Hoi Meiden,
Daar was ik weer.
Lesy,
Niet zo ongerust, hehe af en toe heb ik het eens druk, hahaha.
Nee, momenteel wat meer dingen regelen, en ook hulp bieden in de familie van me vriend.
Dus daarom, hehe.
Yvon,
Ik kan goed begrijpen dat je bang bent om de stap te zetten, omdat er dan gezegd kan worden dat het er voor jullie niet in zit. Maar hoop echt dat het voor jullie wel kan.
Ga je binnenkort wel naar de arts?
Cato,
Jammer van je baaldagen. Hopelijk snel weer over. En gister zo moe, ja dan moet je lekker gaan slapen. Volgens mij kan het met rust goed gaan hoor, als je kindje helemaal is ingedaald, moet je inderdaad niet te veel meer gaan doen.
Hoe gaat ie nu?
Turtle,
Welkom mied, en wat spannend, ik duim.
Anne,
Jaa, was je weer.
Hehe, je hond honger, ja, je moet hem ook te eten geven he, haha, grapje hoor.
Krijgt die van jullie nog eten s middags? Wij zijn dat nu aan het afbouwen. Hij stond s middag eerst te eten, daarna te draaien in de keuken, en dan ging ie weer verder. kreeg het niet meer in een keer op. Dus zijn nu naar twee keer, en dat gaat prima. hihi. Gelukkig. Hij word alleen tegen vijf uur wat hebberig als ie een koekje ziet. dan doet ie werkelijk alles wat je hem vraagt.
Hier gaat het redelijk, nog steeds af en toe duizelig, wil maar niet echt overgaan. dus spannend.
Vandaag ben ik in het amc geweest, ik heb al bijna twee jaar last van hartkloppingen, extra slag tussen mn gewone hartritme, waar ik erg veel last van heb. Daarvoor neem ik medicijnen.
Liep bij een cardioloog in het ziekenhuis waar ik meerdere malen ben geweest. Maar vorige keer kreeg ik van die arts te horen, jammer dat je zwanger bent, nu kunnen we niet onderzoeken, en je mag die medicijnen helemaal niet(had de vorige keer gezegd dat het wel mocht, hadden aangegeven zwanger te willen worden)
Dus nu andere arts opgezocht, nou deze was erg aardig, en ziet helemaal geen problemen in die medicatie, alleen is het een verplichte ziekenhuisbevalling. Omdat hartslag van kindje wat lager kan zijn. Binnenkort weer terug, blijf nu bij deze arts onder controle.
Morgen naar de gyneacoloog. Spannend hoor, benieuwd wat ze allemaal gaat doen morgen.
De nieuwe auto rijdt trouwens heerlijk, haha, hond heeft zijn eerste ritje ook al mee gedaan.
Liefs