***Meiden van 20 t/m 24 jaar*** Deel 4!!!

Ow dat komt dan mooi uit, ben ook wel benieuwd wat ze dan gaan zeggen..

Ja ik ook wel, maar ben nu eenmaal een lui varken ;-) Vind het teveel moeite om de tafel te dekken voor ons samen. Zitten altijd knus op de bank tekenflims te kijken hihi......Nu moet ik niet nog meer geheimen onthullen, lachen jullie me straks vierkant uit :p

Haha, leuk hé dat chatten
Hoe laat ga jij eigenlijk op bed? Ik ga wel zo, want wil een beetje vroeg uit bed voor mijn doen haha. Ongeveer 9 uur.
Hmm weer heerlijk slapen....
Ben erg benieuwd wat je arts gaat zeggen meis! Hoop dat er niets vervelends is hoor!!

Nee joh, vind het wel leuk je beter te leren kennen, ik dek ook nooit de tafel, schep aan de aanrecht op en ga aan tafel zitten, dus eigenlijk hetzelfde als op de bank, maar dan aan een tafel.. ik kijk heel weinig televisie en zie m'n mannetje al niet zo aak, dat ik het wel fijn vind om even de dag door te kletsen..Maar we eten ook heus wel eens bij de tv. Als ik alleen ben in ieders geval wel heel vaak...

Als m'n mannetje thuis komt ga ik naar bedje.. Morgen ook weer rond 7 uur eruit.. Bah bah.. Niks aan. Maar het is voor een goed doel he.. Heb jij geen msn btw?

Ow gelukkig, ben ik niet helemaal de enige. Wat een onderwerp ook haha ;-) "Hoe eet jij, aan de tafel of op de bank?" whahaha. Melig is dit......Ja leuk elkaar zo een beetje te leren kennen, heb nog niet met jou gechat :p Gezellig......

Vroeger had ik MSN, maar tegenwoordig maak ik daar helemaal geen gebruik meer van. Geen tijd is een smoesje, want zit hier elke dag op het forum haha. Ik weet niet, mn laptop loopt gewoon zo vaak vast met MSN, niet zo goed......

Komt je man altijd zo laat thuis??? Bah ja....Gelukkig zie ik mn mannetje gewoon elke dag met het eten....

Je kunt het maar ergens over hebben toch.. Oja chips eet ik ook altijd onderuit op de bank... Haha.. Zoals nu.. Wat erg he.. maar zooooo Lekker

Terug
Bovenaan