***Meiden van 20 t/m 24 jaar*** Deel 4!!!

ALLE ZWANGERE DAMES:

OP NAAR DE:

GENIETEN ALLEMAAL!!!!!!!!!!!!!!

EN HANNES ALLES KOMT GOED MEID!!!

Hoi,

Turtle, hihi wat een mooi plaatje.
Hihi.

Kreeg trouwens gister van familie reactie, zo meid, je buik gaat echt dik worden hoor, haha, sommige hadden me al bijna drie maanden niet gezien, haha, ze kwamen allemaal kijken. En probeerden los te krijgen wat het is, ja, weet het zelf niet.
En eigenlijk word ik toch wel weer erg nieuwsgierig. Maar ja, we moeten wachten, vriend wil geen pretecho.

Trouwens dit weekend gemerkt dat ik echt naar mn lichaam moet luisteren. Erg snel moe, ook slecht geslapen(ook al sliep Buddy bij tante, die ook twee honden heeft, hond helemaal kapot nu, haha. Hebben hele ochtend samen lopen spelen, van zeven tot twee, hihi) en gisteren verjaardag gehad, pfff, ben helemaal gebroken nu, blij dat ik niet zelf moet koken.

Meiden, ff vraag, vooral degene met hondjes, wat kan je eraan doen als je hond in de auto ziek word. Hij heeft heenweg en terugweg beiden keren gebraakt, heenweg een keer of 5 en terugweg 1 keer. Vorige keren zat ie in bench, maar daar word ie nu veel te groot voor. Hebben jullie tips? Vind het zo zielig, plus dat ik er nu zelf kotsmisselijk van word haha.

liefs

NOD

Naam:                              
Leeftijd:
Datum:
Ronde:    
Kindje:            

Turtle
22
03 december
2
1

Hannes
22
09  december
4
1 na mk

Bon
22
17 december
1
1

Cato
23
18  december
3
1

Meisje
23
19 december
Proefronde
1

Waterman
22
26  december
11
1

Anne
22
11 januari 2009
3
1

Wachtbankje

Naam:
Leeftijd:
Reden:                                                          
Ronde:
Kindje:

Iedereen...
-
-
-
1

Zwanger

Naam:
Leeftijd:
Ronde:
Kindje:                  
Uitgerekend:    

Bloemetje
23
na 4e ronde
1
17 april 2009

JMV
23
na 5e ronde
2
04  juli 2009

Greet
22
na 9e ronde
1
18 aug 2009

Lesy
21
na 3e ronde
1
20 aug 2009

Wie volgt??!!
???
???
1
???

Geslacht

Naam:
Weten??
Mogen wij het weten??
MEISJE
JONGEN

Bloemetje        
JA
NEE
??
??

JMV
NEE
NEE
??
??

Greet

Lesy
NEE
NEE
??
??

Echo's

Naam:
Datum:
Hoeveelste echo:
Hoever dan:
Tijdstip echo:

Bloemetje

5e echo-30 weken : ligging placenta?

+- 30 weken

JMV
17-11
1e echo!!!
7wk 2dg
15:30 uur

Bloemetje
23-12
Afspraak GYN

JMV
22-12
Echo 2.

Banner Bloemetje:

Banner JMV:

Banner Greet:

Banner Lesy:

Banner Anne:

Banner Cato:

Banner Turtle:

Banner Meisje:

Hey!!!

@Bloemetje: Jaa jij had veel te lezen zeker hé? Er zijn veel verschillende dingen geschreven. Ik stond er ook wel even versteld van hoor! Drukke dag gehad vandaag? Omdat je zo moe bent en pijn hebt? Meisje toch....das niet zo mooi. Vanavond maar goed in de rust dan.....

Ik voel me wel goed...Nog niet echt misselijk aan deze kant, maar wel af en toe een weïg gevoel. Ben ook iets licht in mn hoofd,  en voel af en toe nog van die steekjes. Verder gaat het prima. Owja, mn bosten zijn ook stevig hihi, dat is wel leuk :p  Zie er wel tegen op om weer een lange week te moeten werken. Heb alleen woensdag vrij dit keer. Bel dan meteen de huisarts/verloskundige op. Ben dan precies 5 weken zwanger dus dat is mooi op tijd. Ben erg benieuwd hoe het zal gaan...In de weken van kerst en oud&nieuw hoef ik maar 2 dagen te werken. Dus dat zing ik wel uit. Maar daarna ga ik het aan het hele team vertellen, heb namelijk werk dat best vermoeiend is, vooral rond deze tijd. Maar goed, we gaan ervoor haha.

@Meisje: Oww wat heerlijk lekker paardrijden rond deze tijd. Rij je dressuur? Op welk niveau zit je?  Wat fijn dat ie al wat constanter geworden is, is zeker een beloning voor jou meis, heerlijk! Enne heb heerlijk geslapen ja, hmmm...Dat doe ik elke zondagmiddag effe. Jij al lichte krampjes? Ja dat kan zeker. Toen ik was gestopt met de pil had ik zo'n goede 10 dagen voor NOD al krampjes. Ik vond het maar flauw hoor haha...Maar het hoort erbij op een of andere manier. Spannend hoor meis, hoop dat jij ook snel een positieve test hebt!

Ik zal nu even aan een bakje thee...LIEFS van mij.

Hey Turtle!!
Hoe is het nu met jou??? Hoe voel je je??
Ahhh mooi plaatje hoor, van de perfecte buik hahaha....Daar gaan we voor!!
Owja, bloemetje, waarmee smeer jij je buik in (o.a. tegen striae?) Je hebt wel speciale buikcréme van Zwisal zag ik laatst.

Liefs...

hallo
@ hannes: een hele fijne vaond vind gerard ook erg leuk, probeer ervan te genieten, ben idd binnenkort jarig 16 dec en de dag erna is mijn nod dus hoop een leuk kadootje te krijgen

@meisje: weet niet wat ik moet denken heb nu al 5 dagen last van pijnlijke tepels houd continue aan probeer dan in idd zo   min mogelijk aan te denken maja als ik er langs kom voel ik het toch.enja dit is pas mijn eerste ronde en ik zie wel af en toe dat t dan ook al meteen raak kan zijn ma wil me er niet zo op instellen, maakt de teleurstelling meteen zo groot.. alles wat ik voel of denk dat uit ik niet bang dat ik hoop krijg en daarna de teleurstelling. hoop in ider geval dat t niet te lang gaat duren..

Hey lesy,

Ik ben een beetje in 2strijd!!
Denk dat ik morgen even de huisarts bel ( moest toch ben geblesseerd aan mijn enkel waardoor ik vandaag niet kon voetballen )

Verder ken ik dat spul van zwitsal ook voor je buik enzo.
'Zwitsal scrub voor mama' heb ik gekregen op de beurs en die gebruik ik lekker al stiekem :p

Hoe is het met de andere meiden..?

Wanneer ga je het vertellen lesy aan je fam en vrienden?

He lieve meiden,

Elkaar weer lekker gesproken vandaag zie ik wel.
Ik ben vandaag met mn mannetje nog wat kerstinkopen gaan doen. Het heeft mn zinnen wel wat verzet maar moest me zo inhouden niet naar babyspulletjes te kijken,maar tja wat heb ik dr al aan he.
Heb een beetje raar gevoel in mn buik,maar verlies dus niks geen bloed ofzo meer.  Heb wel van die testen van clearbleu gekocht vandaag want dat met die streepjes wordt je helemaal gek van. dit is gewoon wel zwanger of niet zwanger.
Ik ga me nu gewoon inhouden tot donderdag,ben ik dan ongi hoef ik helemaal niet meer te testen en is het dan nog niets gooien we er nog een testje tegenaan.
Kan wel overal om janken nu hoor meiden.
Begrijp me niet verkeerd,ik gun het jullie allemaal van harte,maar ik wil ook zo graag!!!!
Gezonde jaloezie denk ik hoor meiden!!

dikke kus voor jullie allemaal

@Turtle: Ach ook nog een blessure aan je enkel? Wel voorzichtig doen hoor, vind voetbal niet zo'n veilige sport eigenlijk haha. Oké ja, ben erg benieuwd wat je huisarts zegt meis. Je bent nog niet ongi toch? Het blijft spannend......

@Cato: Hey meis, ben jij er ook weer effe? Gezellig kerstinkopen gedaan, wat leuk! Ik heb alleen een boom staan dit jaar, niet teveel poespas haha. Ja ik had ook die digitale testen van ClearBleu! Ik vind ze geweldig, meteen duidelijkheid! Ohhww ik vind het zo spannend hé voor jou...Heb je zelf al een gevoel of niet? Jij had toch ook cup meloen en krampjes? Pff misschien kun je woensdag ook al stiekem testen hihi....Nee sorry, zal je niet opjutten...

Zal even lekker met manlief douchen nu, hmm heerlijk....
Kuszzz

Terug
Bovenaan