***Meiden van 21/22/23 jaar***

Nou Greet ik geloof wel dat dat inderdaad zo kan zijn hoor! Maar zie er maar eens niet aan te denken! Ik bedoel, ik werk in het onderwijs en heb nu een weekje vakantie nou als je dan zo thuiszit kan je nergens anders aan denken hoor! Wat voor werk doen jullie eigenlijk?
Ik lees hier ook al het 'klusadvies' van iedereen maar doe jullie het echt allemaal om de dag of zommige zelfs elke dag? Het moet wel leuk blijven natuurlijk he,haha.
Fijne avond nog en zal jullie nog wel regelmatig spreken deze vakantiedagen,haha.

groetjes

Hey Cato!!

Er niet aan denken is inderdaad heel moeilijk als je een lekker weekje vrij hebt. En vooral als je nog maar net bent begonnen met klussen! Tenminste, ik denk er heel vaak aan, en dit is pas ronde 1. Voor mn ei klussen we inderdaad om de dag sowieso, soms een keertje meer haha. Ik wil gewoon zeker zeten dat er zaad klaarligt als mn ei springt!! En na mn ei heb ik helemaal geen zin meer, dan is het wel weer mooi geweest vind ik. Ik werk trouwens in een apotheek, hoef lekker maar 8 min. te fietsen en dan ben ik er. Dat is wel lekker hoor!! Heb ook zin in wat lekkers haha, zal zo even een kipkerriebroodje in de oven doen. Zo misselijk ben ik nou ook weer niet! Kga nog lekker even wat spelletjes doen op internet. Is een goede afleiding, echt waar!

Groetjes lesy.

Hoi Meiden,

Ik kom me weer even melden maar ga niet reageren op de verhaaltjes, hehe teveel geschreven en ben erg moe, maar wou laten weten dat alles hier goed is, en ik morgen weer langskom.

Liefs

Hey bloemetje1985!
Fijn dat alles goed gaat hoor! dat horen we graag. Morgenavond ben ik er ook weer, ga nu lekker op bed want moet er morgen weer 06:45 uur uit....Doeii allemaal....
groetjes lesy.

Hi meiden,

Nou testen hoef ik niet meer ga ongi worden, vanacht mega buikpijn en een streekje bloed en nu nergens meer last van alleen zo kotsmisselijk. ZUCHT raar lijf.
Weet je ik ben nooit aan de pil geweest en had altijd een cyclus van 28 dagen kon er de klok op gelijk zetten, en was dan 2 dagen ongi en klaar maar had wel fikse pijn dus ik drie maanden geleden aan de teunisbloem capsulus voor die pijn maar vanaf die tijd heb ik een vage cyclus 1x 1 dag overtijd, 2x 3 dagen en nu 5 dagen dus flikker dalijk die pillen weg, mijn man denkt dat het echt daaraan ligt en ik begin het ook te geloven, vanacht was ik best teleurgesteld want had voor het eerst goede hoop maar ach tis weer wat gezakt en op na ronde 8
Sorry moest het ff kwijt!!

@bloemetje zorg eerst maar voor jullie kruimeltje! Fijn dat het goed gaat!!! Houden  zo!!

@lesy87 haha vandaar producten die over de datum zijn meesmokkelen, ik dacht al zal ze in drogist ofzo werken........

@cato je hebt gelijk hoor ik snap ook niet hoe mensen het doen als ze zeggen ik ga er minder mee bezig zijn denk dat ook wel eens maar lukt voor geen meter! Ik werk in de thuiszorg 4 dagen, echt ideaal kan lekker me eigen tijd indelen, op maandag heb ik altijd vrij, dus voor afleiding ga ik me huis een mega poetsbeurd geven mischien een tip haha. Geniet maar lekker van je vakantie!!! ga je nog wat leuks doen?  En dat klussen tja mijn mannetje is in mei ernstig ziek geworden en nu is hij wel weer voor 99% beter maar soms zo moe dat tie niet kan klussen, baalde er wel is van want zie eigenlijk 5 maanden verspeelt maar dat is grote onzin want het is belangrijker dat hij beter word we hebben het wel altijd rond me ei gedaan maar helaas..... met ziekte word je kwaliteit van t zaad ook niet top. Maar wat jij zegt het moet inderdaad wel leuk blijven.

@ meiden sorry voor dit ego bericht moest het allemaal ff kwijt en ga er nu weer lekker tegen aan, hoop gauw wat van jullie te horen!

Liefs

He hallo! Op de vraag of we wat meer over ons zelf willen vertellen! Ik  woon dus uit de provincie utrecht,  maar kom oorspronkelijk uit twente. Ik woon nu een jaar hier. Samen met mijn vriend. We hebben een nieuwbouwappartement gekocht.  Die is nu zo goed als klaar. (er moeten nog 2 planken aan de muur, maar die laten op zich wachten)  We hebben samen grote hobbie, en dat is aquaria..... er komt in het nieuwe jaar een bak bij van 300 liter. Mijn vriend is er wel drukker me hoor. maar ik vind het ook altijd wel leuk om te kijken, nieuwe visjes te kopen en het schoonmaken is ook geen ramp. Ik heb een fulltime baan in een supermarkt, Daar doe ik hoofdzakelijk kassa werk, maar andere afdelingen kan ik ook.
Na mijn werk vind ik het heerlijk om lekker te ontspannen   ( eerst fitness en dan suana) weet eigenlijk niet of ik nog door kan gaan met sporten en ontspannen als ik zwanger ben.

Als het goed is heb ik zaterdag mijn eisprong gehad. eigenlijk niet veel gevoeld, maar ja er waren wel genoeg dingen die  er wel toe lijden dat ik m wel had.  
Als ik mijn lichaam kan geloven was het afgelopen maand een goeie maand. Voel me zo anders dan anders.... maar ja we zullen afwachten.... NOD 25 oct

X  

potjeongeduld ik duim heel hart voor je
hoop zoo voor iedereen dat het raak ik of in iedergeval heel snel

greet meid wat balen als je ongi door gaat komen
hoop natuurlijk van niet voor je
en als je de pillen niet fijn vind of denkt dat je lichaam daarvan op ze kop raakt zou ik er ook gewoon mee stoppen.
En ik wilde ook nog even erbij vermelden
mijn vriend en ik zijn allebij gezond niet ziek ofzo en we roken niet drinken niet
ik zit nu ook in ronde 5 en denk dat ik naar 6 gaat maar goed nog ff gedult en dan weet ik meer.en ik ben ook al 4 jaar niet meer aan de pil.dus dat is het ook niet waardoor het niet lukt.wij klussen ook altijd om de dag tijdens mijn eisprong week en zelfs ietsje langer maar nog geen resultaat.ik snap er echt niets meer van wat doen we fout.
ik weet het niet

Hoi Dames,

Die tip van mn huisje poetsen zal ik inderdaad maar eens ten harte nemen,hihi.
Ik denk ook niet dat je echt iets fout kunt doen,jullie wel?
Eigenlijk zouden we ook zo'n lijstje moeten maken met onze NOD erin, dan is het voor elkaar wat makkelijker om bij te houden toch?

zie jullie vast straks nog,

groetjes

Terug
Bovenaan