***Meiden van 21/22/23 jaar***

He meiden,

Ik dacht kom even gluren hoe het met de meisjes is,hihi.
Ben blij om te horen bloem dat alles goed los komt bloem, das meestal een teken van verbetering!
En Greet, dat jaloerse gevoel is hartstikke normaal hoor!
Nou dames ik ga vandaag lekker een dag shoppen, dus ik lees jullie later op de dag weer bij!

groetjes

Hoi Cato,
Ik hoop dat dat de verbetering betekend meid, maar voel me er wel nog beroerder door. De hond kan ook niets goed doen in me ogen vandaag :s
Hoewel hij gister zo braaf was. Dus denk dat het vandaag echt geen leuke dag word.
Duik zo bed weer in denk, heeft hond ook paar uurtjes geen last van mij.

Liefs

Goede morgen allemaal.

Zo dat was veel lezen sinds gister middag .

Dat is mooi dat alles nu los komt bloempje, wie weet knap je nu wel snel op hoop het voor je dat ziek zijn is niet wat bah.

Lesy. jij werkt echt wel lange dagen, wat doe je voor werk? of heb je dat al eens verteld en heb ik het gemist .

Ik ben vandaag niet veel aanwezig, druk daggie vandaag, zo eerst atwt kijken gisteravond niet gezien omdat ik moest werken helaas maar gelukkig bestaat de herhaling haha, dan boodschappen doen en nog ff in huis ant werk vanmiddag gaan we een andere auto halen voor me vriend, en dan bij me schoonouders eten en daarna gelijk door naar de verjaardag pfff , maarja dat komt ook wel weer goed,

Fijne dag allemaal

Liefs Mij

Hoi Anne,

Ik hoop ook dat het nu gaat beteren, haha, alleen beter voelen doe ik me niet, elk spiertje in me lijf voel ik nu wel zitten, en krijg nu al bandenpijn, het is nog maar net negen uur geweest, dus dat beloofd nog wat voor vandaag.

Liefs

hallo iedereen

wat is het hier druk geworden zeg.. pfff
dit kan je niet meer bijhouden als je 2 daagjes niet heb gekeken.
ik heb besloten om ovualtietesten tegaan gebruiken..
ik heb het vorige maand ook geprobeerd, en toen kwamen er 2 streepjes ( dat wilt zeggen vruchtbaar ) maar in de bijsluiter stond dat alle twee de streepjes net zo duidelijk moeten zijn.. maar dat was niet het geval.. dus ook niet gevreeen.
nu achteraf bleek dus wel dat ik op dat moment het meeste vruchtbaar was.
pfff wat een gedoe allemaal he.
ik heb dus een hele onregelmate cyclus waardoor ik niet goed kan uitrekenen waneer ik het meeste vruchtbaar ben, want het verschil is wel heel groot.het is tussen de 35 dagen en de 47 dagen dusja...
maar we blijven hoop houden.
iedereen succes he met zwanger worden
en die al zwanger zijn GEFELICITEERD!!!

liefs mir

Hey meissies

@bloemetje mooi dat het los komt betekend meestal verbetering na een paar dagen!! Hoop dat je vanochtend nog ff hebt kunnen slapen. Dus je gaat medicijnen maar niet halen denk?  En ja als mannen ant bier gaan zijn ze niet ziek hoor, ach ze zijn wat zeurderig soms hé hihi!! ja opzich ben ik best veel ant werk, maar int bedrijf en bij me ouders is het toch anders dan bij een baas werken hihi.... dat zie ik als echt werken en de rest als ontspanning  wat doe jij eigenlijk voor een werk???
@cato ook al ant shoppen......... ja weet ik maar wil gewoon niet jaloersvind dat shit van mezelf  snappie
@mir wat shit is dat een onregelmatige cyclus dan kan je beter die testen gaan gebruiken ja
@anne heb je een dagje vrij druk druk druk maaaar je hoeft lekker geen eten klaar te maken!

zo ga ff een eitje bakken voor me mannetje en dan weer verder ach hoef pas 1 uur bij me volgende client te zijn relax

Liefs

Hoi Meiden,
Was ik weer ff.
Het gaat nog niet lekker hier hoor, vanmorgen kwam het allemaal wat los, nu niet meer.
Krijg ook diarree. Heb net met tante van me vriend gechat, doet opleiding tot doktersassistente, zij zei nog ff te wachten met de medicijnen.
Dus doen we dat, en morgen ha weer bellen.

Liefs

hé bah bloemetje gadsie. Nou meis ik geef je een  en beter worden, ging het maar zo makkelijk!! vind het zo erg vervelend voor je nu kan je niet eens lekker van je zwangerschap genieten. Blijf maar lekker in je bedje, neem een kop thee en probeer wat te slapen dat is goed voor zieke mensen..... Sterkte wijfie!!!

Groetjes

Terug
Bovenaan