Goedemorgen meissies.....
Ben inderdaad 10 uur uit bed gekropen greet, het lag zo heerlijk
JMV: Bedankt voor de site!! Staat wel erg veel informatie over slijm haha. Dan had ik dag 12 vast vroeg slijm, zoals het staat beschreven. Vandaag nog maar even goed checken hoe het slijm eruit ziet. Wat leuk, een hemelsblauw kamertje. Wordt het een jongetje?? Haha. Ik heb eigenlijk ook wel meer een jongenskleur dan een meisjeskleur op de muur. Maar ach, er zijn ook stoere meiden toch??
Hannes, nee ik heb geen kramp :s Wel jammer hoor, want wil graag duidelijkheid. Nu dag 14, dus wacht vandaag nog even af. Maar hoop natuurlijk wel iets te gaan voelen. En anders vandaag maar weer aan de klus, net zolang tot ik denk dat het wel mooi is geweest haha. Succes bij de huisarts hannes!! Hopelijk komt er een oplossing.....
Haha, Cato gekkerd! Ben je de afgelopen dagen niet zo energiek meis?? Hoe kan dat dan? Nou ja, gelukkig een half dagje werken voor jou. Vanmiddag lekker rustig aan doen dan

HUH, half jaartje zwanger en dan al helemaal ingedaald?? Is dat een goed teken? Als ze het niet tegen kunnen houden, wat dan?
Enne Greet, jij wilt helemaal niet met mij beppen, ga maar weer naar je ouders! ;-) Hahah....Nee hoor, veel plezier, ik lees jou vanmiddag weer haha. Jaaa de beurs moet even dichtblijven hoor, moet alleen ff wat boodschapjes halen vanmiddag. Tja, dat megaveel klussen moet wel, ik heb geen idee wanneer mn eisprong is. Als je niet in de vruchtbare periode klust overleeft het zaad ook niet. Als je dan om de dag klust mis je denk ik kansen?? Heb geen zin in stress want dat werkt niet bevordelijk nee.
Nou girls, zal eerst even de oude was opvouwen, want er komt alweer een nieuwe was aan. Tot straks.........
Kus lesy.