***Meiden van 20 t/m 24 jaar*** Deel 4!!!

Haha,
Hannes, jij bent grappig, deel het maar met ons dan. Hihi.
Tja, zou wel kunnen. Maar of ik dat ga doen, ik weet het niet hoor. Hihi.

Jullie zijn nieuwsgierig. Hihi.

Cato, ik sluit me aan bij wat Hannes zegt.

En hond is hier helemaal gebroken. Hij is het weekend bij me tante geweest, heeft ook twee honden, ze hebben veel samen gespeeld, haha, hele nacht en ochtend stil geweest.
en vanmiddag denk ik bijna vier uur geslapen hihi.

Liefs

haha sorry bloemetje duizend maal excuus heb me perongeluk afgemeld mag ik er weer op ben erg lastig meid sorry! Maar wou afsluiten en toen dacht ik aha afmelden foutje dus. ehm hannes zei je dat je vertrouwen in mij had..........
@bloemetje wel proberen wat te eten hoor!!!!

Liefs

Hoi,
Greet, ja hoor, haha, je hebt ondertussen al keer of 7 toegang gevraagd geloof ik haha.

Ik probeer te eten, en als dat niet lukt, dan ga ik de zelfgemaakte kwark van me oma opeten. Hihi, heerlijk is dat.

Liefs

Greet ik zei al, je krijgt er wel handigheid in.. Je weet inmiddels alhoe je toestemming moet vragen na 7 keer.. haha!! Succes meid.. Kan je mannetje je anders niet even helpen?

bloemetje ik schaam me echt diep sorry meid is echt niet de bedoeling maar ik snap er echt de ballen niet van!! Twee hapjes dan haha nee meid als je het niet wegkrijgt kun je ook niets aan doen!! Ieh kwark brrr vind ik zoo vies, maar mischien nu niet meer haha.

Liefs

Hannes,
Ja, haha, dat weet ze ondertussen, mailbox staat niet stil. hehe, heb al aantal mailtjes gehad van hyves, dat onze greet toestemming vraagt.

Liefs

Niks om je voor te schamen greet, al het begin is moeilijk... Maar ik heb nog steeds vertrouwen in je...

Je hoeft je niet te schamen hoor Greet,
Hannes en ik plagen je maar.
Liefs

Terug
Bovenaan