***Meiden van 21/22/23 jaar***

Hoi,

Lesy,
Ja, soms snappen ze ons echt niet.
Zoals net, komt me vriend thuis, voel me niet lekker, lichte keelpijn, is ie meteen chaggo. Aah, dan heb ik de neiging om te zeggen.
Je moet maar eens zwanger zijn en daarbij zo een keelontsteking hebben, dan ga je pas zeuren.
Maar niet doen he, brr, moet me dan beetje inhouden hoor.
Zeuren om lichte keelpijn, dat alleen maar irritant is. Zeuren wij toch ook niet over?

Sorry, moest ff frustratie eruit werken.

Liefs

Ja dat kun je dan even niet hebben he?? Nu mijn verhaal:
Heb dus alles aan mn mannetje verteld over hoe ik me voelde vandaag en vooral vanmorgen. Toen zei hij dat hij de hele dag aan mij had gedacht, en of ik het leuk zou vinden als we morgenavond samen gaan winkelen in de stad!! LIEF HE? Dat is heel bijzonder want hij wil echt NOOIT mee om te winkelen...Dus ik ben helemaal weer blij. Hij weet dus wel degelijk hoe ik me dan heb gevoeld vanmorgen. Maar hoe voel je je nu dan bloemetje, nu je hebt gegeten enzo? Smaakte het wel? Ik heb heerlijk gegeten in ieder geval, en voel me al weer wat beter als vanmiddag. Bah morgen weer werken van 08:00 tot 18:00 uur, lange dagen hoor....

Liefs lesy.

hey

@bloemetje mischien is tie wel bezorgd om jou omdat je zo beroerd bent en uit hij dat op deze manier. maar ja dat kan je er net niet bij hebben zeg. vind het knap dat je je inhoud bij mij is dat erzo uitgeflapt!! Maar hier kan je je ook afreageren lekker he!
@lesy andijvie is ook heerlijk maar nu ff niet haha kan je soms hebben hé! wat lief zeg van je man, heerlijk hé dat tie het toch wel door heeft hoe je je voelt en bent! fijn! dus morgen lekker winkelen!!! tjee dat zn zeker lange dagen zeg, hoeveel uur werk je dan?

zo moet nog een wasmand strijken HAAT strijken bahbah dus stel het maar weer uit hihi
lekker nixen, me mannetje zou t niet te laat maken, na t eten is tie altijd ng ff werken tja eigen bedrijf dan moet je wel meestal is tie uur of 8 weer terug. Vroeg tie net gaan we lekker samen douchen, lekker relaxen op de bank en vroeg naar bed, jaah daar ben ik wel voor in natuurlijk heerlijk ff samen, ik was de laatste dagen niet zo lief dus heb wat goed te maken

Bloemetje beterschap hé meis.

Nou meiden een fijne avond allemaal en lekker slapen vannacht
Tot morgen Greet

Hoi,

Lesy,
Wat lief van je man. Wou dat die van mij ook zo was. Hehe, lief van hem hoor.
Krijg zelfs daar al bijna tranen van in mn ogen, hoezo emotioneel hehe.

Hoe ik me voel, niet zo best, nog steeds niet.
Eten smaakte niet. Maar wel opgegeten. Vriend fier op me dat ik dat toch had gedaan, want val weer wat af. :s

Ben super emo vandaag, zette vanmorgen voor de gein liedje van mega mindy op, over slapen gaan, werd er zo emo van, ook mega mindy gekeken, was man die weer kon staan zogezegd door oplichter, zelfs daarbij stonden de tranen in mn ogen. Gek dat dat zo opeens komt.

Liefs

@greet: Ik werk nu 36 uur, 4x9 uren en dan woensdags vrij. dat is opzich wel lekker maar de werkdagen zijn wel ontzettend lang altijd hoor. Kijk er nu alweer tegen op om morgen te werken!! Hoeveel uur werk jij? En verwen jij je man maar even goed ja, geef em van katoen hihi. Geniet ervan!! Tot morgen....

@bloemetje: Jeetje wat moet dat raar zijn ja, als je overal wel om kunt huilen. Is dat sinds kort dat je dat hebt of had je dat al een poosje? Ik ben ook een ontzettend gevoelig persoon, dus vraag me af hoe ik zal zijn als ik zwanger ben. Enne, jouw man heeft vast ook wel zijn romantische kanten toch? Ik kan me van zijn kant ook wel iets voorstellen...Ineens heeft hij een zwangere vrouw met allerlei nieuwe emoties en dingen...Hij heeft gewoon een beetje een nieuwe vrouw, lijkt me ook niet makkelijk. (Wij zijn al niet makkelijk, laat staan als je zwanger bent hihi). Maar blijven communiceren hoor, alles vertellen en uitleggen. Dan gaat het vast helemaal goedkomen. Jullie moeten samen van de zwangerschap genieten, al gaat dat nu niet zo lekker omdat jij wat ziek bent. Hoop echt dat het snel opknapt meis!!

Ik zal nu ook even lekker douchen, en o moet ook nog koffie maken. Mn man is weer lekker bezig boven, ik hoor stukken muur naar beneden kletteren haha. We zijn de laatste slaapkamer aan het verbouwen namelijk. Wil dat kraag klaar hebben voordat er een kleine komt. Hoop dat het lukt. Alvast lekker slapen iedereen! Hoop iedereen morgenavond (na het shoppen) weer te spreken. BYEBYE!

Liefs lesy.

Goedemorgen!!

@lesy dat zijn zeker lange dagen zeg!!maar wel weer lekker dat je dan een hele dag vrij heb!  ik werk drie dagen in de thuiszorg zo n 15 uur, verder werk ik n dag bij me ouders en de rest van me tijd vooral zaterdags en s avonds ben ik in het bedrijf van me man  aanhet werk  en smaandag ben ik altijd thuis en doe ik me huisje etc!! Shopze vannavond geniet er maar lekker van!!
@bloemetje hoe gaat het nu? Beetje kunnen slapen? Is je man ook ziek geworden? Wat denk je ga je nog na de ha?
@waar zijn de andere meiden?????????

Fijne dag allemaal, ben er tussen de middag  weer ff om te loeren hoe t met bloem is!!

Liefs

o ja wou ik nog ff zeggen me vriendinnetje vertelde gisteravond dat ze zwanger is twee maanden, vind het zóóóó leuk maar ben stiekem wel jaloers, wil eigenlijk helemaal niet
jaloers zijn want gun het iedereen maar ja gaat echt vanzelf, was echt ff van slag toen ze t vertelde maar ben nu helemaal happy voor hun!!!!!!! Zo wou ik ff vertellen.

Hoi Meiden,

Wat lief dat jullie zo bezorgd zijn.

Lesy,
Lekker druk heb jij het zeg. Hihi. Maar wel lekker dat jullie met laatste kamer bezig zijn.
Ik kan inderdaad nu om veel dingen snel gaan huilen, sinds begin van deze week eigenlijk, had het daarvoor ook al wel hoor dat ik gevoeliger word, eerste twee weken van zwangerschap heb ik continu gejankt, omdat het hondje toen niet zo lekker ging en we het even niet meer trokken, normaal heb ik dat niet zo snel.

Greet,
Als je alles bij elkaar optelt, kom je ook op wat aardig uurtjes uit toch?
En of ik weer naar dokter ga, nee, heb recept al.
Vriend is niet ziek aan het worden hoor, zat gisteravond om zeven uur met biertje in ze hand.
ik zei, nou ziek ben je niet ook al zeur je dat je het wel word. haha.

Hoe ik me voel, nog zelfde als gister, klein beetje erger, maar wel met een lichtpuntje, alles begint los te komen, bij elke hoest, hehe, en dat is vaak. komt er slijm los, sorry meiden.
Dus hoop dat het in loop van dag wat beter word. enkel oorpijn is erger geworden, heb ook slecht geslapen. vriend ze wekker ging om zeven uur, nou, ik werd kwart voor acht wakker, lag die nog naast me. kzeg moet jij over kwartier niet weg. haha. zo moe was ik dus rond zeven uur, normaal schop ik hem er dan snel uit.

Liefs

Terug
Bovenaan