***Meiden van 21/22/23 jaar***

He meiden,

En het is weer donderdag!
Wat vliegen de weken toch eigenlijk voorbij,voordat we het weten is het weer sint en kerst.
ben vandaag al met een veel beter gevoel wakker geworden hoor,meisjes!
Allemaal een fijne dag.

kus

Goeiemorgen!!

@lesy ik lees alles wat los en vast zit, heerlijk!!! en je vraagteken weer gevonden haha.
@hannes je moet na de fysio nou meis als het vast zit dan is dat t beste hopelijk help het gauw. negen maanden beurs vind ik leuk maar niet als ik niet zwanger ben dan ga ik echt niet! grappig dat de meeste in de zorg werken, vandaar jong moeder willen worden?!beetje zorgen etc.... dat liedje heb ik nog niet gehoord zal t is opzoeken, me mam is echt een schat hoor nu ik niet meer thuis woon besef je dat veel beter! en ik ben ook de jongste en nee helemaal geen benjamin, net als jij!!!!!!!!! heb een broer en zus die schelen nog al wat jaartjes met mij.
@cato weer wat opgeknapt!fijn! en ja de weken vliegen ik snap dat af en toe echt niet zoals nu tis alweer donderdag gister was t nog zondag toch hihi
@tutle3 pft wat spannend, heb je er zelf een gevoel bij of helemaal niet? ben jij zo een sportfanaat? ik hou ook niet van verplicht daar hik ik tegen aan als het moet is de zin bij mij gelijk weg maar we doen het zo veel mogelijk en rond me ei dus echt wel extra, maar volgens mij is elke dag ook niet goed voor de zaadjes, en t zaad blijft in de baarmoeder nog hardstikke lang leven dus vraag me af of t nodig is elke dag?
@bloemetje succes!

Fijne dag allemaal!! Liefs

goede middag allemaal.

zo dat was weer veel lezen, hoop dat ik het allemaal nog een beetje weet om te antwoorden...

Iesy nee heb de hond niks aangedaan alleen wat te eten gedaan ( gister late reactie haha)

Bloempje: onze hond krijgt normaal altijd rond 5 uur wat te eten hij kan soms wel een dag met 1 bak doen, en soms begint hij dus zelf smiddags te zeuren om eten zoals gister haha, voor koekjes wil die van ons ook alles doen het is echt een vreetzak aha.
is hem ook wel aan te zien haha.

pff lijkt me ook niet wat die hartkloppingen vervelend allemaal, maar gelukkig dat je nu wel med. mag gebruiken.

Cato: het is wat met die auto's , jammer dat er een deuk in zit, maarja beter een deuk in de auto dan dat je zelf wat hebt!!

Greet: ja ik heb het ook nie tzo op die dichte mist vanmorgen weer bah bah, heb vanmorgen me ramen net gekrapt heb de auto laten lopen en de ruitenwisser op het snelst aan laten staan net zo lang tot me raam dooi was haha en toen heen werken

Hannes: hoop voor je dat de fysio helpt, bah zo vervelend die zere rug daar kan je niets aan hebben dan bah.

ja werken veel mensen in de zorg hier haha, negen maandenbeurs gezellig, ben er al eens geweest toen gingen we met de klas naar de huishoudbeurs en dat is tegelijk dus zijn we daarook maar ff geweest kwam toen goed uit waren net met een onderdeel bezig over baby's en moesten toen net een verslag maken dus haha.

Ik ben enigs kind had anders wel een broertje gehad die zou anders over 2 weken 19 zijn geworden, maar die is met de geboorte helaas overleden, vind het wel jammer dat is enigs kind ben maarja kan je niets aan doen.. ik was ook niet zoon verwend kind whaha als je sommige ziet en hoord pfff, nee zou het ook niet willen..

Turtle: wij doen het niet elke dag of om de dag gewoon wanneer we zelf zin hebben, ik wil niet dat het een verplichting wordt daar wordt het niet leuker en lekkerder van haha.

volgens mij heb ik iedereen weer gehad haha weet het niet meer...

Ik heb volgende week lekker een weekje vakantie dus dan ben ik ook weer meer aanwezig haha

Liefs mij,
ga ff de keukenkastjes schoon maken van binnen enzo

doei doei

Hoi Meiden,

Weet even niet meer wat iedereen heeft gezegd, sorry.

Vanmorgen bij gyn geweest. Alles was goed, even over cardioloog gehad en medicijngebruik. Ook dat ik naar andere arts ben geweest en uitgelegd wat die heeft gezegd. Ze vond het denk ik maar raar dat ik naar andere geweest was, maar ja, boeit mij niets, het is voor mezelf en niet voor haar.

Verder afgesproken dat verloskundige wel de nazorg gaat doen.

Stond alweer bijna buiten zonder een hartje te mogen horen, en ja, dat vond ik niet fijn. Dus wel even gevraagd, snel even met echo apparaat gekeken, klopte mooi, en wat is het gegroeid zeg, haha. Gek hoor, hoe dat allemaal gaat.

Zo dames, dat was het weer.

Liefs

Hey meiden,

@ greet85/1986 anne  Ja het lijkt ook wel nu meer energie te kosten om het te doen. Je doet het nog steeds wel voor de goede reden maar toch zit er in je achter hoofd van yes weer een paar zaadcellen.

Ben vandaag met een vriendin in de stad geweest en kon het niet laten om even bij de prenetal binnen te gaan. Wat hebben ze een leuke spullen en wat wil je die dan graag kopen!! Het is ook overal waar je kijkt zie je zwangere etc. Zo ging ik naar de wc in een restaurant en er waren er 2 bezet ga de 3de binnen zit er ook zon babyverzorgding in. Erg typisch allemaal.

Ja sport erg graag doe dat dan ook 4x per week min. 1,5 uur. Al kost het me de laatste tijd steeds meer moeite!!

Fijne avond allen, tijd voor mijn dutje :p

Hallo allemaal,
Ik ben net weer opgekrabbeld. Vandaag gaat het niet zo best, maar wil toch graag het eten klaar hebben als m'n mannetje komt. De dokter heeft gister gezegd dat ik toch moet blijven bewegen, maar even niks mag tillen. Maandag kan ik voor het eerst naar de fysio. Vandaag weer met m'n werk gebeld en ga morgen even langs. Therapeutisch de medicijnen uitdelen en dan weer naar huis.

Mijn huisarts zei trouwens over de eisprong dat dat heel normaal was die kramp en als mijn cyclus nu goed was moest ik 10 nov mijn NOD krijgen, zoniet kon ik er vergif op innemen dat ik zwanger was.. Spannend dus.. Hij vertelde mij ook dat hoeveel je cyclus ook verschilt tussen je eisprong en je NOD zit precies 14 dagen. Hij zei de tijd ervoor is wat het onregelmatig maakt.. Had er ooit wel over gehoord, maar het is me weer een stuk duidelijker. Wachten op 10 nov dan maar!

Bloemetje, mooi dat je toch nog gauw mocht spieken bij de gyn. Zou ik ook hebben gedaan. Daar heb je toch al de hele tijd opgewacht.. Wat dat snel kan groeien idd. Je zult het nu ook wel al echt gaan zien denk ik.

Weet niet meer wie het vroeg, maar wij doen het ook niet verplicht. Wij (lees ik ) houden er wel rekening mee wanneer het het beste uit zou komen, maar ga er geen klok bij zetten. Het moet wel leuk blijven en uit liefde zijn, anders zat ik wel op een productieband. Nee dan is de zin bij mij ook over.

Greet en Lesy ook zo'n lezers, ik ook, heb er alleen zo weinig tijd voor.. Maar heerlijk in een hoekje op de bank met een boek. Ik lees ook alles.

Verder wens ik jullie een fijne avond en sorry als ik iemand vergeten ben!! Tot snel.
Liefs,xx

En oja lesy jij had me gevraagd of ik zelf ook zoveel kinderen wilde. Ik heb van kleins afaan geroepen dat ik mama wilde worden van 4 kinderen.. Of dat ooit uitkomt..
En of de economie dat nog toelaat. En en en.. We zullen zien.

ga gauw koken. Liefs

Hoi,

Hannes,
Pas maandag bij fysio, dat is lang wachten.
En morgen eventjes naar je werk, doe je wel rustig?

En inderdaad, het begint goed zichtbaar te worden, familie van me vriend zei het weekend, ja, je buikje komt he. hihi. heerlijk hoor,nog vier weken en ik zit zowat op de helft. gaat snel hoor. over 20 dagen de 20 weken echo :D

Zo, ga hond zo eens klaarmaken om naar de dierenarts te gaan, het arme schatje moet een prik krijgen, haha, voelt ie niets van.

Liefs

Terug
Bovenaan