goede middag allemaal.
zo dat was weer veel lezen, hoop dat ik het allemaal nog een beetje weet om te antwoorden...
Iesy nee heb de hond niks aangedaan alleen wat te eten gedaan ( gister late reactie haha)
Bloempje: onze hond krijgt normaal altijd rond 5 uur wat te eten hij kan soms wel een dag met 1 bak doen, en soms begint hij dus zelf smiddags te zeuren om eten zoals gister haha, voor koekjes wil die van ons ook alles doen het is echt een vreetzak aha.
is hem ook wel aan te zien haha.
pff lijkt me ook niet wat die hartkloppingen vervelend allemaal, maar gelukkig dat je nu wel med. mag gebruiken.
Cato: het is wat met die auto's , jammer dat er een deuk in zit, maarja beter een deuk in de auto dan dat je zelf wat hebt!!
Greet: ja ik heb het ook nie tzo op die dichte mist vanmorgen weer bah bah, heb vanmorgen me ramen net gekrapt heb de auto laten lopen en de ruitenwisser op het snelst aan laten staan net zo lang tot me raam dooi was haha en toen heen werken
Hannes: hoop voor je dat de fysio helpt, bah zo vervelend die zere rug daar kan je niets aan hebben dan bah.
ja werken veel mensen in de zorg hier haha, negen maandenbeurs gezellig, ben er al eens geweest toen gingen we met de klas naar de huishoudbeurs en dat is tegelijk dus zijn we daarook maar ff geweest kwam toen goed uit waren net met een onderdeel bezig over baby's en moesten toen net een verslag maken dus haha.
Ik ben enigs kind had anders wel een broertje gehad die zou anders over 2 weken 19 zijn geworden, maar die is met de geboorte helaas overleden, vind het wel jammer dat is enigs kind ben maarja kan je niets aan doen.. ik was ook niet zoon verwend kind whaha als je sommige ziet en hoord pfff, nee zou het ook niet willen..
Turtle: wij doen het niet elke dag of om de dag gewoon wanneer we zelf zin hebben, ik wil niet dat het een verplichting wordt daar wordt het niet leuker en lekkerder van haha.
volgens mij heb ik iedereen weer gehad haha weet het niet meer...
Ik heb volgende week lekker een weekje vakantie dus dan ben ik ook weer meer aanwezig haha
Liefs mij,
ga ff de keukenkastjes schoon maken van binnen enzo
doei doei