***Meiden van 21/22/23 jaar***

Hoi,
Ja, hehe ben ook benieuwd, ga er niets van zeggen, eens kijken.
Heb drie kaartjes gehad, en die heb ik er bij geplakt.
Het gaat redelijk met me. Gevoel doof te worden, maar denk dat koorts aan het zakken is.

Liefs

hey hey,

nou bloemetje nu ook nog doof, maar wel beter dat de koorts ant zakken gaat ey, hopelijk gaat de kuur nu zijn werk doen!de reactie van je vriend wel melden hoor, zo leuk om verhalen van een zwangere te horen!!
Meiden fijne avond en nacht, spreek jullie morgen weer!! bey bey Greet

Zo meiden, daar ben ik weer eens...
Eens kijken, waar moet ik beginnen. Owja, over de kuur van bloemetje! Inderdaad is het een vrij standaard kuurtje amoxicilline 500 mg. Je hebt vast 21 stuks gekregen, 3 maal per dag 1 tablet. Maar het wordt niet als eerste keus gebreukt bij blaasontsteking hoor, dan krijg je eerder iets van trimetoprim of nitrofurantoine. Het is echt voor algemene infecties bedoeld. Ik hoop dat hij snel aanslaat!! Enne, wel alles opmaken hé, ook al voel je je beter! Is heel belangrijk...En wat koorts betreft, paracetamol helpt dat aanzienlijk te verminderen, en het is helemaal veilig tijdens de zwangerschap!  Hannes, jij blij dat je mannetje wel meewil om te winkelen! Maar ben af en toe wel blij dat die van mij dat niet zo belangrijk vind. Houd hij me ook niet zo in de gaten! Ow bloemetje dat is zeker een leuk idee om te vertellen dat er een kleine aankomt! Ik zelf dacht aan een ingelijste ego die je kunt laten zien...En greet, heb je nog een lekkere taart kunnen bakken? Ja blaasontsteking is niet het leukste wat je kunt hebben nee. Gelukkig is het bij mij alweer een hele poos geleden gelukkig. Het is zo pijnlijk en vervelend he. Weet er alles van hoor. Veel vitamine C is goed voor de blaas. En cranberrycapsules dragen ook bij aan een goede blaasfunctie! Ik heb ook al eens gekeken voor een 9 maanden dagboek, je kunt daar alles in schrijven ja. Zo lief! Bloemetje, heeft het eten lekker gesmaakt bij je schoonouders? En heeft je man de stickers al gezien? Wat vond hij ervan? Ahh...ben helemaal stuk van het werken deze week. Mn man wou nog boodschappen halen vanavond maar ik heb gewoon geen energie meer hoor. Ben eigenlijk wat down, heb last van ongipijn (krampen, rugpijn)....ben gewoon niet lekker. Even een ibuprofen, en hoop dat het snel opknapt. Tijdens menstruatie voel ik me zo....niet goed. Ik ontwijk mn man (kan momenteel niet eens zoenen, want heb natuurlijk weer een koortsblaartje gekregen) want ik voel me echt lelijk. Allemaal pukkeltjes op mn kin enzo, terwijl ik normaal een mooie gave huid heb. Nee bah, wou dat we alweer in de klusdagen zaten. Dat is veel leuker. Ik wil ook graag uitkijken naar leuke muurstickers alleem heb nog geen mooien gevonden. Ik vind dat het wel een beetje bij de kleuren van her kamertje moeten passen namelijk. Maaruh, leuk dat hier zoveel wordt geschreven. Je kunt hier lekker al je gal spuien hihi (sorry...). Zo, zal straks even gtst kijken, daar ben ik zoo verslaafd aan. Wie van jullie kijkt er ook wel naar?? Ben benieuwd.

Liefs lesy.

Naam                                
Leeftijd        
Ronde        

NOD                  
Kindje      
 /  
Uitgerekend          

lesy87
21
1
12-10
1

j_v_m20
23
5
18-10
2

1986anne
22
1
20-10
1

cato85
23
1
25-10
1

mama1987
21
1
27-10
3

patricialut
23
2
28-10
2

MMWS
24
1
31-10
1

greet85
23
8
10-11
1

lesy
21
2
12-11
1

bloemetje85
23
4
-
1

17 april 2009

Zo meiden, weer even een nieuwe update!!!!!!

Goeiemorgen!!

Ja weet het, het is keivroeg voor een vrije zaterdag, maar ben uitgeslapen en alleen in bed liggen is niet zo gezellig, en wil en moet nog een hoop doen vandaag.Hopelijk blijft het lekker droog net zo fijn!!
En hoe is het met ons bloemetje???? Vervelend is dat lesy als je zo n last heb van je menstruatie, dan voel je je zo kloten hé. Hoe komt het toch dat wij vrouwen ons zo on aantrekkelijk vinden in onze menstruatie net of die pukkel zo erg is hé. Een koortslip, oei lijkt me zo naar heb het gelukkig nog nooit gehad, maar dan is zoenen verboden toch? Ja blaasontsteking is niet leuk maar ja hoort bij mijn leven blijkbaar, heb ook standaard een antibioticakuur in huis, maar dat gebruik ik als ik het echt niet trek want al die rommel in me lijf lijkt mij niet zo goed, of valt dat wel mee jij moet dat weten toch??
Trouwens laat je mannetje lekker de boodschappen doen of neemt tie dan t verkeerde mee haha!!
Gaan jullie nog wat leuks doen t weekend meiden???

Liefs Greet

Goeiemorgen meisjes,

Iedereen lekker aan het genieten van het weekend?
Ik ben net al lekker met mn hondje naar de hondenschool geweest en ga zo nog maar even wat boodschappen doen. Heb last van een wat opgeblazen gevoel maar verder nog niets, heb maar besloten dat het allemaal nog komt van het ontpillen (haha) das beter voor mijn eigen gemoedsrust! We zijn namelijk gelijk na het stoppen van de pil nu begonnen dus het is denk ik echt allemaal wel heel snel.
Gaan jullie nog iets leuks doen van het weekend? Wij eigenlijk niet echt, tja schoonouders komen vanavond op visite, en kan nu niet zeggen dat die relatie erg goed is dus voel me dan zelfs ongemakkelijk in mijn eigen huis. Ach doe het voor mn mannetje!
Hopelijk komen dr vandaag nog wat meiden langs hier, dan heb ik straks weer iets te lezen.

groetjes en alvast een heel fijn weekend allemaal

Hoi,

Greet en cato, hehe, jullie al geweest.
Greet wat vroeg jij, brr, heb toen ook wel gelezen hoor maar had geen zin te antwoorden, ben weer gaan liggen en werd kwart voor tien weer wakker.
Na eng gedroomd te hebben. Brr,

Hier gaat het ietjes beter, voel me wat beter, niet meer zo doof, nog wel oorpijn, keelpijn is nu ook aan het afzakken, voel me nog wel wat koortsig. Maar voel me niet meer zo ellendig, toch blijf ik maandag nog thuis. Wij gaan dit weekend niets doen.
Ben vandaag trouwens wel best misselijk, bah, hehe, paar dagen niet gehad, maar komt weer opzetten.

Zit trouwens met probleempje. Ik wil heel graag weten wat het word, jongen of meisje, voor aantal praktische redenen, maar ook voor mn eigen gevoel, meer genieten als ik weet wat het word, dingetjes daaraan kunnen aanpassen. Maar vriend wil het absoluut niet, en is natuurlijk ook niet bedoeling dat ik het 20 weken zwijg, en alles alleen ga doen en het voor hem verborgen moet houden.
Aaah, wat moet ik hiermee.

Liefs

Hallo,

@cato nou er valt niet veel te lezen voor je, wat een rust zeg. Jammer zeg dat je je dan zelf ongemakkelijk voelt in je eigen huis, vind het hardstikke lief dat je ze netjes op visite ontvangt!! Wat heb je voor een hondje??
@bloemetje ietsepiets beter!fijn! gelijk heb je, je kan beter eerst goed uitzieken dan half kwakkel erbij lopen dadelijk! en wat zei je vriend van winnie??? Advies over wel of niet weten wat het word kan ik je echt niet geven, meis. Ikzelf zou het nl niet willen weten, maar kan wel begrijpen dat jij (en anderen) het wel willen weten. Moeilijk zeg als je het aller twee anders wil, je moet er toch samen uitkomen. En ja het 20 weken verzwijgen voor je vriend is niet alles. Succes!! en beterschap!

Waar is de rest???? Lekker van een vrije dag ant genieten zeker!?!

Zo heb me best weer gedaan voor vandaag (kantine en wc's (brrrrr.....) schoongemaakt)
vanmiddag ga ik lekker wat in de tuin rommelen en wil nog wat bloembollen halen, vanavond komen een stel vrienden gezellie en morgen ga ik heel de dag lummelen haha en dan is het weekend weer voorbij. Allemaal een fijn weekend alvast want denk niet dat ik er weer ben voor een maandag...!!!

"zucht" mannen" af en toe

Liefs Greet

Terug
Bovenaan