***Meiden van 21/22/23 jaar***

Cato: het wordt nu ook wel moeilijk om het nog niet te doen hoor heb er achter me hier namelijk 3 liggen zijn zaterdag met de post binnen gekomen, maar ik wil in iedergeval vandaag afwachten.

Bloempje: haha ja zijn we alle 2 schijters, ja msnen kan altijd, ik heb geen skyp dus dat zit er voor mij ook niet in haha.

Ja dat lijkt me ook heeel moeilijk om me stil te houden als ik zwanger zal zijn, bij ons weet me oom en tante dat we er mee bezig zijn verder niemand, me vriend die kan het helemaal niet voor zich houden dat weet ik nu al wel haha.

Ja als ik vrij ben doe ik ook niks als kijken of er al nieuwe berichtjes zijn hier  me vriend zat eerder ook altijd hele dagen achter de pc als hij vrij was werdt ik wel eens boos op hem dan zei ik je bent helemaal verslaafd aan die pc, tis maar goed dat hij niet ziet dat ik elke keer hier aan het kijken ben want dan krijg ik het zelfde naar me hoofd geslingerd haha.

Hannes: kan me voorstellen dat je vriend boos was, daar ga je ook niet van uit dat het je zelf overkomt.
en nee ik helemaal geen voorgevoel haha, ik was deze week wel af en toe wat misselijk enzo maarja heb ook een beetje de griep gehad dus denk dat het daar van kwam

Ja ben wel benieuwd of jvm20 zwanger is ze laat ons wel in spanning zitten haha, is alweer een tijdje geleden dat ze hier was.

Greet: bedankt voor het duimen hoop dat het helpt .

Liefs Mij

ja die namen dat is wat he bloempje haha
wij zijn nog niet eens zwanger en hebben het er soms al over en we worden het maar niet eens hahaha.
dat zou mij ook niks uit maken wat het zou worden als het maar gezond is dat is het belangrijkste!

Ik kom uit overijssel.

Ik woon in Noord-limburg.
Voor een jongen vind ik Stijn mooi.
Vind een jongens naam ook moeilijker.
Heel typisch maar dan hebben we dus wel wat gemeen.
Mijn meisjesnaam is ook een samenvoeging van mij en mijn vriend
en hier zit zijn vader in.. Toeval?
Liefs  

hoezo verslavend hihi, echt gezellig hier!!!!

@cato dat zijn zulke leuke honden en knorren gezellig. Ik denk dat als ik zwanger ben me mond echt niet kan houden hoor, dat is toch zo geweldig lijkt me dat iedereen het moet weten....
@bloemetje kalm aan jij, goed veel vitamientjes eten!! en een schijterd haha grappig ik ben niet zo bang aangelegd. Leuk zeg die echo's
@hannes fijn dat je goed opgevangen bent meis dat scheelt altijd een hoop toch.Gezelligheid bij je vriendin en van de baby!! Geniet er maar van!!!en van die blaasontsteking ben ik helemaal onderzocht ook op sexgebied maar ze weten gewoon niet waar het aan ligt, net wat jij zegt na de sex plassen etc en verder weinig aan te doen! enne we gaan voor samen zwanger worden... afgesproken!
@anne wat denk jezelf?! Heb je een zwanger zijn gevoel? me duimen draaien

meiden weet je wat ik aan het maken ben, hachee........

Achter de kast deur roept een stemmetje eet me op ik ben zoooo lekker, toe dan ik ben er voor, eentje kan geen kwaad (een grote doos chocolade) maar Greet roept terug jawel dat kan wel kwaad want als ze er aan 1 begint is de doos zo leeg, hou je mond je bent niet goed voor mij en wacht af of het nu stil blijft hihi
Verslaving................................

Liefs

Leuk namen verzinnen, heb er al zoveel in me hoofd. Vernoemen jullie mensen??

Hannes haha dat had ik ook, als ie thuis was zat me man achter de pc werd ik zo pissig om want vind ik ongezellig en tja nu doe ik hetzelfde hihi maar ja ze hoeven niet alles te weten toch!!

Hahahaha,
Greet, je verhaal is wel erg leuk. Eet me op. hihi. Zo, trek in ofzo?

Oh meiden, ik ben zo vergeetachtig, ben de rest alweer kwijt. Weet wel dat het hier gezellig druk is, moet wel zo blijven he meiden, en anne, jij volgt mij op? goed? ook afgesproken, niet ongi worden hoor, heb je een ongi gevoel?
Duim voor je, kaarsje brand!

x

oohh chocola.. begin er niet over..
Daar ben ik ook echt zo verslaafd aan.
Hachee heerlijk. Weet nog niet wat ik vanavond zal maken heb net wel bloemkool meegenomen. Maar echte hollandse pot ofzoiets.

Hey meiden..
Ik ga nu even naar m'n vriendin. Ik lees straks al jullie berichtjes wel weer.
Kan haast niet achter de pc uitkomen!

Dus greet dan gaan we samen even flink klussen, dan moet het goedkomen!
Anne, je lijkt nog zo rustig. Ik zou al helemaal in de zenuwen zitten.

Nou ik ben nu echt even weg. Tot straks ladies!
Liefs

Terug
Bovenaan