***Meiden van 20 t/m 24 jaar*** Deel 4!!!

o ja hannes tip over wel of niet sporten kan ik je niet geven!!! Ben nl zelf een erg lui varken haat sporten hihi

Ik zag dat het op hyves toch wel gelukt was.. nu nog een foto.. je krigt er vanzelf handigheid in... hihihi..

Hoi dames,
Was ik ook weer even.

Dank jullie dat jullie zo meeleven met de echo.Haha, het is zo spannend.

Hanneke, vriend gaat niet mee. Ga proberen het nog ff geheim te houden, totdat hij er zelf over begint. Vind het zo spannend.

Weet ff niet meer wat jullie allemaal hebben gezegd, sorry meiden.

Liefs

He lieve meiden,

Kom ik ook weer even aanwaaien.
Wat leuk dat jullie weer zo lekker hebben gebabbeld vandaag. (gezellig om terug te lezen!)
En onze Greet nu ook eindlijk op hyves!!!!

Ik ben alweer wat rustiger hoor dames. het schoot me gister gwoon even allemaal verkeerd. Zo ben ik normaal gesproken niet,maar ja ook de grootste emmer zit op een gegeven moment helemaal vol he!!!

Greet nog steeds vet positief,had niet anders verwacht hoor!!1
@bloemetje; Ow wat leuk dat je toch nog voor een echo gat,lekker genieten hoor van dat babygluren.

Weet even zo snel niet meer wat iedereen heeft gezegd,sorry.

Oja en Hannes gef ik een dikke pakkerd!!!
En ik denk meid dat ik met jou mee ga naar de volgende poging,heb steeds vreemde krampjes.

kuskus

Hoi,

Cato,
Hier was je weer, ja, gezellig gekletst he.
Ben benieuwd of je wel of niet mee gaat naar de volgende poging.
Hihi, want denk dat iedereen beetje ander idee heeft.
We blijven spannend afwachten.

en ja, babygluren, heb er erg veel zin in.
Als het zo beweeglijk is als het laatste uur, haha, dan denk ik wel dat ik het kan zien.

Liefs

@bloemetje haha ben erg benieuwd hoelang je het kan verzwijgen tegen je vriend haha ik zou me gauw verspreken denk ik.
@cato op een gegeven moment heeft iedereen het wel is gehad, meid laat je lekker gaan daar is dit forum ook voor hoor!!! En krampen zegt toch niets hoor lieverd ik heb ze ook nog steeds!!
@hannes ik en handig haha weet wat je zegt!!!

Ga ff me piepers schillen, hachee smaakt heerlijk heb net ff een hapje geproefd mjamie!! Alleen slecht voor mijn man die meent dan dat tie af en toe vies mag doen haha

Liefs Greet

Greet,
Lekker, hachee. Hihi. Lekker smullen dus.
En haha, denkt je man dat ie dan gek mag doen. Haha, word leuk.
Eetse meid, volgens mij heb je dr erg veel trek in. Ik vandaag weer niet.
Wou vanmiddag geroosterd boterhammetje eten, krijg ik wel wat makkelijker weg. Is me broodrooster stuk. :s hij doet niets meer. Aaaah.

Hier snijboontjes, met aardappels en gehaktbal. Ja, haha, me vlees een keer niet vergeten :)

Liefs

Cato, toch denk ik bij jou dat je een grote kans hebt, maar ja je weet het nooit zeker.
Ik heb hier ook krampjes en werd me net ineens misselijk toen ik rechter op de banmk ging zitten, maar heb nog steeds een negatieve test.. Of ja heb niet meer getest, maar ga het nu gewoon afwachten..Dankje voor de pakkerd.. hier eentje terug

Greet, het is je toch ook gelukt om op hyves aan te melden, die foto moet ook nog wel goed komen, ik heb vertrouwen in je...

Ooohh.. Bloemetje, wat spannend als je alleen gaat er vriend het niet weet.. Maar hij wil het ook niet weten toch.. Deel het maar met ons dan..

Liefs xx

Terug
Bovenaan