***Meiden van 20 t/m 24 jaar*** Deel 4!!!

haha sorry meiden vind het zelf eigenlijk wel moppig  maar tis wel dom....

Lieve meiden fijne avond!!! en slaap lekker haha beetje vroeg maar denk niet dat ik er nog ben vanavond!!!

@hannes en cato dikke pakkerd hou jullie taai!! Ik blijf hoop houden voor jullie
@bloemetje succes morgen meid!!! Geniet van de kleine rakker
@lesy en anne en alle anderen kus

Liefs Greet

hmm jij krijg een dikke pakkerd hihi omdat je er zo om vraagt!!
Gad wat ben ik weer flauw ant doen lijk wel zo n puber hihi.

Nu ga ik echt doeg schatjes

Hehe,
Dank je,
Ja, haha sommige dagen is het hier wel erg he. Hihi, zoals vandaag.
Ach, af en toe lol maken moet toch kunnen?

Nou meid, tot morgen?

Liefs

Hey meiden,

Wat een ge (baby)brabbel!!!

GREET EINDELIJK OP HYVES HANG DE VLAG UIT!!!!

Bloemetje wat spannend die echo. Maar wij krijgen dus ook niets te horen...? JAMMER!!

Hannes/cato alles komt goed meid geen ongi is nog steeds goed nieuws!!

-x-

He meisjes,

Zo weer effe een hapje gegeten en mannetje is weer gaan werken.
Jeetje wat een gestress,maar als het goed is issie dan lekker in de kerstvakantie 2 weken van mij!!!!
Zometeen komt mn schoonzussie lekker babbelen. Ze heeft pas te horen gekregen dat haar vader ongeneeslijk ziek is dus dat heeft ze zo af en toe eens nodig. lekker samen potje zeiken,hihi.
@lesy en greet; wanneer gaan jullie de verloskundige eigenlijk bellen? Ik wil het allemaal wel op de voet volgen natuurlijk he!!!

Alle meiden een dikke pakkerd.
En volgens mij zijnn we echt een vreemd stelletje bij elkaar als wij een keer gaan samenkomen,maar alles wat we delen hier maakt ons al hechter dan menig ander groepje meiden bij elkaar toch?

kuskus

Hoi,

Ja, als we elkaar een keer ontmoeten dan word het een hele gekke bedoening denk ik. Haha, maar wel leuk toch.

Zo, me ff opmaken en dan richting informatie avond over de woningen. Ben erg benieuwd.

Liefs

Zo even snel spiekem, moet zo ook weg!!

@Greet: Hoe ist lieverd?? Dolblij natuurlijk!!! Wanner ga jij verloskundige bellen?
@Hannes, nog steeds niet ongi? Wel vreemd of niet? had je je eisprong gevoeld??
@Cato: Gaat het weer wat beter met je humeur? Wat een verdriet....Ik duim voor je!!
@Bloemetje: Veel plezier vanavond! Denk om jezelf en je kleintje!
@Anne, jij hebt bijna je eisprong of niet? Flink klussen meis ;-)
@Turtle, ahhh toch nog ongesteld...bah bah bah. Op naar 2009 hé.....

Hier gaat het wel goed. Drukke dag gehad en merk dat nu wel, ben doodop.
Woensdag ga ik verloskundige bellen denk. Ben dan precies 5 weken. Ben benieuwd!

Tot morgen meiden.....Liefs van Lesy.

Terug
Bovenaan