***Meiden van 20 t/m 24 jaar*** Deel 4!!!

Goedemorgen lieve meiden..
Ik kom dus net van de huisarts af en ben eigenlijk best wel boos!!!!
Hi vond dat ik me nit zoveel zorgen moest maken, toen ik net van de pil
af was was mijn cyclus toch immers ook langer als 28 dagen, toen
ben ik ook al bij de gynocoloog geweest en toen was er niks aan de hand, dus
meid, waar maak je je druk om.... Nou best doktertje, omdat ik een maand geleden te horen heb gekregen een cyste te hebben, heel erg veel pijn heb steeds en nu 8 dagen overtijd ben.. GRRR Daarom!!!! Maargoed, hij heeft gebeld en nu kan ik maandag de 22ste. Ben ik nu echt overbezorgd? Of is het normaal. Wordt er echt gek van..
Nou genoeg gezeur dan maar weer, stop dalijk wel weer een zetpil in m'n kont en dan zakt het wel weer en zo zingen we het wl uit tot maandag.. zucht...

Lesy, lekker geslapen? Net uit je bedje? Lekker he.. Ik sliep om half 2 nog niet, en dat terwijl ik est moe was. M'n man was idd erg laat, maar hij dacht dat hij had gezien dat het 22.00 uur was, maar bleek al 23.00, een toen is hij maar gauw naar huis gekomen. Ach ja, kan er wel mee leven. Zo gaat het altijd... En maakt me ook iet zoveel uit. Vandaag zou hij eerder zijn zei hij.. Haha.. Tuurlijk!!
En vandaag de verloskundige bellen, spannend..

Greet, goedemorgen, leuk om je gezicht eindelijk erbij te kunnen halen. Ook lekker geslapen? Misschien duurt het nog even voor je beseft zwanger te zijn, maar dat komt wel als je de echo strakjes hebt gezien, dat het er dus echt zit en dat niet alleen een test verteld dat het zo is, lekker van genieten dus... Ga je ook vandaag bellen?

Cato, mm een half dagje werken en dan de boodschappen. Is toch niet zo erg, alleen dan dat het geld kost.. En bijna vakantie, wat wil je nog meer, dat is dan weer het voordeel van werken op een school, de schoolvakanties.. Ik hoop niet meis, dat je ongie doorkomt. Hoop nog steeds dat je gewoon vet zwanger bent.. Ik duim nog steeds voor je, maar mocht het niet zo zijn, dan gaan we samen de volgende ronde positief in.. Dat MOET dan gewoon.. hahaha.. Morgen je NOD toch?

Bloemetje, vandaag weer werken? Of nog lekker thuis? Ga je nog steeds zwemmen? Lijkt me wel relaxend! Ik ben benieuwd wat je van mijn recept vond, of was het zo vies dat je er nu nog ziek van bent.. Haha!! Hoe was de reactie van je vriend eigenlijk toen hij wist wat het ging worden?

Meisje, spannend voor jou als je al zoveel dingetjes voelt, het zou wel super zijn als het meteen raak is he..

Trouwens weetje wat eigenlijk best eng is, vorig jaar heeft een paranormaal persoon gezegd dat ik over 10 jaar 1 zoon zou krijgen.. Een maand later was ik zwanger en dat ging mis.. Toch spelt het weleens in mijn achterhoofd, geloof niet alles, maar sommige dingen wist ze wel heel goed, maar ja toekomst voorspellen is natuurlijk wel een gokje wagen...

En Bon, vandaag je NOD.. Spannend... Ik duim voor je!!

Ps, lesy, ik heb eigenlijk nog geen banner en aangezien jij er hel handig in bent, zou je er niet eentje voor mij willen maken, please? Mijn NOD was 9 dec, maar ja die is er dus nog niet.. Ik weet niet oe je dat moet maken, maar als je meer moet weten daarvoor dan hoor ik het wel...

Nou ik ga me even een beetje inspannen bij de sportschool, nee dames, geen zorgen, niet te veel, ga meer voor de gezelligheid. En vanmiddag oppassen om mijn nichtjes, papa en mama moeten nog voor de kerst op pad.. Gezellig dus.. Ik spreek jullie denk ik vanavond wel weer..

Liefs xx

@Hannes: ik vind niet dat je je teveel zorgen maakt hoor! Je bent terecht bezorgd, zeker omdat je dus wel echt wat hebt/had. Jammer dat die HA-en vrij vaak een beetje traag zijn in het doorverwijzen etc. Komt echt vaker voor...
Iemand die paranormaal begaafd is kan vaak niet heel precies de toekomst voorspellen. Althans, dat is mijn ervaring. Ze kunnen niet zeggen: "Op woensdag 25 maart 2018 om 17:35 zal je bevallen van een zoon." Niet dat ze dat gedaan heeft, maar zo wil ik aangeven dat er altijd een ruime speling mogelijk is. Nog niets ligt helemaal vast, door de keuzes die je neemt kies je voor een bepaalde route door het leven. Daar geloof ik wel in  en ook in het feit dat er meer is tussen hemel en aarde. Zo ben ik er bijvoorbeeld heilig van overtuigd dat kinderen hun eigen ouders kiezen. Zelf heb ik ook heel sterk het gevoel dat wij een zoon krijgen de eerste keer. Ik weet niet of ik nu wel of niet zwanger ben, maar ik voel wel heel sterk dat het de eerste keer een zoon wordt. Waarom weet ik niet precies... Je moet er maar net in geloven natuurlijk haha  

Nu vind ik het ook wel heel spannend worden voor dit weekend hoor! Hebben zaterdag een familie-avond met het gezin van mijn vriend (zijn ouders + broertje en wij). We gaan een leuk spel doen. Heb vriendlief al wel gevraagd of hij het al wil vertellen als ik zaterdag positief zou testen. Hij wil liever nog even wachten, ik zou het het liefst meteen aan al onze naasten willen vertellen! Dat is dus ouders, broers en zussen en hele goede vrienden. Maar ik  moet eerst maar eens positief testen!

Nu moet ik wachten op de mannen van de radiator die vervangen dient te worden... blegh, hou niet van wachten op een ander. Moet ook nog aan het werk, maar ja... dat lukt zo dus niet want dan moet ik van huis. *zucht* Heb altijd zo snel het gevoel dat ik de hele dag een beetje aan het lamballen ben.

Goede morgen allemaal

zo de kapper net gebeld.... morgen om half 2 moet ik er zijn spannend ben al in geen jaren bij de kapper geweest me tante knipte me puntjes altijd  haha

BLoemetje.. erg mooi dat je echo goed was!! ik wou hutspot hebben gister had ik al in e koelkast maar had er later toch geen zin aan dus heb ik maar witte bonen in tomatensaus warm gemaakt hahahaha

cato.. ah niet ongi worden!! haha anders de klusperiode in de vakantie ja dan moet het helemaal wel goed komen tijd genoeg maar 2 weken in bed blijven ;)

Iesy dankje volgens mij klopt hij nu wel weer hahaha

Hannes ja vandaag lekker vrij ga bijna niksdoen vanavond verjaardag me nichtje is 16 geworden hehe laatste verjaardag van dit jaar haha.. ja   vorige x had ik een cuclus van 39 dagen wordt je niet goed van pff de eerste keer na de pil was zo mooi 28 dagen en het wordt nog steeds langer hoop dat het nu weer korter wordt haha langer dan 39 dagen moet ik echt niet hebben pffff
Suc6 vandaag bij de ha hoop dat die je door kan sturen zo snel als het kan!!

Iesy nee dat is niet jou probleem op het werk als je maar met 6 man personeel bent haha wij hebben ook maar een klein groepje 9 man personeel :d als ik zwanger zou raken ben ik ook wel benieuwd naar de reacties en helemaal van ons hoofd. die was met de vorige collega ook niet zo blij dat ze zwanger was dus maarja kan me er niet druk om maken zei heeft zelf ook kinderen en kan na gaan dat bijna elke vrouw dat wil dus ze moet niet zeuren hahahaha

haha wij eten ook altijd op de bank voor de tv hahaha dus je bent niet de enige Iesy ;)ik ben dan atwt aan het kijken ahhaha maar me vriend wil ook niet aan tafel eten.. alleen als we kinderen hebben hahah dan is het anders zegt hij ;)

Greet.. wat leuk dat je man helemaal door het dolle is hahaha

Hannes.. wat vervelend dat je ha zo reageerde bah stomme artsen ooka ltijd hebben ook geen gevoel  maar hij stuurd je gelukkig nu wel door!!

Zo lieve meiden haha ik ga er weer ff vandoor tot straks een keer weer :D

Liefs Mij

NOD

Naam:                              
Leeftijd:
Datum:
Ronde:    
Kindje:            

Hannes
22
09  december
4
1 na mk

Bon
22
17 december
1
1

Cato
23
18  december
3
1

Meisje
23
19 december
Proefronde
1

MD
20
23 december
1
1

Waterman
22
26  december
11
1

Anne
22
11 januari 2009
3
1

Turtle
22
??
3
1

Wachtbankje

Naam:
Leeftijd:
Reden:                                                          
Ronde:
Kindje:

Iedereen...
-
-
-
1

Zwanger

Naam:
Leeftijd:
Ronde:
Kindje:                  
Uitgerekend:    

Bloemetje
23
na 4e ronde
1
17 april 2009

JMV
23
na 5e ronde
2
04  juli 2009

Greet
22
na 9e ronde
1
18 aug 2009

Lesy
21
na 3e ronde
1
20 aug 2009

Wie volgt??!!
???
???
1
???

Geslacht

Naam:
Weten??
Mogen wij het weten??
MEISJE
JONGEN

Bloemetje        
JA
NEE
??
??

JMV
NEE
NEE
??
??

Greet
?
?
??
??

Lesy
NEE
NEE
??
??

Echo's

Naam:
Datum:
Hoeveelste echo:
Hoever dan:
Tijdstip echo:

Bloemetje

5e echo-23 weken: we gaan naar geslacht kijken
6e echo-30 weken : ligging placenta?

Bloemetje
23-12-08
Afspraak GYN

JMV
22-12-08
Echo 2.

Lesy
12/01/09
1e echo!!
8wk + 2dg
15:40 uur

Banner Bloemetje:

Banner JMV:

Banner Greet:

Banner Lesy:

Banner Anne:

Banner Cato:

Banner Meisje:

Goedemorgen allemaal!!!

Zo, mijn afspraak met de verloskundige staat! Heb de huisarts ook al even een bezoekje gebracht en de dokterassistente was super aardig. Ze heeft de beste verloskundigenpraktijk voor me opgezocht! Dus dat is nu ook klaar haha.

Ben ook even de stad in geweest voor een dagboek en het boek "Velig zwanger" en "help, ik heb mn vrouw zwanger gemaakt". Ben dus weer een beetje bij haha. En natuurlijk even die Zwitsal billen en borsten creme gekocht...Heerlijk!!!

Nu die afspraak staat is het toch wel een beetje echter aan het worden. Nu maar hopen dat alles goed blijft gaan....

Dat wou ik gewoon even kwijt hihi....Liefs van mij.

Ow hannes, ik wil er wel 1 voor je maken meis, maar dan moet je de eerste dag doorgeven dat je ongi bent geworden, en hoelang je gemiddelde cyclus is. Maar je bent nog niet ongi geworden toch? Dus dat misschien eerst afwachten? Anders klopt dat ding volgens mij niet haha :p

Ik zal even eten, ben misselijk aant worden.....

Zo dames, Hadden we niets te doen gisteravond en vanmorgen? Haha,
Wat een drukte zeg. Zal maar weer eens gaan lezen, gelukkig schermpje openstaan om te reageren.

Hannes,
Het was lekker, hehe, vanavond weer, alleen zonder spekjes want die zijn op, hihi, nou ja, dr zijn dr nog een paar. Hehe, dus gaan we vanavond weer aan de boerenkool, had beetje teveel gemaakt, hihi.
Ik een expert?

Lesy,
Ja, ben blij dat ik jullie af en toe antwoord kan geven, maar ja, weet niet of het altijd het juiste antwoord is hoor. Haha, en zo deskundig ben ik nu ook weer niet hoor, is eerste kindje he, hihi.
Bitterkoekjesvla, aaah, mag ik dr bij komen zitten, ow, ze is wss al op nu.
Klinkt lekker.
Ooh, en bijna vertellen meid, spannend, hihi.
Voor verloskundige heb je geen verwijzing nodig hoor, je kan ha vragen welke goede zijn, maar ook zelf even zoeken op internet naar verloskundigen in de buurt. bellen en gewoon afspraak maken.
Wel ff al je gegevens bij de hand houden, zoals zorgverzekeringsnummer en die toestanden.
En boos omdat ze het pas met 8 weken vertelde? Officieel moet het pas drie maanden voor je zwangerschapsverlof ofzo. :s wat raar.
Als jij het met 12 weken pas wil vertellen is dat je recht hoor, je moet het niet met 8 weken doen omdat je je verplicht voelt.
Al heb ik het ook met 8 weken verteld. Omdat ik best misselijk was en met eten werk.

Cato,
Hoe voel je je nu? Gaat het?

Greet,
Hehe, wat lief van je man, hehe, leuk hoor dat ie zo reageert. Mijn aanstaande (hehe) is er wat rustiger onder, hij ziet het allemaal wel, soms wel jammer, maar hij is gewoon niet iemand die helemaal door het dolle heen gaat. Toen ie gister de echo foto's zag had hij wel even zoiets van, zo, dat is mn kleintje. Hihi.

Meisje,
Spannend dat afwachten, en ja inderdaad, kinderen krijg je, die neem je niet.
En oorsuizen en duizelig, bah bah. niet fijn.
Ook ik zou het net als je vriend nog niet vertellen dan, maar ja, misschien heb je wel erg leuke en goede reden om het dan te vertellen.
Spannend hoor meid.

Anne,
Was erg leuk om te zien weer die echo.
En morgen naar de kapper, leuk hehe, wel foto op de hyves he?
Hihi.

Hannes,
Even goed lezen meid.
Je bent niet overbezorgd. Je wil gewoon zekerheid hebben, en wat kan jij daar aan doen meid? Niets, het is jou lichaam, en niet dat van hem.
Fijn dat je de 22ste mag meis. En zo te lezen heb je ook nog steeds pijn. Dus gewoon ene oortje in en andere weer uit over wat ie zij.
Dank je voor je berichtje meid, xx
Vriend reageerde leuk op het nieuws. Haha, hij vond de echo's ook erg mooi.
Toen ik vertelde van dat moment dat ik zo emo werd, zat hij me wel ff aan te kijken, jij gekkerd haha. Je weet wel wat ik bedoel he :)
Ik ga trouwens niet meer zwemmen, gaat niet meer met mn uitslag, kan ook niet langer dan vijf a tien minuten douchen want dan word de jeuk weer heel erg. Volgende week maar eens aankaarten bij de gyn.
En recept was lekker hoor, haha, word hier blijkbaar ook meer gedaan, maar had het nog nooit gezien.

Ook hier eten we aan tafel hoor, enkel op zondag niet, dan is het patatdag en dan gaan we op de bank zitten. Ooh, wat krijg ik zo een zin in een krokketje. :s Maar ga maar stokbroodje met kaas en eitje eten. En de rest met kruidenboter denk ik, haha, daar raak ik nu beetje verslaafd aan, alleen als ik er teveel van eet word ik daarna weer misselijk. oeps, tja, het is het een of het ander he.

Ook net kerstpakket gehad van de baas, hehe, erg leuk pakketje is het. Met thee,koffie,jam,muesli, kopjes en een wekker, jus d'orange.
Heerlijk, hihi.
Vandaag weer gewerkt, maar merk dat me lichaam weer minder aankan, auw, dus vandaag verder maar erg rustig aan doen.

Liefs

Lesy,
Fijn dat eerste afspraak staat, is gelijk met eerste echo?
Spannend hoor,en duurt niet eens zo lang meer, hihi.

Hier ook maar eten, maag gaat ook moeilijk doen.

Morgen uit eten met werk, zag net ff menu wat we konden kiezen, bijna allemaal biefstuk, aaaah vind ik niet leuk nu, vind het heerlijk, maar mag het nu niet eten.
En andere keuze was spare rib en zalm, aaah, geen van beiden vind ik super, dus maar eens gaan bedenken wat we willen, hihi.

Liefs

Terug
Bovenaan