Ja leuk dat er hier zoveel geschreven wordt. De was hangt (eindelijk puf puf...) en heb mn moeder afgebeld want heb niet echt behoefte om iets leuks te doen vanmiddag. Ik kan het gewoon niet opbrengen, heb huishouden is eerst wel genoeg voor vandaag. Het is hier zulk rotweer, dus kan er ook niet even uit voor een boodschapje. Regent het daar ook?? En hoe voel je je nu bloemetje? Wat ben je aan het doen? Het spookt me steeds door het hoofd om nog een test te doen. Die van vanmorgen was een half jaar over datum, net als die eerste test die ik heb gebruikt. Maar ik denk dat ik toch maar weer een paar dagen afwacht, en als ik zaterdag nog niet ongi ben dan ik er dan nog een testje tegenaan gooi. Uiteraard eentje die nog wel huodbaar is haha. Heb er nog 2 dus ja 
Owja, en oma's kunnen oppas-subsidie krijgen!! Interresse? Kijk dan even op: www.viaviela.nl Hier staan de voorwaarden wel bij.....(Lijkt me wel wat!) Hoeven ze het niet helamaal voor niets te doen.
Groetjes lesy.
PS: Welke kleuren kiezen jullie voor een babykamer???
Owja, en oma's kunnen oppas-subsidie krijgen!! Interresse? Kijk dan even op: www.viaviela.nl Hier staan de voorwaarden wel bij.....(Lijkt me wel wat!) Hoeven ze het niet helamaal voor niets te doen.
Groetjes lesy.
PS: Welke kleuren kiezen jullie voor een babykamer???