***Meiden van 20 t/m 24 jaar*** Deel 4!!!

Anne,

Ja, inderdaad, ze kunnen het altijd verkeerd hebben, maar je hebt nooit volle 100% zekerheid, dat weet ik ook.
Maar lijkt me gewoon zo fijn om te weten, en vertrouw erop dat ze het goed doen.

En ja, erg moeilijk die dagen. Hoop dat je veel steun aan familie hebt deze dagen.
Lijkt me zo moeilijk meid.

Dikke knuf

@anne whaha die zullen ook raar hebben staan te kijken dan het maakt natuurlijk niet uit maar als je van een bepaald geslacht uit ben gegaan is het toch apart.   Fijn dat je er redelijk goed mee om kan gaan! Al is en blijft het af en toe moeilijk. Kus en an de poets haha heb ik vanochtend gedaan en nu dus echt niet meer!Hoef je van week ook niet zo veel te werken?
@bloemetje ik wist wel dat jij nieuwschierig was!! en morgen de echo oho wat spannend ben reuze benieuwd voor jou hoop echt dat je het nu te zien krijgt!!! En wat fijn lang zeg heerlijk!!!
@m88d nou hij was vet positief hoor ;-) oho kan er wel de hele tijd naar kijken die anderen had ik weggegooid maar deze bewaar ik!! gezellig dat je er weer bent!!!

meiden het wonder is geschied whaha ik heb me aangemeld op hyves nu wacht ik op toestemming van de almachtige beheerder hihi maar hahaha sorry heb nog geen foto haha zal gauw kijken of ik er ene heb en anders moeten jullie nog ffkes geduld hebben maar daar zijn jullie goed in dus............
Zit lekker op de bank, stad in geweest, test gedaan en nu relaxen en genieten oh meiden wat gun ik jullie toch allemaal dit geluk hopelijk is het dit jaar nog zo voor jullie het is je van harte gegund wou dat ik dit geluk aan jullie kon schenken.

Liefs Greet

Haha, wat leuk.
Heb je geaccepteerd hoor meid, maar we willen natuurlijk erg graag een foto van je zien.
Haha, geduld? Hihi, ik niet hoor.
Ben zo benieuwd hoe jij dr uitziet.
En ja, dit geluk is iedereen zo gegund. Het is zo mooi.
Hoop dat iedereen dit snel mag voelen.

En ja, haha, te nieuwsgierig he, ja inderdaad lekker lang spieken, heb er nu al zin in.

Liefs

ey bloem!! Thanks......... Geniet er morgen maar lekker van jij!! Hopelijk is de beeb niet eigenwijs (grote kans van wel dus..) en laat hij/zij zich goed bekijken!! Heb nu al zin van die blije dozen aan te vragen enz haha beetje vroeg!! Snap me vriendin nu wat beter, wat kun je vol zijn van een zwangerschap!! Ga het haar niet vertellen haha zij kan echt haar mond niet houden en dan weet straks de hele wereld het van haar en dat moeten we echt niet hebben haar zusje werk nl bij mijn zus dus hoe lullig ook ze krijgt het pas laat te horen!! Liefs Greet

bloemetje. ja het is altijd afwachten ze kunnen het nooit voor de 100% zeggen.. het is toch wel fijn om weer een echo te hebben dan ;)

Greet ja die meid zijn moeder zei toen ik wou dat je alles blauw had dan had ik me kapot gelachen haha ach als het maar gezond is dat is het belangrijkste!!

goedzo greet dat je ook lid bent van onze hyves!!! ja ik ben ook wel nieuwschierig naar je foto  nee vanmorgen heb ik niet zo veel gedaan ff met de stofzuiger er door enzo en toen spelletjes gedaan op spelpunt haha.... moet d ehele week werken maar allemaal korte diensten...volgens mij tenminste... morgen tot 13 uur en verder allemaal 11 uur volgens mij dus is wel lekke rmoet nog naar de kapper enzo dus hahaha

Liefs Mij!!!

Hey meiden..

Hoe gaat het met jullie? Greet.. hoe gaat het, met je meloenen?? Haha.. Moet er zo om lachen..

Cato, weer een beetje beter? Ook weer aan het werk? Ben je weer een beetje over je k gevoel heen.. Probeer het je niet zo aan te trekken.. En jij moet donderdag gewoon positief testen.. Mijn hoop is op jou gevestigd..

Bloemetje.. Leuk zo'n pretecho, je kan dan natuurlijk precies zien wat je wil zien.. Gaat je vriend mee?

Ja mijn vriendin heeft het ook best wel zwaar, maar ze is m'n beste vriendin en bespreek eigenlijk alles met haar en dat scheelt veel. Het gekke is, ze klaagt nooit en zeurt nooit. Daar heb   ik zoveel respect voor, en dat is weleens nodig om tegen haar te zeggen en ook dat ze eens aan haar zelf denkt..

Ik zit in dubio, zal ik vanavond gaan sporten of niet. Morgen kan ik ook al niet, maar heb nu eigenlijk weinig puf..

Wij eten zo nog een prakje van het weekend over is. Morgen macaroni.. Jam jam.
Morgen heb ik met m'n vriendin afgesporken die in november haar kindje heeft gekregen. Zo'n schatje, kan ik weer lekker even verliefd worden..

Liefs xx

En Greet, ik geniet er wel van dat je er zo vol van zit, ik zou zelf natuurlijk ook wel willen, maar kan lezen dat je echt zoooo blij bent,. Het is je ook echt gegund...

btw hier nog steeds geen RD'tjes.. tot het einde van de week wacht ik en anders bel ik even met de dokter..

Liefs xx

@anne en ik maar denken dat je de hele ochtend aan de poets was haha spelletjespoets leuk!!! lekker hé zulke diensten!! Kom je is aan andere dingen toe hihi.En inderdaad een gezond kindje is het allerbelangrijkste dan maakt het geslacht echt niet uit!!!
@hannes dank je!! Ja kan me geluk niet op daarom nu ik voel hoe het voelt gun ik het jullie allemaal zo erg!! Oh en morgen afgesproken met je vriendin leuk leuk!! Dat word dus genieten al hoewel het wel heel dubbel zal wezen voor jou! Enne meloenen zijn erug lekker aldus me mannetje  ach ben er zelf ook wel trots op hihi. Een goed idee om de huisarts te bellen meid! Dan weet je waar je aan toe bent en dat zal je zelf een stuk rust krijgen. Maar wie weet....

Ik ben nu al geen fan van hyves haha wil iets typen lukt niet en dan ben ik weer afgemeld en dan woepa zit ik er weer op snap er echt de ballen niet van!! Niets voor mij dat weet ik wel!!

Liefs

Terug
Bovenaan