***Meiden van 21/22/23 jaar***

Ja leuk dat er hier zoveel geschreven wordt. De was hangt (eindelijk puf puf...) en heb mn moeder afgebeld want heb niet echt behoefte om iets leuks te doen vanmiddag. Ik kan het gewoon niet opbrengen, heb huishouden is eerst wel genoeg voor vandaag. Het is hier zulk rotweer, dus kan er ook niet even uit voor een boodschapje. Regent het daar ook?? En hoe voel je je nu bloemetje? Wat ben je aan het doen? Het spookt me steeds door het hoofd om nog een test te doen. Die van vanmorgen was een half jaar over datum, net als die eerste test die ik heb gebruikt. Maar ik denk dat ik toch maar weer een paar dagen afwacht, en als ik zaterdag nog niet ongi ben dan ik er dan nog een testje tegenaan gooi. Uiteraard eentje die nog wel huodbaar is haha. Heb er nog 2 dus ja ;)

Owja, en oma's kunnen oppas-subsidie krijgen!! Interresse? Kijk dan even op: www.viaviela.nl Hier staan de voorwaarden wel bij.....(Lijkt me wel wat!) Hoeven ze het niet helamaal voor niets te doen.

Groetjes lesy.
PS: Welke kleuren kiezen jullie voor een babykamer???

hoe ik me voel,
nog beetje zelfde, alleen is dat slappe gevoel iets minder, vanmiddag drie boterhammetjes met soep op.
stem word wel steeds minder en minder. moet ook erg veel moeite doen om er wat uit te krijgen. word ik erg moe van.
zal blij zijn als ik straks eten klaar heb, en heb gegeten.

Liefs

He bloempje,

Hopelijk ben je snel wat beter. Ik heb trouwens vorige week heel veel last gehad van een keelontsteking en heb toen keelzuigtabletten van het merk new care gebruikt. Dit is een natuurlijk product en versterkt ook je weerstand. Deze mocht je gebruiken als je zwanger wilde worden of het al was zei de dame in de winkel tegen me!

Heb net trouwens via sensitest wat zwangerschapstesten besteld,tja voor het geval dat he, maar weet iemand hoe lang dat duurt voordat je die in huis hebt?

groetjes

Heeyyyyyy

Pft wat veel geschreven zeg, echt leuk!!!

@lesy, shit shit shit!! Klinkt raar maar nu maar hopen dat ongi gauw komt dan weet je waar je aan toe  ben. Maar ff serieus een test die over de datum is, is volgens mij echt niet meer betrouwbaar ze zetten het er niet voor niets op toch?? en trouwens je wel uiten naar je man toe hoor,  hardstikke belangrijk!
@patricialut wat een schatje dat staartje is mega eigenwijs heerlijk zeg! wees er maar trots op. en gelijk heb je een klein leeftijd verschil is leuker en als jullie er aan toe zijn is het toch helemaal super.
@bloemetje, balen zeg dat het niet beter gaat.wel goed dat je vanmiddag gegeten heb. Hoe oud is jullie hondje? vind t super een hond maar bij ons zou die de hele dag alleen zijn en dat vind ik niet zo leuk voor het beestje. Lijkt me trouwens n akelig idee dat je zomaar wat bloedverlies kan hebben zonder oorzaak zeg. Denk goed aan jezelf meis en als je je niet beter gaat voelen lekker nog een keer na de ha gaan hoor. Sterkte en beterschap
@cato haha wat een aardige hond hebben jullie!!
@hannes orginele manieren zat moet je ff googlen en hier op t forum lees je ook vanalles. Mooi dat marco mooi was!! En tja die gekke vraag van jou is zo gek niet, ik heb daar ook last van.

zo ff wat gereageerd ga eten klaarmaken

Liefs greet

Heyy meiden....

Zo het eten staat hier ook op ja: lekkere babi kejap met pandanrijst. Ja iedereen zegt het, zal voortaan goed uiten wat ik voel tegenover mn man. Is wel belangrijk ja. Maar dit onderdeel is voor mij belangrijker als voor hem zeg maar, misschien begrijpt hij het wel niet. ClearBleu digitaal lijken me wel mooie testen. Sensitest vind ik er een beetje te simpel en goedkoop uitzien (misschien zijn ze wel goed, maar heb ze toch liever wat duurder...je weet het nooit). Nou ja, zondag misschien testen met een goede test. Ik hoop inderdaad dat die testen die over datum waren niet een juist gegeven hebben laten zien ;) Volgens mij word ik ook ziek, voelde me vandaag helemaal niet lekker.......

Eet smakelijk allemaal!!
Groetjes lesy.

lesy mag ik bij je eten  ik eet andijvie en heb er helemaal geen zin an!! mannen staan denk over t algemeen er anders tegenover dan wij, ze zijn toch wat nuchterder en praten niet zo makkelijk, als ik tenminste naar me eigen mannetje kijk maar volgens mij weten ze ook niet zo goed hoe ze met onze hormonen moeten omgaan logisch want het is niet zo gauw goed wat ze doen ( vooral bij het ongi worden/zijn....)
Maar wel proberen te praten ook al ziet hij het anders dat is juist wel goed, zo krijg je meer een soort waardering voor elkaar en leer je elkaar beter respecteren, zo zie ik het.
Poeh lijk wel een opoe van 99..................

eetze

Oww jaa hoor, kom maar ;) Zal een extra bord voor jou neerzetten......
Andijvie is anders ook heerlijk zeg, heb ik vandaag ook gekocht. Het lievelingskorsje van mn man hihi. En wat je zegt is waar, soms weten mannen even niet wat ze met ons aanmoeten. Als je je niet zo goed voelt laten ze je met rust, terwijl je dan juist een dikke knuffel nodig hebt. Wij vrouwen zijn niet te volgen haha. Soms denk ik echt van mezelf, jeetje doe niet zo moeilijk........Maar ja, das makkelijker gezegd als gedaan! Hmm heb nu wel zin in wat eigenlijk, heb bijna de hele dag niet gegeten. maar dat komt opzich wel goed uit want ik ben wat te dik hihi, kunnen er mooi wat pondjes af. Ben trouwens 1.70m lang en weeg 60kg!!! vreselijk, ik was altijd 55kg......

Groetjes lesy........

Leuk om te weten:
De dag waarop de ovulatie plaats vindt wordt dag 1 voor de eventuele zwangerschap genoemd. De eicel komt in de tuba (eileider) terecht, waar eventueel de conceptie volgt. De bevruchte eicel gaat vervolgens naar de uterus, waar de innesteling gebeurt omstreeks dag 8. Waarna 48 uur na de innesteling het voor de zwangerschap typische HCG-hormoon wordt geproduceerd (humaan choriongonadotrofine) Dit gebeurt door het chorionweefsel van de placenta. Dit HCG hormoon komt in het bloed van de moeder terecht. Omdat de nieren het HCG vrijwel ongehinderd doorlaten, komt het hormoon ook terecht in de urine. Het verschijnen van HCG in het bloed en in de urine is dus een eerste signaal dat het bevruchte ei zich in de uterus heeft genesteld en de vrouw dus zwanger is. De HCG concentratie stijgt vervolgens geleidelijk en bereikt een maximum tussen de 35ste en 75ste dag van de zwangerschap. Hierdoor is het zo dat een zwangerschapstest later in de de zwangerschap minder duidelijk wordt, omdat het gehalte hormonen dat in de urine terecht komt afneemt. Dit wil dus absoluut niet zeggen dat er iets mis is met uw zwangerschap. Hierna daalt de HCG-concentratie tot een lager niveau dat aanhoudt gedurende de gehele zwangerschap. Het HCG verdwijnt totaal 3 à 10 dagen na de bevalling.
LIEFS.........

Terug
Bovenaan