en nu heeft hij gelukkig wel weer een goed gevoel bij een tweede. Houdt mij toch ook wel bezig met waarom ik een miskraam heb gehad, zou het dan toch beter zijnom het maar bij 1 te houden...of ben ik de enige die hierover piekert??

groetjes Lorelijn

Hoi Lorelijn,

Ik kan je helaas niet helpen met de vraag te beantwoorden of je het maar bij één kindje moet houden.
Wat ik denk is dat je kinderwens pas deels vervult is, je hebt al wel een kindje, maar je zou graag nog een kindje willen. Dat is denk ik ook niet iets wat je met je hoofd bepaalt, maar een gevoel dat je in je hebt.

Veel succes met denken, en als je iets nu besluit dan is het vast niet erg om iets later   het nog terug te draaien!

Groetjes Shanaz

Aan Kitty2

Morgen is de grote dag he?
Veel plezier, dat je huwelijk maar snel bekroond mag worden.

Groetjes Shanaz

Goedemorgen

@ Kitty: Van harte gefeliciteerd met je huwelijk! Hoe hebben jullie het gehad gisteren? Ik hoop dat jullie huwelijk snel bekroond mag worden met een kleintje!!!

Het worden weer spannende dagen voor me, as dinsdag/woensdag is mn NOD, dus afwachten maar. Ik had het er laatst nog met mijn moeder over, zij heeft voor ik ben geboren (ben de oudste) ook een miskraam gehad en dat verliep toen bijna hetzelfde als ik had. Zij was 4 maanden na haar mk weer zwanger. Ik zit nu ook in ronde 4 dus misschien ben ik wel hetzelfde en is het bij ons nu ook gelukt!! Laten we het hopen. Heb in ieder geval nog geen last van kwaaltjes, maar ja dat zegt natuurlijk weer niks. Afwachten dus maar.........

Liefs Marije

Hoi Meiden,

Ik ben idd niet voor dat gastouderbureau gaan werken,mede door wat ze zei over me mk.Mijn vriend was bij het sollicitatiegesprek en was hier ook heel boos over,maar hield zijn mond op dat moment omdat hij bang was dat ie erge dingen tegen die vrouw zou zeggen en ik de baan niet zou krijgen.(omdat ik dit werk graag wilde gaan doen,maar me vriend had gelijk al zoiets voor zo'n mens wil ik niet dat je gaat werken.)Maar ik belde 2 dagen erna(Na lang nadenken en overleg met me ouders,vrienden enzo.)dat ik er toch van af zag omdat het zo'n gedoe is met de belasting.(ik moest 1/3 per maand  op zij leggen om aan het eind van het jaar mijn belasting te betalen.)En wilde ook zeggen dat ik het niet normaal vond over hoe ze reageerde op de mk.Maar ze liet me niet eens uitpraten,ze vond het niet normaal dat ik haar   een uur van haar tijd in beslag had genomen en dat ik pas na 2 dagen belde en toen hing ze zo de telefoon opMijn vriend kwaad en die wilde terug bellen maar dat heb ik uit zijn hoofd gepraat,vind het zo'n mens niet waard!En gelukkig ga ik daar niet voor werken!Ik heb woensdag een sollicitatie voor de thuiszorg,waar ik mijn diploma's voor heb en mijn hart ligt.Dus hopelijk wordt ik aangenomen!

@Lorelijn,

Welkom op dit forum!Over je vraag of je meer kans heb op een mk na een mk is niet zo,ik heb dit aan de verloskundige gevraagd.Wel is het zo als je vaak sex heb(Iedere dag)dat de kwaliteit van het sperma niet krachtig genoeg is.Ze zeggen dan ook dat je beter om de dag kan klussen.Maar kan genoeg mensen die zwanger zijn geworden door vaak sex te hebben.

@Kitty2,

Heb je een mooie trouwdag gehad?Gefeliciteerd!Hopelijk snel met een mooi wondertje erbij!

@Marije1980,

Ja ik heb ook me ups en downs met het zien van zwangere en kindjes.Zo heb ik er een tijd geen last van en zo moet ik soms toch huilen als ik babytjes zie of denk zou nu zoveel weken zijn enz.Ik ben er nu niet zoveel meer mee bezig om zwanger te worden maar toch hoop ik het snel te worden en dan een gezonde zwangerschap.
Ik heb een vriendin die nu 20 weken is en die zit te zeuren dat ze zo snel mogelijk wil bevallen,dat ze het nu al zat is.En daar wordt ik wel kwaad om dan denk ik GENIET ervan!

Nou hopelijk heb je alles van je moeder geerft en ben je ook in ronde 4 zwanger!
Ik zelf zit nu in me klusperiode spannend!Hopelijk hebben we allemaal snel mooi nieuws!

Liefs Nathas.

Terug
Bovenaan