Hi meiden,
Nou testen hoef ik niet meer ga ongi worden, vanacht mega buikpijn en een streekje bloed en nu nergens meer last van alleen zo kotsmisselijk. ZUCHT raar lijf.
Weet je ik ben nooit aan de pil geweest en had altijd een cyclus van 28 dagen kon er de klok op gelijk zetten, en was dan 2 dagen ongi en klaar maar had wel fikse pijn dus ik drie maanden geleden aan de teunisbloem capsulus voor die pijn maar vanaf die tijd heb ik een vage cyclus 1x 1 dag overtijd, 2x 3 dagen en nu 5 dagen dus flikker dalijk die pillen weg, mijn man denkt dat het echt daaraan ligt en ik begin het ook te geloven, vanacht was ik best teleurgesteld want had voor het eerst goede hoop maar ach tis weer wat gezakt en op na ronde 8
Sorry moest het ff kwijt!!
@bloemetje zorg eerst maar voor jullie kruimeltje! Fijn dat het goed gaat!!! Houden zo!!
@lesy87 haha vandaar producten die over de datum zijn meesmokkelen, ik dacht al zal ze in drogist ofzo werken........
@cato je hebt gelijk hoor ik snap ook niet hoe mensen het doen als ze zeggen ik ga er minder mee bezig zijn denk dat ook wel eens maar lukt voor geen meter! Ik werk in de thuiszorg 4 dagen, echt ideaal kan lekker me eigen tijd indelen, op maandag heb ik altijd vrij, dus voor afleiding ga ik me huis een mega poetsbeurd geven mischien een tip haha. Geniet maar lekker van je vakantie!!! ga je nog wat leuks doen? En dat klussen tja mijn mannetje is in mei ernstig ziek geworden en nu is hij wel weer voor 99% beter maar soms zo moe dat tie niet kan klussen, baalde er wel is van want zie eigenlijk 5 maanden verspeelt maar dat is grote onzin want het is belangrijker dat hij beter word we hebben het wel altijd rond me ei gedaan maar helaas..... met ziekte word je kwaliteit van t zaad ook niet top. Maar wat jij zegt het moet inderdaad wel leuk blijven.
@ meiden sorry voor dit ego bericht moest het allemaal ff kwijt en ga er nu weer lekker tegen aan, hoop gauw wat van jullie te horen!
Liefs