***Meiden van 21/22/23 jaar***

Hey meiden goedemorgen!

@bloemetje ga die kuur maar halen hoor dit is ook niets! en als het geen kwaad kan, op deze manier sloop je je eigen lijffie dat is ook niet de bedoeling
@lesy ongi geworden, nu heb je zekerheid en op naar de volgende ronde! lekker geshopt dus!!
@cato ook lekker geshopt en wachten grrrrrrrrr
@hannes loodgieter das handig mijn man is zooooo onhandig daar griezel je van haha en vannavond lekker concert, iets romantisch hmmm van te voren gezellig uit eten poeh ben niet zo goed in verzinnen

Nou weet het niet meer. Ga dadelijk werken tot 12 uur vanmiddag lekker vrij, boodschapjes doen en een taart bakken, als ik puf heb tenminste heb nl
blaasontsteking, een chronisch kwaaltje om de pa maanden komt t weer opdagen niets aan te doen maar tis zoo kut.

Liefs

Hoi,

Greet, balen die blaasontsteking.
Wij gaan vanavond weer bij schoonouders eten,gister ook, dus hoef zelf niet te koken.
Mijn lijf is al aardig gesloopt. Ik heb gisteren na het eten uur de tijd nodig gehad om bij te komen, ik was helemaal gesloopt van kwartiertje te eten.
Om negen uur sta ik bij de apotheker voor de deur. Daarna even snel naar lidll.
Staan muurstickers van winnie the pooh in de reclame.Die wil ik halen voor de babykamer, ik denk voor op de deur te hangen. Zodat je ziet welke de babykamer is.

Liefs

zo dat was weer ff veel lezen om weer op de hoogte te zijn haha

Mijn vriend die werkt als productiemedewerken weet niet precies wat hij maakt , snap der niks van dus haha.
Wij hadden het alle 2 al eens over kinderen gehad maarja dat was al meer dan ander half jaar terug en toen zat ikdus op school en wou ik dat nog niet , had gezegt dat ik wou wachten tot ik een vaste baan had, en die heb ik sinds juni. ook wij hadden gezegt dat ik in december zou stoppen met de pil, maar we vonden dat ook nog zo lang duren, dus zijn we ook maar eerder gestopt.
toen een vriendin van me een baby had gekregen begon het helemaal te kriebelen haha.

Lesy: dus de rd zijn aangekomen, op naar de volgende ronde hopen dat het dan raak is.

Bloempje: hopen dat de kuur snel aan slaat en dan weer snel de oude bent.

Zo ik ga er weer vandoor ben er net weer van het werk, ga ff in huis ant werk want is er gister ook niet echt van gekomen .
Morgen ben ik er denk ik ook niet moet dan werken van 7 tot 17.30 bah lange dag misschien dat ik er savonds ff ben, maarja ga dan ook weer op tijd naar bed zondag ook weer werken  maarja moet toch geld binnen komen dus niet zeuren haha.
Fijne dag verder allemaal en alvast een fijn weekend.

Liefs Mij

He meisjes,

Alles goed met iedereen?
He bloempje, ik hoop dat de medicijnen snel hun werk gaan doen. Wel leuk idee trouwens van die winnie the pooh stickers.
Ik durf nog niet te kijken naar al die spulletjes hoor, wie weet hoelang we nog moeten wachten.
Al iemand met klachten die wel heel erg lijken op zwanger zijn?
Hier nog niet echt iets, heb eigenlijk nergens last van, tja en rommelen doet mn buik altijd al, heb namelijk een chronische darmziekte dus daar kan ik ook weinig mee. Vroeger (net of ik over honderd jaar geleden praat) kon de dag van je ongi niet lang genoeg wegblijven maar nu lijkt die NOD maar niet dichterbij te komen. Ik heb wel her en der in het forum gelezen dat er een aantal meiden al ruim voor hun NOD positief testen maar dat durf ik helemaal niet aan,wat jullie?
Sorry dat ik het alweer vraag maar geloof dat de eerste van ons de 20e NOD had toch?

groetjes

Hoi mijn meiden.

Hoe gaat het met jullie?

Hier minder, ik krijg weer koorts, bah, hoger dan gisteren.
Hannes jij weet veel he,hihi, weet jij of koorts gevaarlijk kan zijn?
Word nu wel wat ongerust.

Liefs

Hi meiden,

Nou bloemetje ik hoop dat de kuur gauw aanslaat zeg. Bah wat naar allemaal, probeer maar lekker rustig te houden. Handig bij je schoonma eten lekkr makkelijk voor jou, groot gelijk. Leuk die stickers heb je ze gehaald??
@cato voor je nod testen zou ik niet zo heel vlug doen of moet zo in de stress zitten haha. Sommige weten gewoon al zeker dat ze zwanger zijn voordat ze hun nod hebben en dan is testen wel leuk natuurlijk, ach weet het niet tis soms zo moeilijk....

Zo heb me boodschappen weer binnen, doe ik altijd één keer in de week, heb er zo een hekel aan en ja is het dan op dan is het op hoor. Me was staat te draaien en een appeltaart in de oven, visite vannavond en dan vind ik het leuk om te bakken!! Koken en bakken een hobby van mij nl, kan me er echt op uitleven!
Er was nog een vraag hoe je besloten heb voor kinderen te gaan. Me mannetje en ik zijn van onze 18 samen en weet het eigenlijk niet zo goed, maar we hadden zo iets eerst trouwen en dan een kindje, beslissing ging vanzelf, we zijn er gewoon aan toe!!
Lijkt me geweldig een eigen gezinnetje om voor te zorgen en van te houden, naar mijn idee is dat echt gelukkig zijn.
O ja en mijn man is tuinder, heeft 7 hectare kas.

Liefs

Greet,

Heb de stickers gehaald, eentje ervan heb ik op babykamerdeur gehangen, erg leuk, hehe. begin is er nu. Ben benieuwd of het me vriend snel opvalt,
Ook fotoboek van winnie the pooh gekocht, daar ga ik alles van zwangerschap ik plakken, echo's, foto's buik. felicitatiekaartjes enzo. met leuke prent van winnie met tekstballon bij hoever ik toen was. hehe.
heb me dus uurtje lekker kunnen bezig houden net.

Mijn vriend werkt in een computerbedrijf, in de technische dienst, verkoop en helpdesk.
Hoe we op onze wens kwamen, ik had deze wens al erg lang, vriend nog niet, die ging in mei overstag, hij wou eerst andere woning, hehe, en in mei hoorden we dat we in juni konden verhuizen. toen was ie er ook klaar voor.

Liefs

hey bloem,

Gaaf zo n boek, dat is zoo leuk voor "later".   Ben benieuwd wat je vriend zegt van de sticker! Leuk, leuk leuk allemaal zeg!!! Heb je veel kaarten gehad voor je zwangerschap?
Hoe gaat het nu met je??? Eetsmakelijk bij je schoonma!! Kheb boerenkool mjammie

Eetse allemaal

Terug
Bovenaan