Hey meiden!!
Hier ben ik weer eens. Morgen lekker vrij dus dan kan ik wel even een berichtje op het forum plaatsen ;-)
Gister na verloskundige geweest, alles is perfect. Hartje klopte mooi, was erg goed te zien en ons baby'tje is nu 2 cm groot...De uitgerekende datum klopte precies met mijn eigen uitgerekende datum en ben dus bijna 9 weken zwanger. Het was zo gek om te spieken wat er nou eigenlijk in mn baarmoeder zit, erg leuk! Heb er van genoten. Manlief vond het ook geweldig, voor hem is het nu ook wat echter en gaat hij er nu wel anders mee om. Alleen nadeel is dat ik bij zo'n praktijk zit, dus heb steeds een andere verloskundige. Zo kun je niet goed een band opbouwen helaas. Heb allerlei informatie gekregen en tijdschriften en een knuffeltje haha. Maar ben voor nu dik tevreden...........Moet wel apart na het ziekenhuis voor bloed te prikken helaas, daar zie ik nu al tegen op. En mocht er ook alvast een afspraak maken voor de 20 weken echo, maar dat is nog wel wat vroeg, wat vinden jullie?
Vandaag een hele minne dag gehad, vanmorgen 4x overgegeven :-( Dat was echt zo balen! Vanmiddag ging het een stuk beter gelukkig. Het verschilt echt per dag hoe ik me voel. Maar morgen kan ik weer lekker uitrusten haha, nu al zin in. Vanavond ga ik lekker bank hangen....
Hoe is het hier met iedereen? Ben vier dagen niet geweest maar er is hier ook haast nix geschreven in die tijd. Wel jammer!!
Cato niet zwanger...Ach meis wat klote, ik had het je juist zo gegund. Baal er best van...Weer een maand wachten, pfff....Wens je veel sterkte voor de nieuwe ronde!!
Bloemetje gips eraf!! WAUW! Heerlijk zeg, maar wel meer pijn. Ja, de boel is nog druk aan het herstellen hé! Dus nog ff rustig aan doen en de paracetamol mag wel weer uit de kast ;-)
Greet hoe gaat het met jou zwangerschap meis? Moet jij al grotere bh's kopen? En groeit je buikje al iets?
Liefs van Lesy.