Meiden die weer zwanger willen worden na een miskraam/buiten baarmoederlijke zwangerschap.

Hoi meiden,
Hier ben ik weer, terug van een heerlijke vakantie, we hebben het echt super gehad, zo relaxed!
Gelukkig is er  veel gebeurd de laatste tijd op het forum en kon ik net even lekker terug lezen.
@ Shanaz; gefeliciteerd met je voorgenomen huwelijk! Leuk! Zeker gaan genieten van alle voorbereidingen. Ik mocht ceremoniemeester zijn bij mijn broer, dat was al super! Laat staan als het voor jezelf is.
@ Kitty 2: gefeliciteerd met jullie huwelijk! Heb je een mooie dag gehad?
@ Lorelijn & Angela: welkom hier!
@ Natasha: laat dat rare mens lekker zitten en ga voor de thuiszorg!!!!
@ Iedereen...Mijn mannetje weet nog nergens van, die is een avond weg, maar ik moest het toch even kwijt...
Ik heb net 2 testen (Clear blue en Kruidvat) gedaan, die alletwee vage strepen aangeven... ik durf nog niet helemaal vrijuit blij te zijn, eerst een dikke streep en aangezien ik vandaag al op dag 29 zit en de voorgaande 26 en 28 of 30 waren, weet ik het even niet zo goed. We hopen op goed nieuws. Kan ik mooi glitters strooien voor jullie!
Morgen ga ik weer voor een weekje weg, misschien kan ik morgen nog even op het forum. Anders iedereen heel veel klusplezier en positieve testen toegewenst!!!
Liefs Maud

Zo ben je ook een paar dagen niet hier is er metteen zo veel gebeurt.

@Lorelijn: Welkom hier, hoop dat je hier lekker alles van je af kunt schrijven.

@ Kitty: Je hebt vast nu even geen tijd maar   toch van harte gefeliciteerd met je huwelijk! Hoe hebben jullie het gehad?

@ Natasha: Probeer het gesprekt maar van je af te zetten sommige mensen zijn niet zo sociaal. Je moet maar zien dat het  haar pech is dat je niet voor heer wilt werken. Doe lekker waar je hart ligt dus alvast veel sterkte woensdag met je sollicitatie.

@ Maud: Van harte gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Spannend  nu he maar ik hoop dat alles nu goed gaat en je over een paar maanden een schat van een baby mag vast houden. Oja en een hele fijne vakantie maar ik heb het gevoel dat het voor jou toch allemaal niet meer stuk kan nu.

Zelf heb ik wat moeite met het hele zwanger worden van me af te zetten. Ik was deze maand zo stom om met ovulatie testen te kijken of ik wel een eisprong heb met een eileider. En nu kan ik het niet meer aan iets anders denken dan dat  het misschien wel zover is nu. Zondag twee lijntjes met de zelfde kleur gehad en de dagen er voor en er na goed geklust. Afwachten dus maar.........ik weet wel dat we dat de volgende maand dus niet nog eens gaan doen.
Liefs Nimfje

hallo allemaal,

het is zover ik ben weer zwanger!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ik ben heel gelukkig en weer in de eerste ronde gelijk zwanger (ik besef maar al te goed dat ik echt geluk heb daarmee).

maar ben ook heel bang en denk bij elk pijntje die ik voel dat het weer mis gaat.
hopen maar dat het goed mag gaan.

ook hoop ik voor jullie allemaal dat we samen blij kunnen zijn, omdat jullie dan ook zwanger zijn.

liefs angela

Goedemorgen!

@ Angela: Van harte gefeliciteerd meid, wat super dat je nu al weer zwanger bent!! Probeer er zoveel mogelijk van te  genieten!

@ Nimfje: Hopen dat het gelukt is! Ik heb het zelf ook geprobeerd met ovulatietesten, maar heb mn ei niet kunnen vinden en we zijn dus maar in het wilde weg gaan klussen . Ik denk dat het aan mij ligt, want ik drink de laatste tijd veel water en dan is je urine natuurlijk ook waterig, maar op de test stond daar niks over..... Ik zal voor je duimen!

@ Maud: Ik hoop voor je dat het is gelukt meid! Wat zou dat fijn zijn he! Ik zal ook voor jou duimen! Een fijne vakantie gewenst en we horen wel of het echt zo is!!

@ Nathas: Heel veel succes met je sollicitatie, je hebt groot gelijk dat je die andere baan niet hebt aangenomen. Wat een &*&$#^%^%% mens zeg . En heel veel klusplezier!!!

Voor mij is dinsdag/woensdag de grote dag..................................Nog een paar daagjes wachten dus....

Liefs Marije

Hoi meiden,
Gisteren op het andere forum een berichtje geplaatst (zwanger worden na een mk)
Angela en Maud, hartelijk gefeliciteerd met de zwangerschap. Ik duim voor jullie.
Vandaag kwam m’n collegaatje langs die net zo ver is in d’r zwangerschap als ik met de 2e zou zijn. Maar zij is erg lief, dus van haar kan ik het zeker hebben.
Gisteren zou mijn verlof van de eerste zwangerschap ingegaan zijn. Dat was al niet leuk!

En vandaag kreeg mijn vriend een smsje dat hij oom is geworden. Zijn zusje is bevallen van een zoon. Ik moest echt heel hard huilen, zij is echt zo’n heks! Na mijn eerste miskraam is het enige wat ze nog tegen mij gezegd heeft, “Reed jij van de week daar en daar…? En de aller-leukste vraag van de 2: “Wil je de babykamer zien?” Ik had nog geen maand daarvoor een miskraam gehad met 3 maanden en dan durft ze te vragen of ik haar babykamer wil zien. Ze heeft NOOIT gevraagd hoe het met me gaat en ze heeft na die 2 vragen gewoon nooit meer een woord tegen me gesproken. We zijn zelfs een week met m’n vriend zijn ouders en mijn schoonzusje en d’r man op vakantie geweest en toen heeft ze niet eens een woord tegen me gezegd.

Hoe klote voel je je dan als zo’n harteloos iemand een gezond kind krijgt en nog het lef heeft om te vragen of je dan op kraamvisite komt. Heel erg klote dus.
Zijn ouders denken dat wij zijn zusje niet kunnen luchten of zien omdat ze een kind heeft,maar daar gaat het niet om. Zij heeft gewoon het fatsoen niet gehad om normaal te doen tegen ons in een klote periode voor ons. Mijn schoonpa vond het stom dat wij nooit aan haar hadden gevraagd hoe het nu met haar ging, nou ik weet het wel, jullie ook?

Vanmiddag als m’n vriend thuis komt dan hebben we het er nog over wat we doen, op kraam visite of niet. Waarschijnlijk wel, omdat wij dan het fatsoen hebben en laten zien dat het geen afgunst is. Er is al jaren onvrede over het gedrag van mijn schoonzusje en de gedachten van mij vriend daar over, dus niet alleen haar non-reactie op onze miskraam.

Wat zouden jullie doen??? Op kraamvisite of niet???
Bedankt dat ik weer even m’n verhaal kwijt kan (sorry het is lang).
Groetjes Shanaz

Hallo meiden!

Allereerst moet ik er 2 feliciteren!!! Gefeliciteerd meiden. En wat snel zeg.....Geniet er van, en ik hoop echt dat alles goed gaat met jullie en jullie wondertjes....Houden jullie ons nog wel zo nu en dan op de hoogte?

Hoi Shanaz,

Ik begrijp volkomen je twijfel, maar als ik jou was zou ik toch gaan. Voor de goede vrede te bewaren. Dan hebben jullie je van je beste kant laten zien........En mochten ze vragen of je het baby'tje vast wilt houden, zeg je gewoon dat het niet om de baby gaat, maar dat het jou te pijn doet om het kindje vast te houden. Misschien gaat er dan een lichtje bij ze branden? Gewoon niet te lang blijven....
Ikzelf ben toen ook 3 maanden na het overlijden van ons kindje op kraamvisite geweest van mn collega (zelfde periode uitgerekend). Was ook erg moeilijk, maar achteraf kon ik er goed en trots op terug kijken. Nu mag ik mn collega heel graag hoor, dus dat was bij mij het probleem niet...dus ik begrijp van jou dat je behoorlijk zit te twijfelen. Ga op je gevoel af!

Met mij gaat alles prima, heb nu vakantie sinds afgelopen donderdag. Nu zit ik midden in mn vruchtbare periode als ik het goed heb berekend. En ook ik ben zo stom geweest (!!!)  om toch eens ovulatietesten te kopen. Ik dacht...baad het niet dan schaad het niet. Nou....ik heb nog geen enkel smile-tje in het venster gehad. En ik durf te zweren dat ik nu heel erg vruchtbaar ben.........Maar zoals ik bij meer las: werkt het dus niet altijd even goed. Ook wij hebben dus de afgelopen dagen geklust, en de aankomende dagen gaan we een paar daagjes weg naar Brussel, dus ook daar gaan we romantisch doen hihi....Wie weet.

Nou meiden.........spreek jullie later!!!

Kus Kitty

He Angela en Maud, GEFELICITEERD!!!! Super dat jullie zwanger zijn!

Wij gaan weer door naar de volgende ronde, ben afgelopen donderdag op vakantie weer ongi geworden. Ben er eigenlijk wel blij mee, want we moeten 27aug naar de gyn voor uitslag van het chromosoomonderzoek. Dus dan weten we de uitslag tenminste voor de volgende zwangerschap.
Onze vakantie was super. FF lekker met zijn 2en de natuur in, heerlijk gewandeld. Even gedachten verzetten van de gebeurtenissen het afgelopen jaar (slik, we zijn deze maand dus al een jar bezig voor ons 1e wondertje, hopelijkmag het toch snel zo zijn).
Nu weer met frisse moed ertegenaan, 1e werkdag zit er vandaag al weer op.

Nou tot zover even voor nu, spreek jullie deze week nog wel een keer. Ga de was maar eens doen, want dat moet toch ook weer gebeuren.

Doei!
Dion

@ angela; van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!!!!!!!!! en wat fijn dat het zo snel al is geniet er maar lekker van en probeer je niet al te veel zorgen te maken.

@  shanaz; zo te horen is je schoonzus echt een heks! maar wat ontzettend knap van je dat  je je wel  je beste kant wil laten zien.
ik heb zelf ok niet zo goed kontakt met met schoonfamilie. mijn schoonbroer heeft toen ik net uit het ziekenhuis was na een bbz gezegt "ach misschien ook wel beter. ik vond het ook wel snel jullie zijn nog geen jaar getrouwd." dit schoot bij mij ook wel even in het verkeerde keelsgat. maar gelukkig is hij alleen en kinderen zal hij dus voorlopig niet krijgen anders had ik het wel erg moeilijk gevonden om blij voor hem te zijn.
liefs ninfje

Terug
Bovenaan