***Meiden van 20 t/m 24 jaar*** Deel 4!!!

Greet GEFELICITEERD(K) een vruchtbare maand voor een aantal dames!!

Dankje voor de lieve berichten meiden..
Voel me nog steeds gewoon klote..

Lesy, bloemetje is een dagje naar haar ouders, dus die zal er vanavond wel weer zijn.
dan hoef je je geen zorgen te maken.

Bon, gelukkig leuke verjaardag gehad, maar dan ben je ook bijna jarig, of al geweest?
In ieders geval proficiat meis.

Meisje, het geeft niet dat je niet weet wat te zeggen. Weet ik namelijk ook niet. haha!

Ik maak me dan nu toch wel weer zorgen, waarom er nog geen rd'tjes om de hoek zijn kome kijken. Ivm met die cyste... Nou ja, niet over denken..

Vanavond ga ik naar Gerard Joling, concert met een vriendin, zal best goed komen, maar heb echt geen zin meer..

Liefs xx

@lesy gefeliciteerd meid echt super Leukkk. ik ga volgende maand stoppen met de pil.

@hannes1986 dat is minder leuk nieuws snap dat je nu ff verdrietig bent, ik zal voor je duimen in de volgende ronde. kop op meid.

volgende week ben ik op vakantie dus ik zal dan niet te zien zijn op het forum.
ik zal wel ene hoop moeten lezen als ik terug ben hihihi.

geniet nog ff van de laatste dag van het weekend

liefsss nathalie

Okeej Hannes, dankjewel. Maak me ook zomaar zorgen om iedereen haha. Vanavond ook nog naar Gerard Joling concert! Was leuker dat je test positief was gewest meis, dan zat je wat meer in de feeststemming dan nu. Wel jammer....Toch wil ik je een fijne avond toewensen! Hoop dat je er toch een beetje van kunt genieten....

Zal even afwassen met manlief en daarna lekker even 2 uurtjes slapen, heerlijk.

Tot laterss...KUS

Hoi allemaal!

@Lesy: slaap lekker!

@Hannes: ooeh een concert van Geratd Joling, lijkt mij ook leuk zeg. Heb je in ieder geval lekker wat afleiding. En meis, laat je niet zomaar uit het veld slaan! De volgende ronde is het ook bij jou raak  

@Bon: misselijk? Ow jee! Hoe voel je je verder? Wat denk je zelf?

@M88D: vervelend zeg als je vriendin zo praat. Dan ga je inderdaad denken dat ze het er niet helemaal mee eens is. Gelukkig heb ik zelf geen vriendinnen die dat doen, maar het lijkt me wel echt irritant. Weet zij trouwens hoe jullie er financieel voor staan?
Ik merk bij ons dat veel mensen zoiets hebben van: "Ooow! Geld zat daar!". We wonen in een groot huis, maar goed, we zijn ook geen miljonairs. Nu kunnen we het allemaal betalen en een kindje ook, maar zo zie je maar weer hoeveel mensen er alleen naar de buitenkant kijken...

Het lijkt mij trouwens een minder fijn idee als je ieder dubbeltje nog een keertje om zou willen draaien omdat je anders niet rond komt. Ik weet niet of ik in zo'n situatie bewust zwanger zou willen worden.. Geen idee of er iemand is die dat heeft hier hoor, maar dacht ik zo even aan.

Nou ik heb een beetje nieuws: heb wat lichte krampjes. Nu heb ik geen idee hoeveel dagen ik dat normaal voor mijn menstruatie had, maar ze zijn lichter lijkt het wel. Normaal gesproken had ik van die golven van pijn, die veel indringder waren. Kan ook komen doordat ik geen spiraal meer draag natuurlijk.

Vanmiddag even heerlijk paard gereden. Hadden de jonge merrie mee naar de binnenbak. Onze eigen bak is namelijk bevroren, dus ja, dan wordt het em niet. Nou goed, ze was erg attent, want het was lekker fris, maar uiteindelijk zaten er echt hele fijne momenten tussen. Ze wordt steeds constanter, al zal dat menigeen hier weinig zeggen haha  Maar goed, ze was braaf en dat geeft mij dan weer een super gevoel!

Lieve Hannes,

Meis ik heb er geen woorden voor wat onzettend **** voor je kon ik je maar helpen hiermee. Maar lieverd het kan nog hé ik teste ook eerst negatief!! Hou je taai eens krijg jij een wondertje en hopelijk is dat heeeeel erg snel het is je zo erg gegund!! Cato en al de anderen ook hoor!! Maar dit berichtje is speciaal voor onze hannes. Lieverd dikke kus meer kan ik niet voor je betekenen jammer genoeg!!!  

Liefs Greet

ps meiden bedankt!! Reageer morgen op jullie allemaal!!

AAAAAAAAAAAAAAAAAH,
Ben ook weer sinds gisteren niet geweest, niet normaal dames wat jullie hebben geschreven,
haha. probeer snel te reageren want moet zo weer weg.

Greet,
Jaaaaaaaaaa, eindelijk, na ronde 9.
GEFELICITEERD meid. Wat heerlijk, hihi, man onrustig lopen maken, moet kunnen toch.
En al lekker misselijk hihi, begint goed. Hehe, had ik ook hoor, na die test, dat je je opeens zwanger voelt.
Geniet er lekker van. Gaat goed hier he meiden.

Hannes,
Balen meid, zeker na het nieuws van Greet. Meid toch. Hoop dat je toch snel positief kan testen. Blijf voor je duimen.

Cato,
jij ook getest, ja meid, veel te vroeg he? Zou zeker nog wachten tot donderdag hoor. Heb ergens toch ook gevoel dat het bij jou wel eens raak kan zijn.

Lesy, hoe voel jij je?

Verder reageer ik straks of morgen. Voel me niet erg lekker. Weer veel pijn, erg moe, en misselijk. Moet zo naar schoonouders, gaan daar eten.

Sorry dat ik niet op iedereen heb gereageerd.

Liefs.

GREET GEFELICITEERD MEID!!!
wHOEHOE!!! YEAHHHHHHH WAT EEN VRUCHTBARE MAAND!!

KOM NOU EENS AUB OP ONZE HYVES!!!!!

-XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX-

Terug
Bovenaan