***Meiden van 21/22/23 jaar***

Hey meiden, ben er even snel. Ga zo naar de ha! Zal wel een verwijzing krijgen voor de fysio. Ga zo de meiden van een vriendin van me uit school halen en bij m'n moeder eten.
Heb nog steeds wel krampen, jij ook lesy?
jvm, leuk dat je al begonnen bent met de kamer..
Ik spreek jullie strakjes nog wel. Moet even gaan rennen anders haal ik het niet.
Liefs x

Goedemorgen meissies.....
Ben inderdaad 10 uur uit bed gekropen greet, het lag zo heerlijk ;)

JMV: Bedankt voor de site!! Staat wel erg veel informatie over slijm haha. Dan  had ik dag 12 vast vroeg slijm, zoals het staat beschreven. Vandaag nog maar even goed checken hoe het slijm eruit ziet. Wat leuk, een hemelsblauw kamertje. Wordt het een jongetje?? Haha. Ik heb eigenlijk ook wel meer een jongenskleur dan een meisjeskleur op de muur. Maar ach, er zijn ook stoere meiden toch??

Hannes, nee ik heb geen kramp :s Wel jammer hoor, want wil graag duidelijkheid. Nu dag 14, dus wacht vandaag nog even af. Maar hoop natuurlijk wel iets te gaan voelen. En anders vandaag maar weer aan de klus, net zolang tot ik denk dat het wel mooi is geweest haha. Succes bij de huisarts hannes!! Hopelijk komt er een oplossing.....

Haha, Cato gekkerd! Ben je de afgelopen dagen niet zo energiek meis?? Hoe kan dat dan? Nou ja, gelukkig een half dagje werken voor jou. Vanmiddag lekker rustig aan doen dan ;) HUH, half jaartje zwanger en dan al helemaal ingedaald?? Is dat een goed teken? Als ze het niet tegen kunnen houden, wat dan?

Enne Greet, jij wilt helemaal niet met mij beppen, ga maar weer naar je ouders! ;-) Hahah....Nee hoor, veel plezier, ik lees jou vanmiddag weer haha. Jaaa de beurs moet even dichtblijven hoor, moet alleen ff wat boodschapjes halen vanmiddag. Tja, dat megaveel klussen moet wel, ik heb geen idee wanneer mn eisprong is. Als je niet in de vruchtbare periode klust overleeft het zaad ook niet. Als je dan om de dag klust mis je denk ik kansen?? Heb geen zin in stress want dat werkt niet bevordelijk nee.

Nou girls, zal eerst even de oude was opvouwen, want er komt alweer een nieuwe was aan. Tot straks.........
Kus lesy.

Hey dames,

Wat een leuk forum om met leeftijd genootjes te kunnen praten.
Ik ben zelf 22 en we zitten in de eerste ronde.
Ben vandaag 9 dagen overtijd al een hoop testjes gedaan maar allemaal negatief.
Moet vandaag naar de huisarts voor iets anders maar ga wel meteen even vragen of ik geen bloedtest mag.
Ben namelijk altijd optijd ongi geweest.
Erg spannend allemaal!!
Ik ben zelf verpleegkundige dus weet wat er allemaal mis kan gaan of wat je er voor moet doen om uberhout een bevruchte eicel te krijgen.
Dit maakt het alleen maar lastiger!!

Groetjes

Hoi Allemaal ..

Was ik weer, heb het er voor vandaag weer lekker op zitten , vanavond nog verjaardag verder niks doen ( als het goed is )

Ja Iesy, ik ben ook 2 maand van de pil, ik heb ook  geen klachten van het ontpillen.
ja is soms wel vervelend dat veel werken maar soms vind ik het ook wel weer lekker.
waren wat zieken bij ons dus ja moet je elkaar maar helpen haha.
ik weet ook niet wat dat is met dat slijm haha

Greet, ja huisje weer schoon haha, nee het was gister lekker rustig dus viel weer mee met lezen.

haha lekker he dit weer ik moest vanmorgen ook al krabben en niet zoon beetje ook heb de hele ochtend bijna koude handen gehad..

Bloempje: vervelend als je nog steeds zo duizelig bent bah.

Ben er weer vandoor die hond van me is ant zeuren heeft weer honger dus zal hem ff wat doen,

Liefs Mij

Wat gaat zo'n vrije dag dan snel om zeg...bijna alweer half vier.
Moet nog een was ophangen en dweilen en dan kan ik haast ook alweer eten maken :(
Heb wat hoofdpijn, dus wou ook nog een uurtje op bed. Maar dat lukt vast niet meer.
Ow oeps, jet is bijna half drie haha. Zit nog niet zo in mn hoofd haha.

@Turtle: Jaa welkom hier. Leuk topic is dit ja, zitten hele leuke gezellige dames bij haha, geloof me maar ;) De eerste ronde voor jou, wat spannend!! En al 9 dagen overtijd en toch een negatieve test?? Misschien heb je ook gewoon een lange cyclus deze keer, dat je eisprong later geweest is? Moeilijk in te schatten ja. Je lichaam kan vreende dingen doen. Ben je hiervoor aan de pil geweest? Niet meteen van het ergste uitgaan he haha. Maar vragen kan natuurlijk altijd. Maar dit is wel pas je eerste ronde. Wer wachten in spanning af........

@Anne: heb je de hond nog wat aangedaan?? :p Hihi, arm beestje. Ik heb mn huisje ook bijna weer schoon, heerlijk. Zal zo de gehakt even uit de vriezer leggen voor de lasagne voor vanavond. Bij ons is er ook steeds iemand vrij van het werk, we zijn gemiddeld met z'n 3en op de werkvloer dus dat is meestal ook behelpen ;) Maar ach, zodra het weekend is kan ik weer lekker gnieten. Hoef volgende week maar 2 dagjes te werken. HEERLIJK.......

Hoi Meiden,

Daar was ik weer.

Lesy,
Niet zo ongerust, hehe af en toe heb ik het eens druk, hahaha.
Nee, momenteel wat meer dingen regelen, en ook hulp bieden in de familie van me vriend.
Dus daarom, hehe.

Yvon,
Ik kan goed begrijpen dat je bang bent om de stap te zetten, omdat er dan gezegd kan worden dat het er voor jullie niet in zit. Maar hoop echt dat het voor jullie wel kan.
Ga je binnenkort wel naar de arts?

Cato,
Jammer van je baaldagen. Hopelijk snel weer over. En gister zo moe, ja dan moet je lekker gaan slapen. Volgens mij kan het met rust goed gaan hoor, als je kindje helemaal is ingedaald, moet je inderdaad niet te veel meer gaan doen.
Hoe gaat ie nu?

Turtle,
Welkom mied, en wat spannend, ik duim.

Anne,
Jaa, was je weer.
Hehe, je hond honger, ja, je moet hem ook te eten geven he, haha, grapje hoor.
Krijgt die van jullie nog eten s middags? Wij zijn dat nu aan het afbouwen. Hij stond s middag eerst te eten, daarna te draaien in de keuken, en dan ging ie weer verder. kreeg het niet meer in een keer op. Dus zijn nu naar twee keer, en dat gaat prima. hihi. Gelukkig. Hij word alleen tegen vijf uur wat hebberig als ie een koekje ziet. dan doet ie werkelijk alles wat je hem vraagt.

Hier gaat het redelijk, nog steeds af en toe duizelig, wil maar niet echt overgaan. dus spannend.
Vandaag ben ik in het amc geweest, ik heb al bijna twee jaar last van hartkloppingen, extra slag tussen mn gewone hartritme, waar ik erg veel last van heb. Daarvoor neem ik medicijnen.
Liep bij een cardioloog in het ziekenhuis waar ik meerdere malen ben geweest. Maar vorige keer kreeg ik van die arts te horen, jammer dat je zwanger bent, nu kunnen we niet onderzoeken, en je mag die medicijnen helemaal niet(had de vorige keer gezegd dat het wel mocht, hadden aangegeven zwanger te willen worden)
Dus nu andere arts opgezocht, nou deze was erg aardig, en ziet helemaal geen problemen in die medicatie, alleen is het een verplichte ziekenhuisbevalling. Omdat hartslag van kindje wat lager kan zijn. Binnenkort weer terug, blijf nu bij deze arts onder controle.

Morgen naar de gyneacoloog. Spannend hoor, benieuwd wat ze allemaal gaat doen morgen.

De nieuwe auto rijdt trouwens heerlijk, haha, hond heeft zijn eerste ritje ook al mee gedaan.

Liefs

He meisjes,

Ben ik weer. Nou de baaldag trend zet zich hier goed voort! Ga ik net boodschappen doen na mn werk,rijd ik de zijkant van de auto in de prak! Mn eigen schuld,maar dan heb je het dus echt ff gehad. Net lekker een potje zitten uithuilen dus.
Hopelijk hebben jullie een betere dag gehad.
Met mn schoonzusje is alles hetzelfde,ze moet nu dus alleen absolute rust houden. Zal dus nog een flinke ruk worden voor haar om dat tot febr. vol te houden.

Nou meiden ga me nog even ziellig voelen.

kus

Cato,

Meid, hoe komt het toch dat je je zo voelt meid?
En nu je auto, brrr, niet fijn, zit ie erg in de deuk?

Sterkte meid, je klinkt beetje depri nu.
Dikke knuffel voor jou.

x

Terug
Bovenaan