A
Anoniem
Guest
Oww bloemetje, bedankt bedankt!!!! Jij weet dit allemaal natuurlijk al!! Pff we voelen van alles maar er gebeurt ook heel wat van binnen. Zou wel eens een dagje door een microscoop willen kijken wat er allemaal gaande is in mijn lichaam
Daar sta je nu gewoon niet zo bij stil haha. Nu al oprekken, en ons "kleintje" is nog niet eens met het blote oog te zien hahaha ;-) LOL....
Pfff vandaag gewerkt weer, steeds spookte door mn hoofd hoe mn collega's zouden reageren als ik ze ons geheimpje openbaar maak. Ik scheel nu 6 weken met mn collega, dus er is straks nog een probleem als we allebei met zwangerschapsverlof gaan haha. We zijn maar met 6 man personeel in totaal haha. Naja, niet mijn probleem toch??
Liefs.....
Pfff vandaag gewerkt weer, steeds spookte door mn hoofd hoe mn collega's zouden reageren als ik ze ons geheimpje openbaar maak. Ik scheel nu 6 weken met mn collega, dus er is straks nog een probleem als we allebei met zwangerschapsverlof gaan haha. We zijn maar met 6 man personeel in totaal haha. Naja, niet mijn probleem toch??
Liefs.....