Hoi,
Turtle, hihi wat een mooi plaatje.
Hihi.
Kreeg trouwens gister van familie reactie, zo meid, je buik gaat echt dik worden hoor, haha, sommige hadden me al bijna drie maanden niet gezien, haha, ze kwamen allemaal kijken. En probeerden los te krijgen wat het is, ja, weet het zelf niet.
En eigenlijk word ik toch wel weer erg nieuwsgierig. Maar ja, we moeten wachten, vriend wil geen pretecho.
Trouwens dit weekend gemerkt dat ik echt naar mn lichaam moet luisteren. Erg snel moe, ook slecht geslapen(ook al sliep Buddy bij tante, die ook twee honden heeft, hond helemaal kapot nu, haha. Hebben hele ochtend samen lopen spelen, van zeven tot twee, hihi) en gisteren verjaardag gehad, pfff, ben helemaal gebroken nu, blij dat ik niet zelf moet koken.
Meiden, ff vraag, vooral degene met hondjes, wat kan je eraan doen als je hond in de auto ziek word. Hij heeft heenweg en terugweg beiden keren gebraakt, heenweg een keer of 5 en terugweg 1 keer. Vorige keren zat ie in bench, maar daar word ie nu veel te groot voor. Hebben jullie tips? Vind het zo zielig, plus dat ik er nu zelf kotsmisselijk van word haha.
liefs