***Meiden van 20 t/m 24 jaar*** Deel 4!!!

Ohhhhh CHIPS?!? In je eentje? Kom ik ff bij je zitten, gaan we samen snaaien :p

Ow dat is jammer dat hij dan vastloopt, ik heb er geen last van. Hij werkt 's avonds veel bij, en als het mee zit is hij op tijd, maar zoals vandaag dus niet.. Maar ja.. als ik normaal moet werken lig ik er wel al in hoor..

Hij komt nu thuis, dus log ik af, je hoort morgen weer van mij.. Slaap lekker.. kusss

Ik ook hoor, het is dat ik morgen vrij ben, maar anders?! Meestal lig ik dan wel tien uur op bed, anders ben ik een wrak als ik er om kwart voor 7 uit moet. Pff wat een gezeur hé, opzich is het helemaal niet vroeg maar ja.

Meis, denk dat ik nu toch wel op bed ga, krijg last van mn schouders als ik telang aan het internetten ben. Alvast veel succes morgen en lekker slapen!!!
Hoop dat je mannetje snel thuis is, het is ook al kwart over 11??

Liefs lesy

Goeiemorgen dames,

Zozo Lesy en Hannes hebben een flinke chatsessie gehouden!
En wat een onderwerpen ook he! Hier een ouderwets iemand die echt aan tafel eet. Is persoonlijk maar ik vind dat een moment van de dag dat je dan toch even echt met elkaar praat over je dag enzo. Tv leidt me anders teveel af op de bank denk ik,hihi.
Hannes ik ben heel erg benieuwd wat de huisarts zegt. Succes meid!
Vandaag weer een half dagje werken en dan eerst maar eens om boodschappen,getsie.
Hopelijk is het niet al te druk en kan ik daarna lekker met een kop thee in de bank.
Ach nog een paar dagen en dan is het alweer vakantie,wat vliegt de tijd toch.

kus

Goeiemorgen!!!!

Gezellig gisteravond heerlijk om te lezen!!

@hannes lieverd denk niet dat je dit nog leest maar wil je heel veel succes wensen bij de dokter, ik hoop dat je er wat aan hebt meid!!! Sterkte
@cato heb je twee weken vakantie?? Lekker hoor!! Vind het echt balen dat je ongi aan het worden ben kan dat gewoon niet uitstaan gun het jullie zo.
@lesy ben benieuwd meid!! Ik weet het ook niet denk dat ik gewoon de verloskundige bel en dan maar vraag hoe of wat! Moet je nagaan ons kruimeltje is ter groote van een rijstkorrel, kun je het je voorstellen ik nog echt niet!! Haha en je gewoontes veranderen hihi dat word nog wat met jou!
@bloemetje het is zo 2 februari hé!!! Heb je al vanalles geregeld??
@tutle mmm ga zo n boek ook aanvragen denk leuk leuk. Ben je nog druk met werk? Hoop dat je gauw over je teleurstelling hene ben.

Hier gaat het super hoor!!! Heb wel veel buikpijn/kramp en s avonds tussen 5 en 8 ben ik doodmoe!! O ja en meloenen natuurlijk ;-) Kan het soms nog helemaal niet bevatten allemaal maar ja tis ook pas een paar weekjes denk dat het echte besef pas komt als ik met een dikke buik rondloop!! Me man is helemaal door de dolle heen die waant in hogere sferen haha echt leuk is dat hij is er zo gelukkig mee. Lijkt wel of tie nog liever voor me is dan anders haha en dat kan al nauwelijks. Zo thats my story........

Fijne dag allemaal ben er ant eind van dag weer! Ga werken

Liefs Greet

@Greet: wat ontzettend fijn dat je man zo dolblij is! Dan kunnen jullie mooi samen fantaseren van dat kleine mensje wat nu in je buik groeit

@Lesy: waarschijnlijk dus toch je baarmoeder die aan het rekken en strekken is  Zo snel gaat dat dus. Had ik al gevraagd hoe je je verder voelt? Hadden jullie trouwens al spulletjes gekocht voor op het kamertje? Ja toch? En inderdaad; een kind blijft een geschenk! Je kunt dan ze ook alleen krijgen en niet nemen. Vind het soms hinderlijk als iemand zegt: "Ik denk dat ik later 3 kinderen neem." Dan denk ik: "Ik hoop voor je dat je ze krijgt!"

@Hannes: veel succes vandaag bij de HA! Hopen dat er meer verheldering komt.

@Cato: ben je nu echt helemaal ongesteld? Of is het misschien een lichte bloeding.

Hier gaat verder alles goed. Voel me verder niet anders, ja soms wat oorsuizen en wat duizelig. Verder prima! Heb wel steeds een beetje een nat gevoel van onderen.. maar verder gebeurt er weinig. Nog niks roods gezien oid en nog geen enorme krampen. Ik wacht rustig af

Terug
Bovenaan