Hoi,
Hannes,
Ben al zwanger, dus gezond zwanger worden hoeft niet meer, eerder gezond zwanger zijn.
het kan geen kwaad voor kindje, en heb genoeg reserve voor hem/haar nu ik minder eet. Dus dat is geen probleem.
Ik haal vrijdag medicatie als het echt nog niet beter is dan.
Hehe, meer zin? Is wel uit te maken uit je berichtje, haha.
Ik had dat niet hoor, dan moest vriend van me afblijven, brrr. Nee, haha.
Nu ik zwanger ben hebben we ook nog maar 1 keer sex gehad, maar dan meer omdat ik moe en misselijk ben. hihi.
Patricia,
hehe, je kan zien dat je meisje een kind is dat vaak lacht, dr oogjes glinsteren helemaal.
Ooh word jaloers, hehe, wil ook zo een dotje.
Jvm,
Dank je voor alweer je lieve berichtje, je bent een schat meis.
Ja, ik kijk morgen nog aan, als ik me dan nog zo klote voel, dan ga ik ze halen.
Hoop dat het wat beterd. morgen eigenlijk hondenschool, volgende week examen, heb al twee lessen gemist, wat moet ik nu, aaah, niet handig, maar zonder stem gaan trainen werkt ook niet he. vriend heeft niet genoeg gezag om mee te doen met de training.
Anne,
jammer dat je er vandaag niet zoveel zin in hebt. maar morgen lekker vrij. ff doorbijten dan.
Cato,
Ja, iedereen geeft dat advies. Maar ik weet het niet, ik twijfel zo, is het wel goed voor me beebje de medicatie, het ziek zijn kan geen kwaad, ik probeer goed te eten, en lig al hele dag op bed of bank. Dus ga mezelf ook niet voorbij lopen. Luister erg goed naar mn lichaam.
Het gaat nu wel weer wat beter dan toen ik onder de douche stond.
Lesy,
Leuk he hier, er word hier echt veel geschreven, erg prettig vind ik dat. en vind het ook fijn om als zwangere met jullie mee te mogen kletsen, en jullie te kunnen helpen bij sommige vragen.
Liefs