***Meiden van 20 t/m 24 jaar*** Deel 4!!!

Hoopvol.. ik had voor in de week erg last van me buik trekkend gevoel en ongi pijn.. en zere rug en soms wat misselijk nu heb ik alleen af en toe nog wat last vanmisselijkheid verder niet jij dan?

he ik kon niet meer verder typen in me vorige bericht haha
ik kom hier ook niet zo heel veel meer zitmeer op hyves dan hier :D
bloemetje hoe is het met je voet hoop voor je dat het gips er af mag..

allemaal een fijne zondag!!

Goedenmorgen allemaal.

Heeft iedereen een goed weekend?

Bloemetje...spannend dinsdag met je gips...hoop dat het eraf mag voor je.

uhm .. wou nog wat aan iemand schrijven maar dat ben ik even kwijt kijk zo nog even hihi.

Ik mag dinsdag eindelijk naar de huisarts dan gaan ze kijken waar die misselijkheid vandaan komt omdat het nu al zolang duurt en test negatief was.
ondertussen wel veder klussen al heb ik er meer moeite mee dan normaal maar dit zijn me goede dagen dus moet wel .

Ben hier even lekker aan het verbouwen even een frisse blik

Iedereen veder nog een goede zondag en rustig aan.

Liefs babygirl

quote: 1986anne reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('11-01-2009 11:46:47'));

he ik kon niet meer verder typen in me vorige bericht haha
ik kom hier ook niet zo heel veel meer zitmeer op hyves dan hier :D
bloemetje hoe is het met je voet hoop voor je dat het gips er af mag..

allemaal een fijne zondag!!

Ik zie heel veel meiden hier op de forums zeggen hyves maar welke hyves dan want ik zit er ook wel maar zou het leuk vinden om er ook een paar van jullie er te zien...

Liefs babygirl

Hallo,

@anne: Ik heb inderdaad ook een trekkend gevoel in mijn buik. Ik weet niet of  dit vergelijkbaar is met ongi pijn, want dat had ik nooit in mijn buik, maar ik mijn rug. Soms voel ik ook mijn rug (vooral als ik lang zit) en dat voelt bij mij wel een beetje zoals mijn ongi pijn voordat ik met de pil begon. Ook heb ik soms als ik buk wat last van maagzuur. Wel grappig dat we zo dicht bij elkaar zitten, kunnen we mooi ervaringen uitwisselen. Ohh ja, mijn borsten doen ook wat sneller pijn als ik er per ongeluk tegen aan druk.

@babygirl: Ik hoop voor je dat de huisarts aan kan geven waar je misselijkheid vandaan komt. Succes met het klussen.

Liefs Hoopvol

Hi,

Hoopvol,
Dat gevoel dat jij hebt is wss bandenpijn. Voelt inderdaad trekkerig, en kan soms echt onaangenaam zijn. Hoe voel je je verder?

Babygirl,
hoe gaat het met jou?

x

Hey,

@bloemetje: Kan ik dan nu die bandenpijn al voelen? Ik dacht altijd dat dat later pas kwam. Soms is het inderdaad  echt  een onaangenaam gevoel.  Ik voel mij verder eigenlijk nog steeds heel goed. Nog geen misselijkheid ofzo.
Hoe gaat het met jou? Heb je nog steeds zo'n last van je voet? Ik hoop voor je dat het gips er snel af mag.

Liefs Hoopvol

Hoi  meiden,

Ja hier gaat alles op de misselijkheid en buikpijn wel goed.
Moest vandaag werken dus nog niet naar de ha geweest morgenochtend bellen en dan ga ik erheen.
En ik hoop dat ik dan ook meer krijg te weten ... weet eigenlijk wel zeker dat ik niet zwanger ben omdat ik nu ook me eisprong voel al een zeurende pijn onderin recht in me buik, en het lijkt me niet dat je dat tijdens de zwangerschap ook nog hebt.
Maar ja ik zie het morgen wel.

Liefs babygirl.

Kan iemand me het nog vertellen van hyves????

Terug
Bovenaan