***Meiden van 21/22/23 jaar***

Naam                                
Leeftijd        
Ronde        

NOD                  
Kindje      
 /  
Uitgerekend          

lesy87
21
1
12-10
1

j_v_m20
23
5
18-10
2

1986anne
22
1
20-10
1

cato85
23
1
25-10
1

mama1987
21
1
27-10
3

patricialut
23
2
28-10
2

MMWS
24
1
31-10
1

greet85
23
8
10-11
1

bloemetje85
23
4
-
1

17 april 2009

lesly meid wat rot dat je test negatief was
ik hoop dat jje later toch nog postief mag gaan testen
maar wat je al zecht ik zou me ook zo voelen hoor
helemaal niet zeker meer van mijn zaak
maarja er is nog wel een klein beetje hoop en daar steunen we nog een beetje op
sterkte en succes met de wachtdagen

bloemetje meid ik vind het super naar voor je dat je je zo voelt
ik duim echt heel hart dat je de betere kant op mag gaan
anders zou ik toch ook de medicatie nemen als dat beter zou zijn voor jezelf
maar wat de dokter wel zegt proberen kan geen kwaat alleen laat het niet te ver komen
dat jezelf er aan onderdoor gaat want kan nou ook niet zeggen dat dat misschien goed is voor de baby.En kan de medikatie ok niet in lichtere vorm gegeven worden dat het in iedergeval draagbaar is.Je lichaam zelf zorgt er echt wel voor dat bepaalde stoofen gefilterd worden maar als het veel is ja is het voor je lichaam ook moeilijk om schoon te houden

en ja ik weet niet meer wie het vroeg volgens mij hannes
heel lief dat je naar me vraagt of het goed gaat
ik weet niet zo goed wat ik moet denken
ik heb de hele tijd steken in mijn onderbuik en gaat door naar mijn bovenbenen en mijn onderrug.en dat heb ik vooral s'avonds en dan heb ik ook heel licht steekjes in mijn borsten en heel licht misselijk af en toe maar dat is zo minimaal dat ik daar geen aandacht aan geef het kan ook de spanning zijn of het begin van mijn menstuatie.Dus dat zecht niets.maar die steken in mijn onerbuik vind ik behoorlijk raar.maarja je lichaam is ook soms heeel raar.ik ben over 3 dagen aan de beurt en als ik de 20ste nog niet ongi ben ga ik een tesje doen heb ik me voorgenomen.dus we wachten maar af.

Hoi Hannes.

Ik werk in de thuiszorg als Verzorgende IG, heb vanavond een late dienst, heb er niet zo veel zin aan is best druk de laatste tijd en dan ben ik de dag erna helemaal kapot maarja niets aan te doen haha, morgen mooi een daggie vrij dus dat scheeld.
Mooi dat Marco leuk was, lijkt me ook wel gezellig zo iets.
Zo ik ga nog ff genieten van me laatste 2 vrije uurtjes van vandaag haha.
Fijne dag allemaal

hannes

over dat je meer zin in sex heb als je ongi ben
heeeeeel herkenbaar dus je bent niet gek
dat heb ik namelijk ook maar waarschijlijk hebben wel weinig vrouwen het
want als ik het in mijn omgeving vraag lachen ze er om en vinden ze het raar
of ze willen er niet eerlijk voor uit komen dat kan ook.
ja ik ben best een flapuit dus zeg altijd wat ik denk of vind en ook over sex
imaak geen geheimen.en wat super dat het bij marco zo leuk was
hij maakt idd mooie muziek

Hoi Hoi,

@bloempje Echt heel erg dat je je zo verschrikkelijk voelt. Ik snap dat je nu niet graag alleen bent. Fijn dat zo'n hondje je dan toch op een bepaalde manier aanvoelt he! Ik heb er twee en het zijn ook twee verschrikkelijke schatten!   Als ik me zo zou voelen als jij beschrijft zou ik toch voor de medicijnen gaan hoor meis, want ik geloof niet dat je zo slecht voelen ook niets met de beeb doet! Maar je moet natuurlijk zelf beslissen!
Sterkte meisje.

@Hannes haha, ik herken je gevoelens wel een beetje hoor!
Wat ik wel merk is dat ik sinds ik de pil niet meer slik ook veel meer zin heb, maar dat kan natuurlijk ook liggenb aan het feit dat je weet waar je mee bezig bent,hihi!

groetjes

Ja ik zou net zeggen haha, ik heb juist meer zin in sex omdat ik graag een beebje wil haha. Toen ik aan de pil was deden we het soms niet zo vaak...haha mn mannetje af en toe klagen hihi.....Dus dit vind hij ook wel leuk hoor...Vanmorgen ook na die naga-test, zei hij: Ow nou dan kunnen we nu wel weer sexen toch?? Kan er dan ook wel weer om lachen.....

Ow moet nodig verder werken, de was hangt nog steeds niet haha, zo verslavend is dit!
Groetjes lesy.

Hoi,

Hannes,
Ben al zwanger, dus gezond zwanger worden hoeft niet meer, eerder gezond zwanger zijn.
het kan geen kwaad voor kindje, en heb genoeg reserve voor hem/haar nu ik minder eet. Dus dat is geen probleem.
Ik haal vrijdag medicatie als het echt nog niet beter is dan.
Hehe, meer zin? Is wel uit te maken uit je berichtje, haha.
Ik had dat niet hoor, dan moest vriend van me afblijven, brrr. Nee, haha.
Nu ik zwanger ben hebben we ook nog maar 1 keer sex gehad, maar dan meer omdat ik moe en misselijk ben. hihi.

Patricia,
hehe, je kan zien dat je meisje een kind is dat vaak lacht, dr oogjes glinsteren helemaal.
Ooh word jaloers, hehe, wil ook zo een dotje.

Jvm,
Dank je voor alweer je lieve berichtje, je bent een schat meis.
Ja, ik kijk morgen nog aan, als ik me dan nog zo klote voel, dan ga ik ze halen.
Hoop dat het wat beterd. morgen eigenlijk hondenschool, volgende week examen, heb al twee lessen gemist, wat moet ik nu, aaah, niet handig, maar zonder stem gaan trainen werkt ook niet he. vriend heeft niet genoeg gezag om mee te doen met de training.

Anne,
jammer dat je er vandaag niet zoveel zin in hebt. maar morgen lekker vrij. ff doorbijten dan.

Cato,
Ja, iedereen geeft dat advies. Maar ik weet het niet, ik twijfel zo, is het wel goed voor me beebje de medicatie, het ziek zijn kan geen kwaad, ik probeer goed te eten, en lig al hele dag op bed of bank. Dus ga mezelf ook niet voorbij lopen. Luister erg goed naar mn lichaam.
Het gaat nu wel weer wat beter dan toen ik onder de douche stond.

Lesy,
Leuk he hier, er word hier echt veel geschreven, erg prettig vind ik dat. en vind het ook fijn om als zwangere met jullie mee te mogen kletsen, en jullie te kunnen helpen bij sommige vragen.

Liefs

Terug
Bovenaan