***Meiden van 20 t/m 24 jaar*** Deel 4!!!

Hey Meiden,
Gelukkig doet het topic het weer, valt me dan toch wel weer op dat ik eigenlijk niet zonder kan... Haha

Maar Bloemetje, super dat er de echo goed was..
Cato.. Meis, ik hoop dat het niet doorzet voor je.. Ik blijf voor je duimen!!

Bon, natuurlijk ook hier gefeliciteerd, maar heb je het wel gehad? Laat je nog even lekker verwennen? Zijn de kindjes nu ook bij jullie? Ben benieuwd naar je nod morgen..

Anne, lekker vrij morgen.. Rustig dagje vandaag? Klote zeg als je nod zolang duurt..

Hier gaat alles rustig. Ben vandaag thuis gebleven van mijn werk. Morgenvroeg naar de dokter. Kijken of hij kan zorgen dat ik eerder bij de gyn terecht kan..
Ik weet nu wel zeker dat ik niet zwanger ben, mijn borsten zijn nog steeds hetzelfde en toen ik eerder zwanger was, was dat het eerste symptoom..
Baal nog steeds wel, maar ja dan rond de kerst maar goed klussen.. Haha..
Liefs xx

Hey meiden,

Ik verveelde me en dus heb ik maar een hoop informatie boekjes aangevraagd.
En bij het boekje van de babydump krijg je gratis een paar babysokjes te enig gewoon!!

DUS ALLEMAAL HET BOEKJE VAN BABYDUMP BESTELLEN

Het is gratis en altijd leuk een cadeautje erbij te krijgen.
Voor de zwangere handig en voor de niet zwangere altijd handig voor als het zover is....

-x-

Bij ons zit ook een babydump in de buurt, zit in Grou geloof ik, zo'n 15 km rijden. Dus dat is mooi, daar wil ik echt een keertje naartoe!!  Jammer dat wij in het noorden niet echt van die grote winkelketens hebben. De grooste hier in leeuwarden is toch wel de V&D hahaha....(Nee das niet grappig). Ow het is zo leuk om met baby's bezig te zijn. Soms vind ik het wel eens jammer dat ze maar zo kort baby zijn (3 maanden?), want daarna groeien ze al hard groter en voordat je het weet ben je zelf 35 en heb je al een kind van ± 12 jaar!! Dus NU genieten, ook al van de voorbereidingen en van de zwangerschap!!

LIEFS mij.

Hey Lesy, je moet inderdaad genieten, want het duurt maar kort. Maar dat is met alles.. En zoals je nu alles voor het eerst voel,loop je dalijk met een dikke buik en straks loopt er al een kindje aan je hand.. De tijd vliegt.. En geen tijd eigenlijk om stil te staan, maar bij deze mooie dingen, moet je zeker wel even stil staan, want het blijft een wonder...
Liefs xx

Hé hannes, jij hebt ook nix te doen vanavond of wel? Hahaha. Ja je hebt gelijk. Vind ook dat de klusperiode er helemaal bij hoort. Misschien is het wel steeds een teleurstelling, maar als  het na 7 rondes ofzo toch raak mag zijn kijk je terug met een glimlach. Naar de leuke en naar de minder leuke dingen. Het in de eerste ronde al zwanger raken lijkt me ook niet ideel, want steeds die spanningen van die NOD, vond dat heerlijk. En als je dan na een paar rondes mag ontdekken dat je zwanger bent, des te groter het wonder voor je is. Oww wat ben ik weer heerlijk zweverig bezig hihi. Sorry hoor! Maar ik zie in al het negatieve uiteindelijk het positieve en niets gebeurt toevallig, dat geloof ik echt. Een kind is en blijft een geschenk van God!!

Liefs van mij.

Hey Lesy..
ja mijn mannetje is weg, dus ik zit op de pc..
Moet wat he...
Liefs xx

Hoi,

Lesy,
Ik denk dat het oprekken van baarmoeder is hoor. Dat kan best pijn doen die bandenpijn, en kan best vroeg komen. Je moet denken dat je baarmoeder nu al veranderd, je darmen aan de kant worden geduwd. Er gebeurd dus een hoop.

Cato,
Begrijpelijk dat je baalt, hoop dat het volgende ronde wel raak is.
Succes en sterkte meid.

Hannes,
Goed dat je thuis bent gebleven, en morgen dokter, ik ben benieuwd.

Hier gaat het goed, nog steeds erg druk in buik, en weer erg jeuk op me buik, grrr.
Haha, maar ach ja, niets aan te doen.
Had vanavond visite, wat moeilijk om je mond te houden, haha, een keer bijna mondje voorbij gepraat. Maar verder niet meer op ingegaan, hehe, kreeg geen reactie terug, had ook gezegd dat ik het nog niet wist.

Liefs.

Hey bloemetje, hoe was mijn recept..?
Oppassen dat je je niet voor bij praat..

Terug
Bovenaan