***Meiden van 20 t/m 24 jaar*** Deel 4!!!

Oww bloemetje, bedankt bedankt!!!! Jij weet dit allemaal natuurlijk al!! Pff we voelen van alles maar er gebeurt ook heel wat van binnen. Zou wel eens een dagje door een microscoop willen kijken wat er allemaal gaande is in mijn lichaam :p Daar sta je nu gewoon niet zo bij stil haha. Nu al oprekken, en ons "kleintje" is nog niet eens met het blote oog te zien hahaha ;-) LOL....

Pfff vandaag gewerkt weer, steeds spookte door mn hoofd hoe mn collega's zouden reageren als ik ze ons geheimpje openbaar maak. Ik scheel nu 6 weken met mn collega, dus er is straks nog een probleem als we allebei met zwangerschapsverlof gaan haha. We zijn maar met 6 man personeel in totaal haha. Naja, niet mijn probleem toch??

Liefs.....

Hey Lesy, niet bij stilstaan van dat probleem op je werk.. is niet jouw probleem he.. Gewoon lekker genieten..  
Wel fijn dat we al zo'n expert in ons midden hebben he..
Wanneer wil je het je collega's gaan vertellen?
Liefs xx

Hannes, wat voor recept :p
Ik zit nu aan een dikke schaal zelfgemaakte warme  bitterkoekjesvla ;-) Oww wat slecht!

Ik ga het na oud en nieuw vertellen. Ben dan bijna 8 weken, en dan moeten we de nieuwe planning inleveren, onze vakanties doorgeven etc. Dus dan moet het ook echt, en ach, het maakt mij verder ook niet uit. Het is soms best hard lopen op het werk, dus dan weten ze even af van mn situatie :p Mn collega heeft het ook vertled toen ze 8 weken was, dus kan ik dat ook wel doen.

Heerlijk zo te beppen.....

WHAHAHA, dus je zit OP je pc, niet zo best haha...Lijkt me wel moeilijk internetten zo ;-)
Nee maar spannend joh! Morgen er om acht uur al wezen, dat wordt vroeg uit bed!!

Moet ik HA bellen om door te geven dat ik zwanger ben? Of moet ik echt op spreekuur komen\? Weet dat niet zo goed. En ik weet ook niet welke verloskundigenpraktijk goed is, weten ze dat bij de huisarts???

Liefs mij.

Spekjes door de boerenkool.. Doe jij dat ook? Of doen ze dat alleen hier inde buurt?
Als ik zwanger zou zijn, zou ik het pas later vertellen denk ik, of ik moet zo ziek ervan zijn, dat ik er niet omheen kan..

Ik heb gewoon een afspraak gemaakt om het even persoonlijk te vertellen, hij heeft me toen gezegd dat hij me kon aanbieden naar welke verloskundige ik kon gaan, maar wet eigenlijk niet of dat met verwijzing zou moeten, ik denk het eigenlijk wel, want bij een gynocoloog kun je ook niet zonder verwijzing terecht.. Ja je kunt natuurlijk je collega misschien vragen voor een goede verloskundige.. Maar het is maar altijd de vraag, bij d een klikt het en bij de ander niet..

WAT? Boerenkool met spekjes? Dat ken ik hier niet anders in friesland haha!!! Oud nieuw, sorry ;-) Maar je hebt gelijk, het is een verrijking van je boerenkool haha.

Ja zou het wel later willen vertellen, maar kan niet vanwege de planning. Toen mn collega het al met 8 weken ging vertellen waren ze al boos dat ze het niet eerder had verteld. Dat vond ik wel heel erg trouwens hoor, dat ze zo reageerden. Maar goed!!?

Kuss

Terug
Bovenaan