***Meiden van 20 t/m 24 jaar*** Deel 4!!!

@Cato: Ahhh jammer!! Ik had ook goede hoop voor jou, echt waar! Maar wel 1 voordeel met deze maand, je zit dan niet met misselijkheid aan je kerstdiner en kan een borrel drinken met oud&nieuw. Januari wordt de volgende knalmaand!!!

@Bloemetje, mooi hoor die echo's op hyves! Hoe kan zoiets echt zijn hé, ongelooflijk!
Owja, had zelf nog even een brandende vraag. Vanmorgen had ik zo een pijn, dat ik even ineengedoken op de bank zat. Het voelde net of  iemand mn heupen aan het uiteenduwen was van binnenuit. Wat een gemene pijn, en het duurde zo ongeveer 5 minuten. Wat kan dat geweest zijn?? Was bang dat het miskraam was, maar dat was het niet anders had ik dat vandaag wel vernomen. Hoop dat je me kunt helpen!!

Liefs Lesy.

Owjah BON nog gefeliciteerd met je verjaardag meis!!!
Leuke dag gehad??

Kuskuskus :p

NOD

Naam:                              
Leeftijd:
Datum:
Ronde:    
Kindje:            

Hannes
22
09  december
4
1 na mk

Bon
22
17 december
1
1

Cato
23
18  december
3
1

Meisje
23
19 december
Proefronde
1

MD
20
23 december
1
1

Waterman
22
26  december
11
1

Anne
22
11 januari 2009
3
1

Turtle
22
??
3
1

Wachtbankje

Naam:
Leeftijd:
Reden:                                                          
Ronde:
Kindje:

Iedereen...
-
-
-
1

Zwanger

Naam:
Leeftijd:
Ronde:
Kindje:                  
Uitgerekend:    

Bloemetje
23
na 4e ronde
1
17 april 2009

JMV
23
na 5e ronde
2
04  juli 2009

Greet
22
na 9e ronde
1
18 aug 2009

Lesy
21
na 3e ronde
1
20 aug 2009

Wie volgt??!!
???
???
1
???

Geslacht

Naam:
Weten??
Mogen wij het weten??
MEISJE
JONGEN

Bloemetje        
JA
NEE
??
??

JMV
NEE
NEE
??
??

Greet
?
?
??
??

Lesy
NEE
NEE
??
??

Echo's

Naam:
Datum:
Hoeveelste echo:
Hoever dan:
Tijdstip echo:

Bloemetje

5e echo-23 weken: we gaan naar geslacht kijken
6e echo-30 weken : ligging placenta?

JMV
17-11
1e echo!!!
7wk 2dg
15:30 uur

Bloemetje
23-12
Afspraak GYN

JMV
22-12
Echo 2.

Banner Bloemetje:

Banner JMV:

Banner Greet:

Banner Lesy:

Banner Anne:

Banner Cato:

Banner Meisje:

Anne, klopt je banner nu weer of niet?? Weet niet of ik het zo goed gedaan heb hihi.

Hee! Ons topic bestaat gelukkig weer!

@Bloemetje: super dat je kindje zijn/haar geslacht zo goed liet zien en dat het zo actief is zeg!! Nu heb je het ook gemakkelijker met namen bedenken enzo he  

@Cato: ow meis, ik vind het knap dat je jezelf er zo overheen kunt zetten. Al hoop ik nog steeds voor je dat het deze keer wel raak is hoor  Wel lekker dat je ovulatie dan eventueel precies op het juiste moment zou vallen. Heb je ook nog wat leuks of romantisch gepland voor in de vakantie?

@Lesy: geen idee wat de pijn veroorzaakt kan hebben. Misschien dat je baarmoeder zich al wat aan het rekken is oid? Hoe voel je je verder?

Ik kan haast niet wachten tot dit weekend! Zei al tegen vriendlief: "Zeg, als het nu wel raak is, dan moeten we natuurlijk naar Ikea enzo!"  Ben heel benieuwd... het was de laatste dagen onrustig in mijn (onder)buik. Mijn tepels lijken ook wat anders.. tepelhof lijkt groter en alles lijkt wat donkerder. Dacht eerst dat het aan mij lag, zag het spontaan in de spiegel en toen schrok ik even. Vanmorgen liet ik het aan mijn vriend zien met de vraag of hij ook wat zag. HIj zei van wel. Dus ik zei al: "Je mag het niet alleen zeggen om mij te pleasen hoor!" Maar dat was niet zo  Hij zag ook echt verschil. Vandaag was het wat rustiger in mijn onderbuik. Ben benieuwd hoe het morgen is.

Met mijn Mirena had ik altijd een paar dagen van tevoren enorme golven van pijn. Die zijn nu nog niet voorbij gekomen. Die pijnen zijn te vergelijken met een soort weeen, zegt men. Ze komen langzaam op, bereiken hun hoogtepunt en ebben dan weer weg tot je niets voelt en dan begint het van voor af aan. Dat is echt vervelend! Maar goed, zolang ze uitblijven wacht ik rustig af. Gisteren voelde ik de hele tijd "geborrel" in mijn baarmoeder. Het deed geen pijn, maar ik voelde het wel.

Nou heel verhaal, hoop dat jullie de draad niet kwijtgeraakt zijn ondertussen haha!

Haast vergeten, Bon een hele fijne verjaardag meid!! Nu maar hopen op leuke cadeautjes

@Meisje: Ik weet niet of dat oprekken af kan bij 5 weken? Lijkt me wel wat vroeg? Pfff ik voel me zo suf, heb hier totaal geen ervaring in haha. Ow jij hebt je nod ook bijna hé? Heb je een voorgevoel of vermoeden? Ik hoop het zo voor jullie! (Voor wie niet trouwens haha)....Die veranderingen zijn dan wel spannend hé? Ik hier voel me net weer als toen ik 15 was, borsten groeien weer hihi....:p *LOL*......

Liefs mij.

@lesy hoe voelt die pijn, als ongi? Ik heb dat al een week dus soort kramp in me buik heb lopen googlen en er word gezegd dat je baarmoeder ant oprekken is. We schelen twee dagen hihi dus dat zou het bij jou ook kunnen zijn!!!
@cato dikke pakkerd voor jou lieverd. Had het zo ontzettend gehoopt.

Liefs

He lieve Greet,

Dank je voor de pakkerd.
Tja de teleurstelling is er natuurlijk wel,maar goed we moeten positief doorgaan he want met treuren is nog nooit iemand zwanger geraakt!
Baal wel verschrikkelijk van die ongi,ik voel me gewoon altijd zo verschrikkelijk vies en vadsig die dagen. snap niet waarom wij vrouwen dat altijd moeten doorstaan!

En Lesy kan best zijn dat je baarmoeder al oprekt hoor meis. Moet eigenlijk onze expert bloemetje even vragen.
ga zo de film maybe baby kijken lijkt me toepasselijk,hihi.

kus voor alle  lieve meiden

Terug
Bovenaan