***Meiden van 21/22/23 jaar***

@lesy nou mijn moeder geeft wel is te veel weg aan dr kinderen, schaam me af en toe wel maar ja wie t breed heb laat het breed hangen, dus pak het maar aan.haha zie je ons liggen lesje uitslapen hihi zie het al helemaal voor me!! wanneer?!!!! was je lasagne lekker? heb je vaker last van hoofdpijn? rot is dat. en geen zin van werken, tja wij zeggen dan altijd moet je zin maken! hoe komt dat is het te druk dat je zoveel moet werken? of te weinig personeel? je werkt toch in apotheek? welke dagen heb je volgende week vrij?
fijne avond en veel klusplezier!!! o ja en je man niet gezeurd????
@bloemetje wel fijn en goed dat je onder controle word gehouden beter te veel dan te weinig! succes morgen bij de gyn!!!
@turtle3 welkom en je mist je biefstukje! hoelang ben je nu dan al niet ongi? heb denk wat gemist! lekker in de kou sporten nou jij liever als ik!!! als je denkt dat die vermoeidheid chronisch is moet je een keer bloed laten prikken dan weet je het zeker en kan er wat aan gedaan worden.
@doosie wat een verhaal over de mm, tjonge als ik dat lees moet er nog niet aan denken daar ben ik dus echt nog niet aan toe!

zo lieve meiden ga afdrogen, neeeee wil geen vaatwasmachine vind ik beetje onzin en dan heerlijk douche mischien wacht ik ff op me man dat we saampjes gaan vind ik altijd gezellie net lekker lang aan tafel gezeten, bijpraten! en dan op de bank heb een mooi boek die wil ik lezen, morgen weer lekker werken alweer donderdag....
Fijne avond allemaal en voor straks slaap lekker

Bloemetje dan heb je er ook niet een beetje last van.....100mg is namelijk best wel veel hoor. Nou ja hoop dat de 50mg dan genoeg is, hoe minder medicatie hoe beter voor je kleintje natuurlijk. Ohh echt spannend hoor, hoe laat moet je morgen naar de gyn= zal ik even aan je denken.

Doossie bedankt voor je reactie, ik geloof zelf ook niet dat ik al mn eisprong heb gehad. ook omdat ik hem vorige maand zo duidelijk heb gevoeld. V
Zo heb even snel de lasagne in de oven gedaan (lees gegooid, dat ding floepte bijna uit mn handen)......

Bloemetje, wat belachelijk ja. Gelukkig kun je die metoprolol toch gebruiken tijdens je zwangerschap. wat is er dan ook aan als je je niet goed voelt. Heb je de 25mg of de 50mg? Ben heel blij voor je meis.........Dan maar wat extra controle...

Vanavond maar weer even klussen...manlief wil wel weer haha, maar of ik nu zo ´n zin heb........Huh, wat is mn lettertype inneens klein. Mn toetsenbord doet een beetje vreem haha.

Turtle, ik mag anders ook graag smiddags een uurtje slapen. Maar dat wordt inderdaad snel een gewoonte ja. Ik ben ook chronisch moe. Ben altijd al zo geweest, niet zo energiek.....soms wel lastig ja. Vooral als ik lange dagen moet werken. Biefstuk mag je wel eten tijdens de zwangerschap hoor, maar dan helemaal doorbakken!! Werk ze morgen meis..........

Huhhh..........!!!
Snap er nix meer van hoor haha, er staat ook een stukje dubbel in mn vorige berichtje.
Dat heb ik al eens geplaatst (vraagteken).........
Haha, mn vraagteken is verdwenen.....echt vaag! Kan em niet typen.......

Meiden ik ga nu even douchen, anders blijft mn lange haar zolang nat.
Tot na gtst.......
XXX

Hello lieve meiden, daar ben ik weer.
Drukke middag gehad, eigenlijk iets te druk..
Bij de ha geweest en krijg nu fysio. Alles zit vast zegt hij.
Hij stond er ook helemaal niet van te kijken.
Blijf voorlopig dus nog wel even thuis.
Wat mij opviel is dat er in dit forum toch veel mensen
in de zorg werken. Toeval?

De negenmaandenbeurs gaan we zowiezo doen. Ik wil er graag heen en lijkt me leuk om jullie dan allemaal eens te zien, voor degene die interesse hebben dan.
Misschien durft niet iedereen !!

Cato, he vervelend zulke dagen er tussen, maar doe gewoon waar je je goed bij voelt en laat lekker de boel de boel.. Morgen weer beginnen met het liedje te zingen; begin de dag met een dansje... Wellicht dat dat helpt. Kan me helemaal voorstellen hoe je je voelt als je auto in de prak is. Is het nog te maken? Misschien wil iemand het wel voor je opgeven aan de verzekering.. ooh slecht he de verzekering oplichten, maar ja je betaalt ook genoeg premie! Dikke knuffel meis.

Lesy, hey meid, het is wat met die cyclussen van ons vrouwen he, maar als ik het goed begrepen heb ben je pas 2 maanden gestopt met de pil? Toen ik namelijk van de pil af ging heeft het echt een hele tijd geduurd voordat ik weer een regelmatige cyclus kreeg. Dus is even vervelend, maar dan weten we de oorzaak he.

Bloemetje, lekker he de nieuwe auto. Heb ook sinds juli een nieuwe auto en dat voelt zo heerlijk.. Vond de hond het ook prima?

Greet, jij hebt ook al zo'n lieve mam. Soms kun je ouders wel schieten, maar uiteindelijk zijn ze toch echt wel heel lief. Heeft iemand het nieuwe liedje van marco borsato al gehoord, dochters? Is echt wel heel mooi..

Doossie, spannend zeg. En idd een heel gedoetje als je eenmaal in de mm zit. Maar hoop stiekem voor je dat je nu toch stiekem zwanger bent.. Zou mooi zijn.

Komt er nog iets leuks op tv vanavond? Ik moet even naar m'n broer en schoonzusje, even kijken voor een kadootje voor m'n moeder. We doen meestal met z'n alle geld bij leggen en een groter kado, heeft ze meer aan.
Hebben jullie nog broers, zussen, of enigskind? Ik ben de  jongste uit een gezin van 5, heb nog 2 zussen en 2 broers.. Maar heus niet de benjamin.. GRR.. Haha!

Tot straks meiden! Liefs, xx

He Meisjes,

Ben alweer een stukje opgeknapt.
Lekker lang onder de douche gestaan en ga nu lekker een schaaltje pepernoten eten.
Tja kan nog wel gemaakt worden de auto en hij rijdt nog wel,maar ziet er niet uit natuurlijk. Het is namelijk zo'n vreselijk irritante verlaagde sportauto dus dat is geen gezicht zo. (maakt mij niets uit,maar vriendlief wel!)
Ach hij moet toch verkocht worden als er een kleintje komt,want er kan geen kinderstoeltje in,hihi.
Mn hondjes hebben me lekker vrolijk geknuffeld nu, net of ze t weten als je het nodig hebt.

dikke kus

Hannes, wat fijn dat je fysio krijgt. Helpt inderdaad wel. Heb ik ook eens gehad, alleen dan voor mn kaak, die zat ook vast. Kon niet meer normaal mn mond open doen hihi.
Ja er werken hier veel in de zorg, wel leuk toch! hebben we allemaal wat dezelfde ambitie. Ik wil ook sowieso graag naar de 9mnd-beurs. Heb dat met mn collega afgesproken als we allebei zwanger zijn dat we daar naartoe gaan. En anders ga ik met mn man, maar niet alleen hoor. Ik ben niet zo ´n zelfondernemer, ik moet altijd iemand mee hebben haha. Dus ja, kunnen we altijd even ergens kletsen toch, waarom niet...
En over mn cyclus, het is nog nooit regelmatig geweest hoor. Toen ik voor ´t eerst ongi werd op mn 16e ben ik 5 maanden daarna direct aan de pil gegaan. Dus het is nooit goed op gang gekomen zeg maar. Merk nu echt hoe mn lichaam dat allemaal weer zelf moet gaan regelen. Ben er nu heel erg mee bezig haha. We zullen zien............
Er komt niet veel op tv geloof ik. Kan ik mooi vroeg op bed...En ik heb maar 1 broertje van bijna 17 haha. Een groot gezin lijkt mij ook veel leuker. Zou je zelf 5 kinderen willen als je ze zou kunnen krijgen.

Cato, weer wat lekkerder in je vel...GRR kan nog steeds geen vraagteken plaatsen, sorry meiden. Ik ben ook n half uur onder de douche geweest, daar kan ik echt zo van genieten he. Doet je goed of niet........Haha, jullie gaan ook voor n familie-auto. Wij hebben nu onze auto n half jaartje, een audiA4. Daar past gelukkig wel een autostoeltje e.d. in. Best een degelijke bak hihi, ben er erg trots op. Hoop dat onze andere audi een keer wil starten, dan kan hij misschien verkocht worden. Duur grapje...
-xxx- lesy.

PS. Greet ik ben in het boek -PS, ik hou van jou- bezig, erg leuk. En heb nog een paar van Sophie Kinsella liggen. Wat lees jij !"#$%&_()'?~~? Jaa gevonden haha...!!??
Wat lees jij vooral??

Iedereen die morgen moet werken; werk ze!! Bloemetje succes bij gyn!!
Iedereen die morgen vrij is: Lekker genieten!!

*****G***** *****L***** *****I***** *****T***** *****T***** *****E***** *****R***** *****S*****
*****G***** *****L***** *****I***** *****T***** *****T***** *****E***** *****R***** *****S*****

Kon het niet laten, dus voor ons allemaal nog een rijtje glitters!!!
-XXXXX- lesy.

Zo net klaar met trainen. We moesten buikspier oefeningen doen  maar die deden me zeer. Normaal geen problemen mee.... of ben ik er weer teveel mee bezig.  

@ greet85   ik ben nu 9 dagen overtijd. Elke dag is weer een verrassing mijn huisarts zei probeer nog 2 weken te wachten en doe dan nog een test maar asl je echt niet meer van de spanning kan wachten mocht ik eerder bellen voor een echo. Maar dat vind ik ook zoiets. Ik probeer het geduld op te bregen en nog even te wachten en dan nog een test te doen.

@Lesy87 ik houd niet van een biefstuk die helemaal doorbakken is bah:p maar jah alles voor een gezonde zwangerschap toch?!

Ik vind het een erg leuk forum leuke meiden en oprecht. Mag ik dan misschien een persoonlijke vraag stellen:

Doet iedereen het nu 'verplicht' om de dag BV of elke dag. Vroeg me dat af omdat mijn vriend het niet 'verplicht' wil doen en mij dat dan weer chaggie maakt want ja zonder zaadjes geen bevruchting :p.

Slaap lekker iedereen!!!

Terug
Bovenaan