***Meiden van 21/22/23 jaar***

Hihi, inderdaad hoor...als je zo alle berichtjes leest lijkt het wel een chat ;)
Het gaat hier 80% over bloemkool en stoofperen, lekker hoor.....
Als we zo door gaan zijn we volgende week alweer toe aan een nieuw topic meiden!! Ik drop af en toe ook wel berichtjes op andere topics, maar moet eerlijk zeggen dat ik deze toch de leukste vind. Heb echt een beetje een gevoel of zijn we allemaal vriendinnen. Echt hartstikke leuk....

En bloemetje, alsjeblieft geen nachtwerk voor mij, dan ben ik morgen een lijk hihi. Heb wel 10 uren slaap nodig hoor, wat dat betreft ben ik echt een klein meisje.....En weet je, heb de hele dag na lopen denken over zo'n inwendige echo..heb me er erg over opgewonden. Eigenlijk ben ik in die zin echt een scheiterd hoor (preuts?). Ik bedoel, het gaat wel over je geslachtsdelen wat je zomaar bloot geeft. IEKK!! Ik moet zoiets niet van tevoren weten want dan ga ik dood van de zenuwen.

Zijn er al wat positieve tests bij gekomen? Deze week hebben veel meiden hun NOD of niet!! Hoop zo voor jullie dat het raak is. Dat wordt een spannende week.  Goh, dit is echt verslavend ja, had ik niet verwacht....Ben zo met jullie begaan
LIEFS

Naam                                
Leeftijd        
Ronde        

NOD                  
Kindje      

Bijzonderheden  

Oktober

j_v_m20
23
5
18-10
2

1986anne
22
1
20-10
1

waterman86
22
9
22-10
1

cato85
23
1
25-10
1

mama1987
21
1
27-10
3

patricialut
23
2
28-10
2

MMWS
24
1
31-10
1Deze meiden zijn bijna aan de beurt!! (Logisch, de maand is ook al bijna om haha).
Anne, weet je al iets meer?? Ben echt zoo nieuwsgierig, niet te geloven....sorry!
Het begint bij mij nu wel weer te kriebelen hoor. Mn ongi is helemaal al weg, en heb wel weer zin om te klussen ;)

Enne Hannes, ben jij echt op de grond geslagen?? Niet te geloven zeg, wat kut van die lui...Zijn er waardevolle dingen gestolen? Ik snap soms echt niet waar deze wereld naartoe gaat. Dat gun je je kinderen toch niet, zo'n brute wereld? Was iedereen maar lief voor elkaar he... Ik ga echt nooit in donker over straat, vind het super eng. Doe dan net of ik met iemand bel op de fiets ;) Niemand kun je tegenwoordig vertrouwen.

Bloemetje, ga je echt morgen weer aan de slag? Heb je intensief lichamelijk en/of geestelijk werk? (Ben alweer vergeten wat je doet, sorry hihi). Als je het niet trekt beloof je dan hel rustig aan te doen of naar huis te gaan? We moeten wel op jou passen hoor.

En op de vraag van greet: wij vernoemen niet. Persoonlijk vind ik dat nogal oudbollig. Enne, onze ouders en opa's/oma's hebben niet wat je noemt een geweldig mooie naam. Ben meer van de tijd, namen die ik erg mooi vind:
Jongetje: Jeremy/Joery/Steff/Milan/Demian.
Meisje: Amalia/Noa/Lynn/Aimee/Nicky.
Dit zijn vooral engelse namen, maar helaas vind mijn man dat niet zo mooi. Hij houdt meer van nederlandse namen, maar dat klinkt toch niet zo hip hihi....

Nou ja, dit was mijn berichtje. Er is gewoon niet tegenaan te schrijven met jullie! Lekker slapen meiden. Werk ze morgen!
XXXies lesy........

Ow, sorry bloemetje, van dat nachtwerk zei greet hihi. Begin jullie  al door elkaar te halen. Dat is niet de bedoeling hoor!!!
Ow, het is alweer bijna elf uur, moet echt nodig op bed............
Groetjes lesy.

PS...>>>
Ik drop nu maar iets meer want ben nog net niet zo verslaafd om 's morgens eerder uit mn bed te gaan om de berichtjes te lezen....mn bed is wat dat betreft echt heilig haha.
Ik zal nu echt stoppen hoor.

Hoezo even forum checken, ben hartstikke verslaafd.........
Kussies.....

goede morgen allemaal

Hier ff snel een berichtje voor dat ik heen werken ga ik lees de berichtjes wel als ik er weer benn u geen tijd voor...

Nou heb vanmorgen dus getest. hij was negatief, nog steeds niet ongi. dan zal ik een deze dagen wel ongi worden.

Fijne dag allemaal.

en tot over een paar uurtjes

He Anne,

Balen zeg, maar geef de moed niet op het kan nog he!
Ik mag vandaag ook weer aan de slag en heb dan dus   niet iedere minuut tijd om hier te kijken,dus ik ga in de afkickfase denk ik hihi.

dikke kus

Zo daar was ik weer , heb weer ff de berichtjes van gisteravond en vanmorgen gelezen

Ja het zou nog wel kunnen ben nog niet ongi, maar ga er niet van uit dat het nu raak is , na die nega. test.

is het bij jullie ook zoon vies weer vandaag? bah bij ons wel het regent hier de hele dag al en vanacht ook al bah vind dat maar niks..

maar ben der ook weer vandoor haha

Liefs Mij

Terug
Bovenaan