***Meiden van 20 t/m 24 jaar*** Deel 4!!!

Heee,

gelukkig zijn we weer online!!!!!
Bloemetje,wat fijn om te horen dat de echo zo geweldig was!
Nu ben ik ook wel erg benieuwd wat het gaat worden bij je hoor!

En greet,niet zo slim he tucjes voor het eten,hihi.
Hier weer eens in mn eentje eten. Wordt nasi, is makkelijk en lekker.

kus

hallo meiden daar zijn we weer.

bedankt voor al jullie felicitaties erg lief. heb tot nu toe een hele leuke dag gehad en vanavond krijg ik nog bezoek ma heb het eigenlijk al een beetje gehad beetje te veel van het goede.

bloemetje ik zie dat je ook een hele leuke dag hebt gehad.. zal wel genieten zijn he en je weet wat het word super!!

lmorgen mijn nod ben eens benieuwd
liefss

Owww Bon,

sorry,sorry,sorry!!!!!
gefeliciteerd met je verjaardag!!!!!!!!

kus

haha maakt niks uit hoor heb zoveel felicitaties gehad van jullie kant echt geweldig heb echt niet bijgehouden wie me wel gefeliciteerd heeft of niet haha
ma wel heel lief dat je er tcoh nog aan denkt kuss

@cato ze zijn zoo lekker hihi. Alleen eten saai hoor!! Je mag wel een bordje bij mij komen halen ;-) ik vind nasi heerlijk maar niet vlug klaar haha. Hoe voel je je verder meid? Het heeft niet doorgezet hé?
@bon spannend morgen we duimen!!!!
@bloemetje hoezo gek, jij wilde het graag weten dan is het idd een opluchting hoor!! Kan me er wel wat bijvoorstellen!!   Ja weet ik maar het stink de pan uit brrrr

Liefs

Bon,
nog van harte gefeliciteerd meid, hehe, en ben je het beetje zat meis?
Lekker genieten van de aandacht voor je hoor, hihi en spannend morgen.

Cato,
Weet het ff niet meer wat je zei, sorry.

Liefs

He meiden,

Nu is het denk ik wel zeker dat ik doorga naar de volgende ronde.
Vanaf vandaag vreemd gevoel in mn buik,beetje krampachtig en al lichtjes rood in de afscheiding (sorry voor de ranzige details.)
Ik hoop dat het morgen goed doorzet. Dan komt mn NOD op 13 januari te staan. Ben nu wel rustiger erover merk ik. Mannetje en ik hebben twee weken kerstvakantie en aangezien de klusperiode in die vakantie valt moeten we het er dan maar goed van nemen hihi!!!
Dus voor mij kan de champagne wel ingeschonken worden met nieuwjaar.

kus

Cato,

Nee, wat balen meid, had zo een goede hoop voor je.
Spannend hoe dit gaat aflopen meid. Ik duim voor je.
Weet ff niet wat zeggen.
Fijn dat je er wel redelijk rustig onder bent.

Liefs

Terug
Bovenaan