***Meiden van 20 t/m 24 jaar*** Deel 4!!!

He meiden,

Hier weer baaldag vandaag. Mn RD'tjes zijn nu zelfs twee dagen te vroeg in volle hevigheid gearriveerd. Ik ga dus door naar ronde 5 in februari.
Mijn nieuwe NOD is 8febr. K weet niet of iemand dat voor mij in het lijstje aan zou willen passen.

@Babygir'; Ben benieuwd wat de huisarts gaat zeggen hoor meid. Klinkt toch wel erg vreemd hoor al die klachten.

kus

Hey!!

@cato shit shit shit. Meer weet ik niet te zeggen  zucht had t je zo gegund.
@hoopvol dat kan hoor nu al banden pijn!! er gebeurd tenslotte vanalles in je buik! Heb je t al verteld? dat zou je toch doen?
@babygirl succes bij de ha, hopelijk heeft hij een antwoord! Want je zo vervelend voelen is niet leuk!!
@lesy en hoe was t? Laat aub gauw wat horen meis!! We branden................
@bloemetje hi miss vandaag.... Hoop het voor je dan ben je daar ook weer van af!! Succes

Hier ga t okay!! Vandaag weer is werken!!

Liefs Greet

Goede morgen allemaal!!

Cato ... ah wat shit had het je zo gegunt!!!
Iesy hoe was het gister???
Bloemetje hoop voor je dat het gips er vandaag af mag!!
Hoopvol ja dat trekkende gevoel is behoorlijk vervelend soms haha maar dat komt omdat je baarmoeder aan het groeien is :D wanneer moet je naar de verloskundige?

Groetjeess Anne

Hoi,

Hier was ik weer.
Gips is er weer af, ooh heerlijk gevoel is dat. Alleen jammer dat het dan weer meer pijn doet he, grr, was het laatste dagen minder, nu gips eraf is is de pijn weer flink aanwezig, ach ja, goed om je rustig te houden zeggen we dan maar he?

Merk wel dat bekken harde klap hebben gehad en die twee weken met gips lopen niet goed hebben gedaan. Veel pijn ook aan bekken. Dus benieuwd hoe dat gaat lopen nu ik stilaan weer normaler kan gaan.

Liefs

Hey,
@Cato: Wat balen! Nou hopelijk is het dan de volgende ronde zover. Ik gun het je.
@Greet: Ja ik heb het afgelopen weekend de ouders en broers en zussen verteld. Leuk hoor al die reacties. Het kwam echt als een verrassing.
@Bloemetje: Goed nieuws, je gips eraf! Dat is dan ook wel lekker na zo'n tijd, alleen jammer dat het dan gelijk weer zo'n pijn doet en dat je ook zo'n last van je bekken hebt. Nou rustig aan dan maar. Succes
@Anne: Ik heb 21 jan. een afspraak bij de verloskundige en 4 feb. heb ik de termijn echo. Ik kan niet wachten!!! En vooral die echo duurt nog zo lang . Jij moet ook nog wel een tijdje wachten totdat je naar de verloskundige gaat. Heb je dan ook gelijk een  echo? Hoe gaat het verder bij jou? Wat zijn je kwaaltjes?

Hoe gaat het bij de andere dames???

Liefs Hoopvol

Hey,
Ik heb geprobeerd om de lijst in te vullen, maar dit wou niet helemaal lukken. Zou iemand dit aub voor mij willen doen. We willen niet weten wat het wordt. Ik heb 21 jan. de intake bij de verloskundige en 4 feb. mijn termijn echo.

Alvast bedankt,
Liefs Hoopvol

Hey meiden!!

Hier ben ik weer eens. Morgen lekker vrij dus dan kan ik wel even een berichtje op het forum plaatsen ;-)

Gister na verloskundige geweest, alles is perfect. Hartje klopte mooi, was erg goed te zien en ons baby'tje is nu 2 cm groot...De uitgerekende datum klopte precies met mijn eigen uitgerekende datum en ben dus bijna 9 weken zwanger. Het was zo gek om te spieken wat er nou eigenlijk in mn baarmoeder zit, erg leuk! Heb er van genoten. Manlief vond het ook geweldig, voor hem is het nu ook wat echter en gaat hij er nu wel anders mee om. Alleen nadeel is dat ik bij zo'n praktijk zit, dus heb steeds een andere verloskundige. Zo kun je niet goed een band opbouwen helaas. Heb allerlei informatie gekregen en tijdschriften en een knuffeltje haha. Maar ben voor nu dik tevreden...........Moet wel apart na het ziekenhuis voor bloed te prikken helaas, daar zie ik nu al tegen op. En mocht er ook alvast een afspraak maken voor de 20 weken echo, maar dat is nog wel wat vroeg, wat vinden jullie?

Vandaag een hele minne dag gehad, vanmorgen 4x overgegeven :-( Dat was echt zo balen! Vanmiddag ging het een stuk beter gelukkig. Het verschilt echt per dag hoe ik me voel. Maar morgen kan ik weer lekker uitrusten haha, nu al zin in. Vanavond ga ik lekker bank hangen....

Hoe is het hier met iedereen? Ben vier dagen niet geweest maar er is hier ook haast nix geschreven in die tijd. Wel jammer!!

Cato niet zwanger...Ach meis wat klote, ik had het je juist zo gegund. Baal er best van...Weer een maand wachten, pfff....Wens je veel sterkte voor de nieuwe ronde!!

Bloemetje gips eraf!! WAUW! Heerlijk zeg, maar wel meer pijn. Ja, de boel is nog druk aan het herstellen hé! Dus nog ff rustig aan doen en de paracetamol mag wel weer uit de kast ;-)

Greet hoe gaat het met jou zwangerschap meis? Moet jij al grotere bh's kopen? En groeit je buikje al iets?

Liefs van Lesy.

NOD

Naam:                              
Leeftijd:
Datum:
Ronde:    
Kindje:            

Turtle
22
14  januari 2009
3
1