***Meiden van 20 t/m 24 jaar*** Deel 4!!!

Zo, de soep zit erin. En hoop ook dat het daar blijft. Ow meiden, ik kan nu alweer slapen als ik wil. Niet aan toegeven deze keer, ben er nog maar 3,5 uur af haha. Nee, man wil ik zelf niet kwijt hoor!! Zie hem elke dag pas zes 's avonds, dus moet nog lang wachten. Mis hem nu al :p
Okeej, het boodschappenlijstje...Puf puf puf...Ow voel me zo min als pudding!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dit is niet leuk, zou zoveel willen doen maar kan niet!!!!!!!!!!! BLEHHH......

handig die man van jouw lesy!! en in die van jouw zit dan toch al verbetering  bloemetje haha!! Gaat nog goedkomen!! Die van mij help na t eten met de vaat haha!! denk niet dat tie weet wat een stofdoek is ach mocht het nodig zijn leer ik hem dat wel tegen die tijd!!

bloemetje ruilen alles of niets hoor

Lesy,
Groot gelijk hoor, mannetje houden, ik wil die van mij niet kwijt. Al kan hij zo eigenwijs zijn, ik hou ontzettend veel van hem, en kan niet wachten om ja tegen hem te zeggen over paar weken. Ooh zwijmel echt weg bij idee dat het me man is en de vader van mn kindje.

Greet,
inderdaad, alles of niets. Hihi.
En ja, komt goed met mn vriend hoor, hehe, ik leer hem beetje bij beetje alles bij. Gaat goed hoor, hij kan al macaroni en nasi maken, hehe, vanavond gaat ie aardappels koken en kip bakken, weet ie nog niet, hihi, maar gaat ie wel doen, hehe.
En ff stoffen en dweilen, daarna mag ie doen wat ie wil. Hehe.

xx

He lieve meiden,

Gaan jullie hier aan de partnerruil?haha.
Mijn ventje doet eigenlijk ook niet zo veel in huis,maar ik denk dat ik de hand ook wel grotendeels in eigen boezem moet steken. als hij het niet doet doe ik het toch zelf iedere keer weer!
Fout eigenlijk maar ja....
Wat een drama allemaal bij jullie met al die vervelende klachten. Ik hoop voor je Lesy dat je je snel weer een stuk beter voelt want dit is ook niet echt ideaal he!

Ow nog 5 dagen wachten hier. Wordt weer heel spannend...........

kus

Hahaha, ben er weer!!!!

Hele huis is schoon en moeder heeft zelfs geholpen met het eten! Dat staat nu zo goed als klaar!!! Wat kan een mens daar gelukkig van worden!
Cato, vandaag was mn lucky day, 2 uur was ik niet meer misselijk na mn frikandel speciaal hahaha...Ik dacht, ik koop er gewoon één en zie het wel. Heb em helemaal opgegeten en voelde me toen kiplekker. Heb zelfs zin in het avondeten straks!!! Jaaa morgen nog 4 dagen te gaan meis.....Ik vind dat je je erg goed houdt, ik had mezelf allang alweer gek lopen maken. Ik duim echt voor je meis, ik gun het je zoo. Jij hoort er ook helemaal bij!!! Anders had ik nu mijn ook nod gehad, maar is gelukkig niet meer nodig haha. Mn moeder heeft vandaag de babykamer gezien, ze vond hem erg mooi! Zelf had ze ook mintgroen in de babykamer en dat heb ik nu ook gedaan, dus ze vond het geweldig haha. Mn dag is weer helemaal goed!
Ow manlief komt ook net thuis, dat is vroeg!!!!!!!!! YESSSS........

Meiden, tot morgen!!!
Liefs van Lesy.

Cato,
Nee hoor, we gaan niet aan de partnerruil. Hihi, houden lekker ons eigen mannetje.
En ook ik vind dat je je sterk houdt. We denken aan je hoor, jij hoort ook bij ons he. Dus kom op hihi.

Lesy,
Lekker, je frikandel, ik moet er niet aan denken aan frikandel, bah, pff, vind het niets. Maar als het je smaakt hihi, des te beter he.
En wat lief van je moeder. Volgend weekend komt mn vader, hoop dat hij dan nog eens keer zoals tijd terug wil helpen in huis, weer ff alles netjes op orde brengen, goed overal schoonmaken, want ja, vriendlief heeft dat toch nog niet helemaal onder de knie. Wil hij vast wel mee helpen.

Zo dames, allemaal gezellige avond.

Liefs

Goedemorgen meiden,

Daar was ik ook weer eens. Het is er de laatste dagen   niet van gekomen om hier te kijken. Druk, druk, druk. Er is ook weer heel wat afgeschreven. Ik heb wel een kwartier nodig gehad om alles terug te lezen.
Bij mij gaat alles nog steeds goed. We hebben gister het goede nieuws aan m'n schoonouders verteld en morgen zijn mijn ouders en broers en zussen aan de beurd. Het is misschien aan de vroege kant, maar als het dan mis gaat weten zij er ook van af.

Anne: Ja wij zitten inderdaad mooi dicht bij elkaar. Het scheelt maar een paar dagen. Ik heb nu al zin in de termijn echo, dan weet ik ook echt hoe ver ik ben. Maandag zal ik de verloskundige maar eens bellen. Hoe gaat het bij jou? Heb jij al zwangerschapskwaaltjes?

Iesy: Bedankt voor het maken van de banner. Maar het klopt niet helemaal. Volgens de banner ben ik al verder dan dat ik ben. 4 december was de eerste dag van de laatste menstruatie en ik denk zelf dat ik ongeveer 16 september ben uitgerekend. Zou je dit nog aan willen passen???

Ik zal proberen om toch weer wat vaker op het forum te kijken.

Liefs, Hoopvol

Terug
Bovenaan